יום רביעי, 03.07.2024 שעה 17:15
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
62%2325-239129הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
50%2664-248130הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2435-243130הפועל עפולה
40%2503-244930בני הרצליה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
30%2553-233330הפועל אילת
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 74 - 82
  • הפועל ת"א

גודס: המשחק מול פנאתיניקוס היה בידיים שלנו

מכבי ת"א השיקה את ערבי המשחקים שלה במסעדת BBB, המאמן דיבר על ההפסד ליוונים ("עוד לא התאוששנו") ועל לינהארט: "לקח את הצ'אנס בשתי ידיים"

|
גיא גודס.
גיא גודס. "יש כימיה טובה בקבוצה" (חגי ניזרי)

אחר הפסד בשלישי לפנאתניאקוס במשחקם הראשון במסגרת הטופ 16 ביורוליג, התכנסו הערב (חמישי) שחקני מכבי תל אביב לארוחת ערב חגיגית במסעדת BBB המשמשת כספונסרית של הקבוצה, לכבוד השקת מהלך MACCABBB של הרשת במסגרתו במשך שלושת החודשים הקרובים יוקרנו משחקי מכבי בסניפי הרשת בימי חמישי ושישי.

בקבוצה מאוכזבים מאוד מההפסד האחרון ותחושת ההחמצה גדולה בעיקר, בשל העובדה שהמשחק היה בידיים שלהם ברוב חלקי המשחק, דווין סמית' שסובל מנקע בקרסול לא התאמן גם הערב וצפוי להיעדר במשחק הקרוב מול הפועל אילת (שבת, 19:35).

המאמן גיא גודס דיבר על פציעות של הכוכב: "דווין מחלים, היום הוא לא התאמן כי עדיין יש לו כאבים ואני מקווה מאוד שזה ייפתר כמה שיותר מהר כי אנחנו צריכים אותו. אני לא יודע עדיין אם הוא יוכל לשחק במוצ"ש, נראה איך הוא ירגיש".

על ההפסד לפנאתניאקוס אמר גודס: "עדיין לא התאוששנו, זה משחק שהיה בידיים שלנו ובעונה ישנם משחקים שאתה צריך לדעת לקחת אותם ולא עשינו את זה. נפלנו על דברים מאוד קטנים אם זה איבודי כדור, עונשין בסוף, ריבאונד, דברים מאוד קטנים שהכריעו את המשחק הזה".

המאמן המשיך בניתוח ההפסד המאכזב: "זה משהו שחזר על עצמו גם בדרבי, שהובלנו רוב המשחק וגם ברבע הרביעי זה נגמר אותו דבר 12:24 אם אני לא טועה וגם מה שמדהים בשני המשחקים האלה לקחנו מעל 5 אופנסיב ריבאונד ולא תירגמנו את זה לנקודות. אלה דברים שנצטרך לעבוד עליהם ודיברנו עליהם הרבה, אבל אני מרוצה כי היה לנו יום אחד להתכונן טקטית והחבר'ה באמת הפתיעו אותי בדברים מסוימים".

יוגב אוחיון (חגי ניזרי)
יוגב אוחיון (חגי ניזרי)
 

על הזר החדש, ג'ו אלכסנדר אמר גודס: "הוא נרשם בליגה ואנחנו נקבל החלטה אם ישחק מחר כי חשוב לנו להכניס מישהו לעניינים תוך כדי תנועה וגם הוא עדיין לא מכיר את כל התרגילים. היום הוא עשה אימון מלא לאט לאט הוא נכנס לעניינים אבל צריך זמן וסבלנות".

על נייט לינהארט, שהציג משחק משובח מול היוונים אמר המאמן הצהוב אולם לא נכלל בסגל למשחק הליגה בשבת: "ברגע שרשמנו את ג'ו למשחק בליגה אז נחכה עם נייט כי אי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד. העדפנו לרשום את ג'ו כי בעמדת הגבוהים אנחנו צריכים כרגע לתת לשחקנים מסוימים מנוחה ונייט ימשיך לשחק כמו שהוא עשה ביורוליג.

"הוא עשה עבודה פנטסטית מול פנאתיניקוס, קיבל את הצ'אנס ולקח אותו בשתי ידיים וכשאתה עושה דברים טובים אתה מקבל קרדיט בהמשך ואני חושב שגם הוא עבד מאוד קשה והוא די מוכן עכשיו לקבל יותר דקות. יישאר? כמו שאמרתי כבר הרבה פעמים זה הסגל שלנו כרגע ואם נחשוב אחרת נשנה. כרגע כולם מתאמנים, כולם נשארים, יש כימיה טובה וצריך להמשיך לנצח משחקים זה הכי חשוב".

סופו, לינהארט ופארגו (חגי ניזרי)
סופו, לינהארט ופארגו (חגי ניזרי)
 

נייט לינהארט עצמו אמר: "היינו מאוד רוצים לנצח את פנאתינייקוס אבל יש עוד דרך ארוכה ונקווה לנצח את הכוכב האדום ולשפר את מצבנו בטופ 16. אני אתרום ואשחק מתי שיגידו לי. ביוון המאמן אמר לי שאני אפתח בחמישייה ובאתי מוכן לעשות כל מה שאני יכול כדי לעזור לקבוצה. לא יודע מה יהיה בעתיד אבל אני אהיה מוכן בכל פעם שיגידו לי. אני מדבר עם דווין סמית' כל יום, הוא אדם נהדר והיה כבר במצבים האלה, הוא עוזר לי הרבה".

נייט לינהארט (חגי ניזרי)
נייט לינהארט (חגי ניזרי)
 

הגארד המשיך: "היינו מאוד מאוכזבים מההפסד כי היתה לנו הזדמנות מצוינת לנצח ולהתחיל את הטופ 16 ברגל ימין ואנחנו פשוט צריכים להשתמש במוטיבציה הזו להמשך המשחקים ולסובב את הגלגל. אני חושב שדווין יחזור לחמישייה כמו שאמור להיות במשחק מול הכוכב האדום וכמו שאמרתי אם יגידו לי לשחק, אעשה כל מה שאני יכול. מה שחשוב זה שננצח כי אנחנו לא רוצים לפתוח עם שני הפסדים". על ג'ו אלכסנדר אמר הגארד: "ג'ו הוא חיה הוא שחקן פיזי מאוד אתלט ומאוד כשרוני אין לי ספק שהוא יעזור לנו מאוד".           

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */