יום רביעי, 03.07.2024 שעה 18:01
לוח משחקים
  • עירוני טבריה
  • ראשון, 28/07, 20:00
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל חיפה
  • ראשון, 28/07, 20:00
  • בני סכנין
  • הפועל חדרה
  • ראשון, 28/07, 20:00
  • מכבי נתניה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 28/07, 20:00
  • הפועל ירושלים

מיטרוביץ': המטרה היא טרבל, לא יהיה פשוט

הסרבי של מכבי סימן יעדים אחרי ה-1:2 על חיפה והזכייה בגביע הטוטו: "מקווה לחגוג שוב". במכבי עקצו: "היה פנדל והגיע לקינן אדום". צפו בתקציר

|
מיטרוביץ´ חוגג (יניב גונן)
מיטרוביץ´ חוגג (יניב גונן)

שלושה גביעי טוטו היו למכבי תל אביב עד אמש (רביעי). הם זכו בו בעונות 92/3, 98/9 ו-2008/9. רק פעם אחת הם זכו בעוד תואר בעונה בה לקחו את גביע הטוטו, זה היה ב-92/3, אז קטפו גם את גביע המדינה. וכבר עכשיו אפשר להגיד בוודאות שבמכבי ת"א ממש לא ישמחו אם זאת תהיה התוצאה הסופית של העונה הזאת - שני גביעים. הם רוצים גם לשמור את הצלחת אצלם.

לשרן ייני יש שתי אליפויות כקפטן הצהובים, הישג ששמור למעט שחקנים, הוא וגם יובל שפונגין, היחידים שזכו פעמיים בגביע הטוטו עם הצהובים. אבל שתי אליפויות ושני גביעי טוטו, זה משהו אין לאף שחקן במכבי. אפילו ייני בעצמו היה מופתע כששמע על כך בסיום. בכל זאת, תואר שלישי שהוא מניף כקפטן מכבי ת"א. "כשאנחנו זוכים בתארים זה מדהים. באמת שהשמחה גדולה, כל תואר נותן למועדון יוקרה וזה עושה לנו טוב", הוא אמר בסיום, אבל חגיגה גדולה מדי לא הייתה. אי אפשר להשוות אותה למה שראינו ברמת גן או וסרמיל בשנתיים האחרונות, ולמען האמת בצדק.

זה התואר השלישי בחשיבותו, זה שאוהבים לצחוק עליו, ומכבי ת"א זכתה בו, חגגה על הדשא ומשם השחקנים המשיכו לחגיגות השנה החדשה יותר מאשר לחגיגות הזכייה בגביע הטוטו. "אנחנו רוצים לחגוג באמת במאי", אמר אחד השחקנים במכבי שנשאל על האיפוק. למרות זאת, אם משהו ריצה אותם זה שהניצחון הושג על היריבה הגדולה, מכבי חיפה. "למה הם מתלוננים על הפנדל? לדעתנו היה פנדל ואם כבר טעות אז הגיע אדום לדקל קינן, לא צהוב", אמר אחד משחקני מכבי שהיה נוכח לדיון בין הירוקים על ההחלטה של מנשה משיח.

מכבי ת"א זוכה בגביע הטוטו!

פאקו אייסטרן לא היה מרוצה מדי ממה שראה אמש. היו שחקנים שנתנו לו חומר למחשבה לקראת ההמשך כמו יואב זיו ודן איינבינדר, טל בן חיים וברק בדש היו טובים מאוד ומעורבים בכל המהלכים בהתקפה, אבל מכבי שלו לא הבריקה. מצד שני, פאקו בא למכבי בשביל לקחת תארים. אחד כבר יש לו.

לפני המשחק כולם היו מופתעים מכך שערן זהבי לא פתח, ויתרה מכך, נותר מחוץ לסגל. במכבי הסבירו כי פאקו החליט שהוא חייב לתת לו מנוחה, בטח לפני הפועל באר שבע. גם ייני הסכים עם כך ואמר כשנשאל על זהבי כי "ערן רמה מעל הליגה הזאת וזה מצוין לנו, אבל אני חושב שגם הוא צריך מדי פעם לקבל מנוחה". אולם במכבי ממש לא אהבו את ההתעסקות במספר 7: "זכינו בתואר וארבע שאלות ראשונות בראיון עם פאקו זה על זהבי? השתגעתם כולכם?", אמרו במועדון. למרות זאת, גם שם לא יכלו להכחיש כי כולם היו המומים כשפורסם ההרכב לפני המשחק.

ייני: כיף ומתוק להניף את הגביע

מי שקטף אמש תואר שני במכבי הוא ניקולה מיטרוביץ', הפעם גם עם שער הניצחון, ולאחריו חגג שוב עם דגל סרביה. "אני מקווה מאוד שאחגוג עם הדגל הזה עוד תארים במכבי", הוא אמר והוסיף: "זה התואר הראשון לעונה, ואני מקווה שזה הראשון מתוך שלושה. יהיה מאוד קשה לעשות את זה, אבל זאת המטרה. יש לנו איכויות רבות, המטרה היא טרבל, אבל זה יהיה מאוד לא פשוט".

על הפנדל אמר: "לא חשבתי על כלום לפני שבעטתי את הבעיטה החוזרת. התרכזתי רק בלכבוש גם בבעיטה השנייה. ההחלטה לבעוט לפינה השנייה הייתה רגעית". לפני הבעיטה הראשונה, היה מעט טראש-טוק בין סטויקוביץ' למיטרוביץ' אך קשר מכבי הכניע את חברו הסרבי פעמיים: "לא ראיתי אותו לפני הבעיטה הראשונה (קיבל טיפול ברגלו, ר.א) כשהנחתי את הכדור על הנקודה. אולי הוא קצת פחד".

שחקני מכבי ת&qout;א חוגגים (יניב גונן)
שחקני מכבי ת"א חוגגים (יניב גונן)
 

על ה-11 שפתחו במשחק אמר: "אני לא חושב שהיה הרכב מוזר כמו שאתם טוענים. כל מי שבמכבי מגיע לו להיות פה, לחלק יש יותר דקות, לחלק יש פחות, אבל באופן כללי יש פה סגל טוב ולא משנה מי משחק, יש כאן קבוצה טובה".

אשתקד מיטרוביץ' נשאל מספר פעמים על הפועל באר שבע בזמן המאבקים איתם, ובכל פעם השיב כי מכבי טובה יותר. הקשר נשאל האם הוא מרגיש שזה המצב גם העונה וענה: "אני אדע להגיד לך מה התשובה אחרי המשחק ביום שני. אבל אני חושב שזה תלוי בנו, אם נשחק טוב, ונעשה את הדברים כמו שצריך ונכון, אז ננצח. התגעגעתי מאוד לבלומפילד, אבל גם המגרש בנתניה הוא כמו בית עבורינו. העונה וגם בעונה שעברה, הקהל הפך לחלק חשוב מהמועדון והם תומכים בנו בצורה נהדרת וזה משהו שעבורי חשוב מאוד".

שחקני מכבי ת&qout;א חוגגים (יניב גונן)
שחקני מכבי ת"א חוגגים (יניב גונן)
 

בנושא אחר, חלון ההעברות בפתח ובמכבי ת"א בינתיים שומרים את הקלפים קרוב לחזה וטוענים כי כל מה שנכתב עד כה, לא היה נאמן למקור. הבלם דן מורי לא יחזור בינואר לשחק בליגת העל ואם מכבי תנסה להחתימו, זה יהיה בקיץ, אז יסיים חוזה בוויטסה ארנהיים. ככל שעוברים הימים, עולה התמונה כי מכבי תצרף שחקנים רק על חשבון כאלה שיימכרו לחו"ל אם בכלל.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */