יום שישי, 05.07.2024 שעה 08:19

לא ידידותיים: 2:4 ענק למילאן על ריאל מדריד

הרוסונרי הביסו את הבלאנקוס במשחק ידידות. מנז, אל שעראווי (צמד) ופאציני כבשו למילאן, רונאלדו ובנזמה (פ') צימקו. פ.ס.ז' גברה 0:1 על אינטר

|
מנז ואל שעראווי חוגגים
מנז ואל שעראווי חוגגים

מילאן רשמה הערב (שלישי) את אחת התוצאות המפתיעות של השנה, כשהביסה 2:4 את ריאל מדריד במשחק ידידות שנערך בדובאי.

הרוסונרי ניצלו את השאננות של אלופת אירופה, ששיחקה בהילוך שני ברוב שלבי המשחק ו"קטעו" את רצף 22 הניצחונות שלה עם תצוגת כדורגל התקפית נפלאה.

קרלו אנצ'לוטי אומנם פתח עם רבים משחקניו המובילים בהרכב, שזכו לתמיכה ענקית מהאוהדים המקומיים, אבל ג'רמי מנז וסטפן אל שעראווי הרסו את החלומות של הבלאנקוס עם שני שערים במחצית הראשונה.

הדבר הפך לגרוע יותר ב-45 הדקות הבאות, כשמילאן תפסה את ההגנה של אלופת אירופה עם המכנסיים למטה והענישה אותה בשני שערים נוספים. לקראת המשחק החשוב נגד ולנסיה בשבוע הבא בליגה, נראה שלאנצ'לוטי יש הרבה על מה לחשוב.

מנגד, פיליפו אינזאגי יכול להיות מאוד מרוצה. הקבוצה שלו אומנם אינה יציבה בליגה, אבל הניצחון המרשים על הבלאנקוס, ולא משנה באיזה הרכב הוא הושג, יכול לתת לה זריקת מוטיבציה רצינית לקראת המשך העונה.

כריסטיאנו רונאלדו וריקרדו מונטוליבו (מערכת ONE)
כריסטיאנו רונאלדו וריקרדו מונטוליבו בהטלת המטבע לפני המשחק
 

מחצית ראשונה
דקה 6: בהתאם לאווירה הידידותית של המשחק, שתי הקבוצות החלו את המפגש ביניהן בהילוך שני. נייג'ל דה יונג היה הראשון להפר את השקט בבעיטה מ-20 מטר, אבל היא הייתה חלשה והתגלגלה בקלות לידי קיילור נבאס.

פאביו קואנטראו (רויטרס)
פאביו קואנטראו עם הכדור (רויטרס)
 

דקה 17: אחרי קרוב לעשרים דקות, ריאל התעוררה מהתרדמת שלה. כדור עומק נהדר של סמי חדירה היה מעט חזק מדי עבור חאבייר הרננדס, שסחט קרן באחד על אחד מול דייגו לופס. הכדור הגיע לאיסקו, ששחרר בעיטה חזקה מ-20 מ' והשוער הדף בצורה רעה אחורנית, אך דה יונג הרחיק.

דקה 24, 0:1 למילאן: משום מקום, הרוסונרי עלו ליתרון אחרי טעות חמורה של נאצ'ו פרננדס. הבלם מסר אחורנית כדור בחוסר אחריות, ג'רמי מנז השתלט עליו, היתל בנבאס וכבש בקלות.

פיליפ מקסס וחאבייר הרננדס (טוויטר) (מערכת ONE)
פיליפ מקסס מכשיל את הרננדס (טוויטר)
 

דקה 27: האדומים-שחורים התחממו והמשיכו לסכן את שער הבלאנקוס. ג'אקומו בונבנטורה לא ספר את פאביו קואנטראו באגף השמאלי, בעט למרכז השער ונבאס הדף. על הריבאונד עט ריקרדו מונטוליבו, שבעט בנגיעה כדור אדיר שפספס במעט את המסגרת. 

דקה 29: עד שהבלאנקוס הגיעו לעוד הזדמנות, הם היו חסרי מזל כי מי שהיה אמור לנצל אותה הוא דווקא סמי חדירה. הקשר הגרמני קיבל מסירת עומק נפלאה, עקף את לופס אבל בעט לרוחבו של השער.

דקה 31, 0:2 למילאן: האם ריאל מדריד בדרך למפלה? הרוסונרי כבשו את שערם השני בתוך שבע דקות בלבד, אחרי שסטפן אל שעראווי קיבל את הכדור כ-16 מ' מהשער, לא ספר את אלברו ארבלואה והכניע את נבאס.

דקה 34: הבלאנקוס לא ויתרו בקלות על המשחק והרננדס היה קרוב להבקיע, אבל הבעיטה שלו פגעה באחד משחקני מילאן וחלפה רק מעל שערו של לופס.

דקה 35, ריאל מדריד צימקה ל-2:1: באמת חשבתם שכריסטיאנו רונאלדו יוותר על שער, גם אם מדובר במשחק ידידות? חסה רודריגס הריץ מתפרצת קטלנית של הבלאנקוס, נתן כדור עומק מצוין לפורטוגלי, שזיהה מיקום רע של לופס והכניע אותו בבעיטה מ-17 מ'.

כריסטיאנו רונאלדו (מערכת ONE)
רונאלדו מלהטט
 

דקה 40: הזדמנות נוספת לשחקניו של פיליפו אינזאגי, שניצלו את האדישות של הספרדים וכמעט כבשו את השלישי. קואנטראו נתן יותר מדי חופש למונטוליבו, שהניף את הרגל מ-15 מ' ובעט כדור חזק ושטוח, אבל נבאס הגיב היטב והדף.

רונאלדו ואל שעארווי (מערכת ONE)
רונאלדו מעל אל שעראווי
 

דקה 45: ההתקפה הקטלנית של האדומים-שחורים הייתה קרובה לתפוס את ההגנה של הבלאנקוס עם המכנסיים למטה שוב, אבל חוסר מזל מנע ממנה את השלישי. מנז רץ באגף ימין והעביר רוחב לבונבנטורה, שפספס במעט את המסגרת של נבאס בבעיטה מ-15 מ'.

מחצית שנייה
דקה 46: מייקל אסיין, אקס ריאל מדריד, נכנס בהפסקה ויצר את ההזדמנות הראשונה כשניסה להכניע את איקר קסיאס המחליף בבעיטה מ-17 מ', אבל היא הלכה החוצה.

דקה 47: קסיאס רק נכנס וכבר הוא נדרש לעבוד קשה. אל שעראווי יכול היה להשלים צמד אחרי שקיבל כדור עומק נהדר וניצב מול קסיאס, אבל הבעיטה שלו נעצרה אצל השוער הספרדי.

אוהד מילאן (טוויטר) (מערכת ONE)
אוהד מילאן (טוויטר)
 

דקה 49, 1:3 למילאן: מה יהיה עם האדישות של שחקני ריאל מדריד? אנדראה פולי המחליף החליף דאבל עם אל שעראווי והציב אותו בעמדה נוחה במרכז הרחבה. החלוץ לא התבלבל והכניע את קסיאס.

דקה 54: המשחק הזה ממשיך להניב אירועים בשני הצדדים והפעם תורם של הבלנאקוס לתקוף. חסה רודריגס קיבל את הכדור על סף הרחבה ובעט כדור שפגע באחד משחקני מילאן ופגע בקורה של דייגו לופס, קארים בנזמה בעט ברשלנות את הריבאונד החוצה.

דקה 56: אוי, זה היה קרוב. כדור עומק נהדר של חאמס רודריגס מצא את בנזמה חופשי ברחבה, אבל אלכס גלש בשנייה האחרונה ומנע מהצרפתי לצמק את התוצאה.

איסקו וג´יאקומו בונבנטורה (טוויטר) (מערכת ONE)
איסקו רודף אחרי ג´אקומו בונבנטורה (טוויטר)
 

דקה 61: מכבש הלחצים של אלופת אירופה התגבר. גארת' בייל זכה בהזדמנות הראשונה שלו במשחק, כשקיבל את הכדור בתוך הרחבה ובעט טוב, אבל מיכאלאנג'לו אלברטאצי הדף.

דקה 73, 1:4 מדהים למילאן: מה קורה לקבוצה של קרלו אנצ'לוטי? הבלאנקוס התפרקו סופית אחרי שמ'בייה ניאנג הצעיר הרים כדור מדויק לראשו של ג'אמפולו פאציני והוא נגח מ-5 מ' פנימה.

דקה 83, ריאל מדריד צימקה ל-4:2: הבלאנקוס זכו למתנה, אחרי שהשופט שרק לפנדל שלא היה. קארים בנזמה לקח אחריות ודייק.

דקה 92: בייל כבר לא יכבוש היום. הקשר הוולשי ניסה את מזלו בבעיטה אדירה מ-15 מ', אבל מייקל אגאצי הצעיר הוכיח שיש לו אינסטינקטים נהדרים והדף את הכדור.

שחקני מילאן חוגגים (טוויטר) (מערכת ONE)
שחקני מילאן חוגגים בסיום (טוויטר)
 

ריאל מדריד: קיילור נבאס, אלברו ארבלואה, נאצ'ו פרננדס, רפאל וראן, פאביו קואנטראו, אסייר יראמנדי, סמי חדירה, איסקו, כריסטיאנו רונאלדו, חסה רודריגס וחאבייר הרננדס.

כן שותפו: גארת' בייל, קארים בנזמה, פפה, חאמס רודריגס, איקר קסיאס, דניאל קרבחאל, דייגו ליורנטה, טוני קרוס, ראול דה תומאס, מרקוס ליורנטה.

מילאן: דייגו לופס, דניאלה בונרה, פיליפ מקסס, כריסטיאן ספאטה, מיכאלאנג'לו אלברטאצי, נייג'ל דה יונג, סולי מונטארי, ריקרדו מונטוליבו, ג'אקומו בונבנטורה, ז'רמי מנז וסטפן אל שעראווי.      

כן שותפו: פבלו ארמרו, מייקל אסיין, אנדראה פולי, אלכס, מייקל אגאצי, כריסטיאן זקארדו, ג'אמפולו פאציני, מ'בייה ניאנג, ריקרדו סאפונרה, חאכים מסטור.

פאריס סן ז'רמן גברה 0:1 על אינטר
במשחק ידידות נוסף, גברה פאריס סן ז'רמן 0:1 על אינטר. הקבוצה של לורן בלאן עלתה ליתרון בדקה ה-57 משער של יוהאן קבאיי ושמרה על היתרון שלה עד לסיום המשחק.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */