יום שישי, 05.07.2024 שעה 08:13
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

דומב: צריכים 2 שחקני הגנה, קשר ו-2 חלוצים

אחרי ה-1:0 לק"ש, הציג מאמן הפועל ת"א רשימת קניות ארוכה. ברקוביץ' לשחקנים: "הייתם טובים יותר". בן זאב צפוי להתמנות היום ליו"ר. צפו בתקציר

|
פלאח וזגורי מאוכזבים. רגשות מעורבים (רדאד ג`בארה)
פלאח וזגורי מאוכזבים. רגשות מעורבים (רדאד ג`בארה)

תחושות מעורבות בהפועל תל אביב אחרי ההפסד 1:0 אמש (שני) לעירוני קריית שמונה במשחק המרכזי של המחזור ה-15. חניכיו של אסי דומב הציגו משחק מצוין והגיעו ללא מעט מצבים, אותם לא הצליחו לנצל ולבסוף ירדו מנוצחים.

האדומים הגיעו למשחק ללא הכוכב של הקבוצה, גילי ורמוט, וללא הקפטן שי אבוטבול, כשבמקומם עלו בהרכב אריאל לזמי ומשה אוחיון. חסרונם של השניים לא הורגש יותר מדי במהלך המשחק, אם כי לפרקים נראה היה שחסר שחקן כמו ורמוט שייתן את הפס לגול ושחקן כמו אבוטבול שידרבן את החבורה הצעירה של דומב.

מעל לכל בלטה העובדה שלדומב לא היו הרבה כלים בספסל כדי להביא לשינוי במשחק. הסגל הקצר נתן את אותותיו, כשגם שחקני ההתקפה הצעירים שון מלכה, עדן שרם ורמזי ספורי קיבלו דקות מועטות בהן לא הצליחו להשפיע על המשחק. נראה שהמאמן, שבמהלך העונה טוען שוב ושוב שהוא סומך על הצעירים שלו, לאט לאט מאבד אמון בילדים שהיו אמורים לתת ערך מוסף לקבוצה.

דומב הודה בסיום כי הוא רוצה להתחזק, אך גם מודע לבעיות התקציביות בקבוצה. "הפועל צריכה שני שחקני הגנה, קשר ושני חלוצים. להגיד שזה יכול לקרות? אני יכול רק לקוות שנצליח אולי להביא חלוץ ובלם", אמר המאמן בכנות, ונראה שדומב למד מהמקרה האחרון בו היו מעורבים גם ברקוביץ' וחג'ג': "אני עושה הכל בתיאום עם אייל, כל הפרשה הזו מאחוריי".

צפו בק"ש מנצחת את הפועל ת"א 0:1

השחקנים היו מאוכזבים מאוד בסיום, בעיקר בשל העובדה שהצליחו לתפוס את קריית שמונה ביום לא טוב, וברוב שלבי המשחק אף התעלו עליה, ולמרות זאת ירדו מנוצחים. "היינו שווים לפחות תיקו", אמר אחד השחקנים, "לא היה רחוק גם שננצח את המשחק, כשהבינו שגילי ושי לא משחקים, כולם כבר חשבו כמה נקבל והוכחנו שהפועל תל אביב היא קבוצה שיהיה קשה מאוד להכניע, לא משנה מי משחק. נקווה שהתוצאות ישתפרו בהמשך".

אסי דומב (רדאד ג´בארה)
אסי דומב: "מקווה שנביא חלוץ ובלם" (רדאד ג´בארה)
 

בסיום המשחק ירד המנג'ר אייל ברקוביץ' לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "הייתם הרבה יותר טובים מהקבוצה שמוליכה את הטבלה, אני גאה בכם ואתם יכולים להיות גאים בעצמכם. תרימו את הראש". אנשי האבטחה לא רצו לקחת סיכונים והוציאו את המנהל המקצועי מיציאה צדדית, למרות שאף אוהד לא חיכה בחוץ כדי להביע מחאה.

בתוך כך, חברת האבטחה שוקלת בימים אלה את הצעדים הבאים מול הקבוצה, שחייבת לה סכום שנע בסביבות שני מיליון שקלים, כשחלק מהחוב מגיע גם מתשלומים שהקבוצה חייבת לחברת TQS עוד מהעונה שעברה. כרגע נראה שהחברה לא תפנה לערכאות משפטיות, אך אם לא תהיה ברירה לא יהיה מנוס מכך והאדומים יצטרכו להתמודד עם בעיה כלכלית נוספת.

היום צפוי להתמנות לתפקיד יו"ר הקבוצה בארי בן זאב, חבר הוועד המנהל של העמותה, שעל מינויו הצפוי פורסם לראשונה ב-ONE. בן זאב יקבל את הסמכויות הפיננסיות ואת ברכת הדרך מחיים רמון, כשמדובר למעשה במהלך שמחזק מאוד את העמותה וגם יוביל לשקיפות בכל הפן הפיננסי של המועדון, אחת המשימות שהעמותה שמה לה כמטרה עוד בתחילת דרכה.

ליאור לוי מאוכזב (רדאד ג´בארה)
ליאור לוי מאוכזב (רדאד ג´בארה)
 

אחת המשימות הראשונות של בן זאב תהיה לנסות ולייצב את המועדון מבחינה כלכלית, לבדוק עד כמה הגירעון עמוק וכיצד ניתן לשפר זאת. בקבוצה מספרים על גירעון שנע בין 20 ל-25 מיליון שקלים, שצפוי לעלות אם הקבוצה לא תצליח בסופו של דבר להעפיל לפלייאוף העליון.

"אולי בעוד חמישה משחקים נוכל לדעת בדיוק מה המצב שלנו", אמרו במועדון, "כרגע כל ניצחון או הפסד משנה את התמונה, כך שאין מה להתרגש מהעובדה שאנחנו כרגע רק ארבע נקודות מעל הקו האדום. מקומה של הפועל תל אביב בצמרת, והיא תהיה שם". היו"ר היוצא, אמיר לובין, נפגע מהעובדה שלא עודכן במהלך שנרקם מאחורי גבו, אך בקבוצה הבהירו שלובין יישאר בהנהלה, אלא אם בן זאב יחליט אחרת.

אייל ברקוביץ´ (משה חרמון)
אייל ברקוביץ´. מרוצה מהשחקנים (משה חרמון)
 

בקבוצה ממתינים בכיליון עיניים להחלטה של מכבי תל אביב בנוגע לאלירן עטר, כשגורמים המקורבים לצדדים טוענים שג'ורדי קרויף לא יחזיר את החלוץ לצהובים למרות הלחץ שמופעל עליו מהקהל. לעטר הוצע חוזה ל-4.5 שנים עם שכר של 325 אלף דולר לעונה, אותו יממנו מספר אנשי עסקים שמעוניינים בצירופו של החלוץ לקבוצה, כשגם המנג'ר אייל ברקוביץ' הביע את רצונו לראות את עטר לובש אדום.

בכל מקרה, סוכנו של עטר, אבי נמני, הבהיר כי עד סוף השבוע תתקבל החלטה לגבי החלוץ, כשהאדומים מעריכים שעטר בסופו של דבר יבחר לשחק בהפועל למרות שהוא מחזיק גם בהצעות מהפועל באר שבע ומבית"ר ירושלים.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */