יום שבת, 06.07.2024 שעה 05:07

מכבי ת"א הסנסציה, מולר הספורטאי המצטיין

גולשי ONE בחרו: הזכייה של הצהובים הדהימה, הגרמני בלט מעל כולם. בלאט מאמן השנה, לברון ג'יימס הרכש. וגם: ה-1:7 של גרמניה על ברזיל וציטוט השנה

|
שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א עם הגביע (GettyImages)

סוף שנת 2014 כבר נמצאת ממש מעבר לפינה, וזה הזמן להציג לכם את הבחירות שלכם, גולשי אתר ONE. אחרי שהצגנו בפניכם את הבחירות במספר קטיגוריות שונות, אתם הצבעתם, השפעתם, וכעת אנו מציגים בפניכם את כל הבחירות. רק כאן מכבי תל אביב פוגשת בתומאס מולר וגרמניה; רוס בארקלי מככב לצד לברון ג'יימס. אז כעת, לבחירות שלכם.

ההכרזה על הגולשים שהצביעו בפעילות וזכו בפרסים תתקיים ביום ראשון בעמוד הפייסבוק של ONE. כזכור, הזוכה במקום הראשון יזכה בקונסולת סוני פלייסטיישן 4 ו-40 גולשים נוספים יזכו בבשמי EMBLEM מבית מון בלאן

הספורטאי המצטיין - תומאס מולר
השחקן של באיירן מינכן אולי לא סיפק מספרים מטורפים כמו של ליונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, אבל הוא הביא תארים. וזה בסופו של דבר המטרה לשמה מתכנסים בענפי הספורט. מולר הוביל את באיירן מינכן לזכייה באליפות גרמניה, והיה הבורג הכי משמעותי בזכייה של גרמניה במונדיאל כשהוא כובש חמישה שערים.

מולר (רויטרס)
מולר (רויטרס)
 

המאמן המצטיין - דייויד בלאט
לקראת סוף 2013 מאמן מכבי ת"א לשעבר היה על סף פיטורים מאלופת אירופה, אלא שאז חל מפנה קיצוני. דייויד בלאט הוביל את מכבי ת"א לזכייה באליפות אירופה, אליפות בישראל וגביע המדינה. לאחר ההצלחה הכבירה שלו בארץ ובאירופה, הוא קיבל את החותמת הסופית עם הגעתו ל-NBA. ואם זה לא מספיק, אז בלאט, שהוא כנראה האדם היחיד שזכה בלוטו מבלי למלא טופס, זכה לאמן את לברון ג'יימס, קווין לאב וקיירי אירווינג. אל תופתעו אם הוא גם ייקח את אליפות ה-NBA.

דיויד בלאט (רויטרס)
דיויד בלאט (רויטרס)
 

התגלית האיכותית - רוס בארקלי
הקשר בן ה-21 של אברטון שב בעונה שעברה לטופיז אחרי שנת השאלה בלידס. ואיזו עונה הייתה לו. בארקלי ערך 38 משחקים במדי הקבוצה הכחולה מליברפול, כבש שבעה שערים וגם זכה לזימון המיוחל לנבחרת אנגליה. חרף העונה הפחות טובה שעוברת על אברטון עד כה, בארקלי ממשיך להראות שעתידו עוד לפניו.

רוס בארקלי חוגג (רויטרס)
רוס בארקלי חוגג (רויטרס)
 

הקבוצה האיכותית - ריאל מדריד
איזו שנה נהדרת עברה על ריאל מדריד; הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי התגברה על העזיבה של ז'וזה מוריניו, הציגה כדורגל נפלא, מהיר, עם מתפרצות קטלניות וגם זכתה ב'דסימה' לה חיכתה כל-כך הרבה שנים עם הזכייה בליגת האלופות. המאמן האיטלקי הביא לבלאנקוס גם את הגביע בסוף העונה שעברה. את העונה ריאל פתחה באופן מגומגם אבל השתפרה וכעת רצה בצורה נהדרת כשהיא גם קטפה את תואר אליפות העולם למועדונים ונראית כרגע כקבוצה הטובה בעולם.

ריאל מדריד חוגגת (רויטרס)
ריאל מדריד חוגגת (רויטרס)
 

האירוע הקלאסי - ברזיל מובסת 7:1 ע"י גרמניה
בברזיל קיוו להשכיח במונדיאל הביתי את אסון ה'מראקנסו' עם זכייה בתואר. אז זכייה בתואר הם לא הצליחו להשיג, אבל את האסון ההוא ב-1950 החליף אסון חדש שהשכיח אותו - אסון ה'מינייראסו'. נבחרת גרמניה הכתה שוק על ירך את הברזילאים עם 1:7 מהדהד בתצוגת תכלית מדהימה. המשחק בקלות יכול היה להיגמר בתוצאה גבוהה יותר, אלמלא המנשאפט היו מרחמים על המארחת של הטורניר. אחד המשחקים הכי גדולים אי פעם.

גרמניה חוגגת (מערכת ONE)
גרמניה חוגגת (מערכת ONE)
 

הסנסציה - מכבי תל אביב זוכה ביורוליג
בתחילת העונה שעברה אם הייתם אומרים למישהו שמכבי ת"א תזכה בתואר אליפות אירופה, הוא כנראה היה חושב שאתם צריכים ללכת בדחיפות לפסיכולוג. הצהובים פתחו רע את העונה, אלא שאז, בכוח מכביסטי לא מוסבר, הם עלו על הסוס, נעזרו בלא מעט מזל עם הניסים במילאנו מול הקבוצה המקומית ומול צסק"א, וזכו בתואר הנחשק בזכות התעלות של טייריס רייס ודייויד בלו.

מכבי ת&qout;א חוגגת גביע אירופי (מיכה בננו)
מכבי ת"א חוגגת גביע אירופי (מיכה בננו)
 

הציטוט - "נפלתי עם השיניים על קייליני"
קשה לתהות האם לואיס סוארס היה שפוי כאשר אמר את המשפט הזה. כזכור, החלוץ האורוגוואי נשך את ג'ורג'ו קייליני מנבחרת איטליה במהלך המשחק בין הנבחרות במחזור השלישי בשלב הבתים של המונדיאל. השופט לא ראה את האירוע, אך המצלמות חשפו את הנשיכה. סוארס קיבל השעיה ארוכה, אך זה לא מנע ממנו לעבור לברצלונה. לנו רק נותר לתהות האם הנשיכה השלישית שלו בקריירה הייתה האחרונה.

לואיס סוארס (מערכת ONE)
לואיס סוארס (מערכת ONE)
 

הרכש האיכותי - לברון ג'יימס
I'm coming home - אלו היו המילים של לברון ג'יימס כאשר גמלה בלבו ההחלטה לחזור למקום בו התחיל את קריירת ה-NBA, קליבלנד קאבלירס. לברון ג'יימס שעזב את קליבלנד והשאיר את הקבוצה במצב עגום ורבים מהאוהדים שנאו אותו, החליט לחזור הביתה ולנסות להביא אליפות לקליבלנד אחרי שהגיע 4 שנים ברציפות לגמר ה-NBA עם מיאמי. השאלה הגדולה שנותרה כעת: האם לברון ובלאט יצליחו להביא לקליבלנד את האליפות?

לברון ג´יימס (רויטרס)
לברון ג´יימס (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטים כדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */