יום שישי, 05.07.2024 שעה 18:33

מכון וינגייט יוקיר את המאמנים המשפיעים בישראל

המכון מסמן 50 שנות עשייה לביה''ס למאמנים ויציין את היובל בהענקת אותות הוקרה ב-8 אירועים ל-8 ענפי ספורט מובילים. האירוע ה-1 יתמקד בטניס

|
גליקשטיין. מנכ''ל איגוד הטניס מברך (משה חרמון)
גליקשטיין. מנכ''ל איגוד הטניס מברך (משה חרמון)

מכון וינגייט יסמן מחר (ראשון), 50 שנות עשייה ומצוינות לביה"ס למאמנים של המכון. בית הספר יציין את יובל 50 השנה, ב-8 אירועים ל-8 ענפי ספורט מובילים, שיתפרסו על פני שנה שלמה במעמד מאמנים מצטיינים מענפי הספורט השונים.

בית הספר פותח באירוע ראשון שיתמקד בענף הטניס ויפתח בחלוקת פרסים ואותות הוקרה למאמנים ישראלים מצטיינים בענף. הפרסים מוענקים כאות הוקרה על ידי מכון וינגייט ואיגוד הטניס, על תרומתם לקידום הענף, בתחום האימון וההכשרה בישראל. בין מקבלי הפרסים, שלמה צורף, שחקן טניס ומאמן דייויס. איציק פרמט, מאמן טניס לשעבר וגורם מרכזי בקידום ענף הטניס בישראל מעל 50 שנה. רונן מורלי, מאמן נבחרת ישראל במשך שנים רבות, ועודד יעקוב, מאמן טניס שנחשב על ידי רבים בעולם הטניס הישראלי, לאיש המקצוע הבכיר בענף בישראל.

שלמה צורף, מקבל הפרס: "הכרתי את מכון וינגייט לראשונה כשהייתי בן 10, כשחקן נוער ישראלי ומאז אני שם כל שנה, עושה מחנה האימונים. לאחר מכן נרשמתי לקורס מאמנים, כשכל הידע שלי היה מבוסס על רפלקסים. במחנה האימונים שבבית הספר הטמיעו לי את הסדר והידע, מן הקל אל הכבד, מהידוע אל הלא ידוע, באופן מסודר ובצורה הטובה ביותר. בתור מאמן, כל מה שלמדתי בבית הספר משמש לי כאבן יסוד, אך מה שזכור לי יותר מכל, זו עננה של ווינריות שעוטפת אותך ברגע שנכנסים אל המכון. וינגייט זה סמל למצוינות ונדבקים בזה ברגע שכף רגלך דורכת במכון".

לדברי אלי סדרס, מנהל ביה"ס למאמנים: "אני רואה זכות לנהל מוסד בעל עבר מפואר שכזה, שעברו בו טובי המאמנים, ממגוון התחומים, שעזרו לקידום ופיתוח הספורטאים בישראל. הספורטאים אמנם מקבלים את הבמה המרכזית, הם אלו שמביאים את ההישגים למדינת ישראל, אך המאמנים הם אלו שמאחורי הקלעים מצליחים להביא לידי ביטוי את היכולות וההצלחות של הספורטאים במגרשים, ומגיע להם את כל הקרדיט האפשרי על עבודתם".

שלמה גליקשטיין ואסי טוכמאיר (רדאד ג´בארה)
שלמה גליקשטיין (רדאד ג´בארה)
 

"חמישים שנות קיום ועשייה בהצלחה מרובה, זה איננו דבר של מה בכך. בית הספר למאמנים במכון וינגייט, הכשיר וממשיך להכשיר במהלך השנים אין ספור מאמנים ברמה עולמית. מאמנים שמכשירים כיום ובעבר את טובי הספורטאים בישראל ובעולם. מכון וינגייט ימשיך להעניק לבית הספר את הכלים הטובים ביותר כדי שיוכל להמשיך ולעמוד בכל הסטנדרטים הגבוהים ביותר שנהוגים כיום בעולם לגבי תכניות אימון והכשרה למשך עוד לפחות 50 שנה נוספות", כך נשמע אמוץ בכר, מנכ"ל מכון וינגייט.

שלמה גליקשטיין, מנכ"ל איגוד הטניס: "איגוד הטניס ומכון וינגייט מקיימים שיתוף פעולה מבורך ופורה זה שנים רבות בתחומים שונים. אני רוצה לברך את ביה"ס למאמנים על ההוקרה שהוא הולך להעניק למאמנים הנבחרים, אלו אנשי מקצוע מעולים ומעורבים בעשייה שנים רבות. כל אחד ואחד מהם תרם לענף הטניס בתחומו, באישיותו והם בהחלט ראויים לכל השבחים ואותות ההוקרה".

גלושקו, טוכמאיר, גליקשטיין, סלע ו-וינטרוב (משה חרמון)
טוכמאיר וגליקשטיין (משה חרמון)
 

טקס חלוקת הפרסים למאמנים מצטיינים בענף הטניס בישראל יערך בראשון הקרוב, ה-28 בדצמבר, ב-09:00 בבוקר במכון וינגייט. הטקס ייערך במעמד שחקני ATP לשעבר, מאמני דייויס השייכים לארגון הבין לאומי ITP, מאמנים בכירים מישראל, אמוץ בכר, מנכ"ל מכון וינגייט, אלי סדרס, מנהל ביה"ס למאמנים, שלמה גליקשטיין, מנכ"ל איגוד הטניס, אסי טוכמאיר, יו"ר איגוד הטניס ואישים נוספים.

לאחר חלוקת הפרסים, יחל חלקו השני של האירוע, השתלמויות מקצועיות שיתפרסו על פני שלושה ימים ויועברו על ידי שחקני ATP לשעבר, מאמני דייויס מהאקדמיות באירופה השייכות לארגון הטניס הבין לאומי ITP ומאמנים בכירים מישראל. ביניהם, דימיטריוס קסטנוס, אנדראס קלייבר, פטריק סימון, פנטליס מוסצ'יטיס ועוד. ההשתלמויות יעסקו באימוני כושר לטניס, היבטים טקטיים טכניים, התמודדות מנטאלית במגרשי הטניס, מדעי האימון בטניס, תורת האימון המודרנית ופיתוחי טכניקות.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */