יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:46

רוצים הלוואה לחופשת ספורט? יש פתרון

הכירו את BLENDER - אתר אינטרנט שבאמצעותו ניתן לקבל הלוואות בסכומים של עד 30,000 ש"ח לתקופה מרבית של שלוש שנים. מעוניינים? הפרטים בפנים

|
גם אתם יכולים לטוס לראות את מסי (רויטרס)
גם אתם יכולים לטוס לראות את מסי (רויטרס)

תמיד חלמתם על חופשת ספורט? פעם בחיים לטוס עם הבן הבכור לראות את מסי מול רונאלדו בקלאסיקו בקאמפ נואו. פניתם לסניף הבנק שלכם, חיפשתם חנייה בקרבת מקום, וכמו תמיד, אחרי מספר סיבובים, נכנסתם לחניון שגובה 30 שקל ליום. כמובן שלא עזרו ההסברים לשומר, שרבע שעה תספיק לכם. נכנסתם לבנק, עמדתם בתור, וכשהגיע תורכם, אחרי תחנונים, הסכים פקיד הבנק לאשר לכם ההלוואה, אבל בריבית שערורייתית. זה מקומם, אמרתם לעצמכם, כי כשהכסף שלי שכב שם בפק"מ, הם נתנו לי עשירית מהריבית שהם דורשים עכשיו. ובאמת צדק השומר, שעה שלמה חלפה לה..

הזמן שלנו, הינו מצרך יקר. חסכון בזמן, ונוחות בלקיחת הלוואה, הכרחי וגם אפשרי בעידן שלנו. היום אנו רוכשים כרטיסי טיסה באינטרנט, מזמינים קניות מהסופר, גאג'טים לסמרטפון מחו"ל, ספרים מאמזון, כך גם ניתן ל"רכוש" כסף באינטרנט. הלוואה, היא מוצר צריכה לכל דבר, וגם בתחום זה, התפתחו חלופות למקורות כסף המסורתיים ששלטו בעבר. כיום, ניתן להיכנס לאינטרנט ולקבל הלוואה.

Blender הינו אתר אינטרנט באמצעותו ניתן לקבל הלוואות בסכומים של עד 30,000 ש"ח לתקופה מרבית של שלוש שנים. המערכת, היא פרי פיתוח טכנולוגי ישראלי, מבצעת התאמה ונקודת מפגש בין מבקשי ההלוואה ונותני ההלוואה וכל זאת בהתאם לסכום ההלוואה הנדרש, תקופת החזר ההלוואה וסכום ההחזר החודשי. הרעיון, מסתבר, מבוסס על מודלים מוצלחים שכבר הוכיחו את עצמם ברחבי העולם והרשת, שהולכים וצוברים תאוצה ברחבי העולם, והופכים לחלופה טובה ולגיטימית לבנקאות המסורתית. הרציונל הכלכלי, מבוסס על כך שהוצאות התפעול של האתר באינטרנט, נמוכות משמעותית מהוצאות התפעול של הבנקים או חברות האשראי. אין צורך בסניפי בנק ברחובות ראשיים, כח אדם רב ויקר.

מעוניינים ב"הלוואה חברתית" לצורך חופשת ספורט או כל מטרה אחרת? לחצו כאן.
 

טכנולוגיה ישראלית

בבלנדר, כל התפעול מתבצע באופן מכני כמעט ללא התערבות ידנית. תהליך לקיחת ההלוואה מתבצע במחשב או מהסלולר, בקלות ונוחות, מבלי לצאת את פתח הבית. הריבית נקבעת באמצעות מפגש בין נותני הלוואה, האישור נעשה באמצעות הצהרה מצולמת בטלפון, צילום ושליחת המסמכים נעשים דרך הטלפון הסלולרי.

הלוואה חברתית

במפגש האינטרנטי, הכסף לא מגיע מבנקים או חברות אשראי, אלא מאנשים פרטיים, שיש להם כסף בצד, והם מעוניינים לקבל ריבית אטרקטיבית יותר על כספם. במקום "להשכיב" את כספם בפק"מ, הם מלווים אותו לאנשים כמוהם, שפשוט בנקודת הזמן הזאת של חייהם, זקוקים לכסף לחופשת ספורט, טיפול שיניים או לכל מטרה אחרת. באופן זה כולם מרווחים, גם נותני ההלוואה, המקבלים ריבית גבוהה יותר על כספם וגם מקבלי ההלוואה, שמשלמים ריבית נמוכה יותר על ההלוואה, כשהכל נעשה באופן אנונימי, באמצעות המחשב, ללא בנקים, שליחים, ערבים ובירוקרטיה מסובכת.

מה וכמה

BLENDER גובה עבור השירות מהלווים סכום ידוע מראש של 200 ₪ או לחלופין 2% מסכום ההלוואה. ללא עמלות נסתרות, ללא פערי ריבית, וללא המצאות יצירתיות, עמלה שקופה ויחידה. כמו כן את ההלוואה ניתן לפרוע בכל רגע ללא שום עלות. בלנדר גובה מנותני ההלוואה עמלה של 1% מסך כל ההחזרים. ההלוואות הינן עד 3 שנים ועד 30 אלף ש"ח.

מעוניינים ב"הלוואה חברתית" לצורך חופשת ספורט או כל מטרה אחרת? לחצו כאן.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */