יום שבת, 05.10.2024 שעה 05:04

הדשא הרוס, ריאל - קרוז אזול עבר מרבאט למרקש

עקב מצב הדשא, הבלאנקוס יפתחו את אליפות העולם לקבוצות היום (21:30) מול המקסיקנים במגרש חלופי. כאוס במרוקו לאור מזג האוויר הקשה

|
ריאל מדריד. תחגוג גם במרוקו? (רויטרס)
ריאל מדריד. תחגוג גם במרוקו? (רויטרס)

אלופת אירופה, ריאל מדריד תשחק מחר (שלישי) בשעה 21:30 במשחק אליפות העולם לקבוצות, מול הזוכה בליגת האלופות של קונקאקאף, קרוז אזול המקסיקנית. לאחר לחץ מצד הנהלת הבלאנקוס, פיפ"א החליטה לקיים את חצי הגמר במרקש, ולא כמתוכנן ברבאט, מכיוון שכר הדשא באצטדיון מולאי עבדאללה לא ראוי למשחק.

המרנגס, שנחתו בבירת מרוקו, יגיעו למשחק הזה מול המקסיקנים כפייבוריטים ברורים, ולאחר שרשמו נצחון 1:4 ביום שישי נגד אלמריה. הקבוצה של המאמן קרלו אנצ'לוטי תרצה בוודאי לזכות בתואר הרביעי של השנה האזרחית. כזכור הקבוצה המלכותית זכתה במהלך 2014 בגביע המלך הספרדי, בליגת האלופות ובסופרקאפ האירופאי. אם תנצח, בגמר, ריאל מדריד צפויה לשחק מול אלופת דרום אמריקה, סן לורנסו הארגנטינאית שכנראה תנצח את אלופת אוקיאניה, אוקלנד סיטי הניו- זילנדית.

ביום שבת נערך ברבאט משחק רבע הגמר מעל כר דשא מוצף, בו נפגשו ווסטרן סידני וונדררס האוסטרלית (אלופת אסיה) וקרוס אסול. אלופת אסיה עלתה ליתרון בדקה ה-65 משער של יאקופו לה רוקה האיטלקי, אך פנדל (89) של המקסיקני הוותיק חררדו טוראדו כפה הארכה.

הקבוצה האוסטרלית לא הצליחה להחזיק מעמד בתשעה שחקנים (ספיראנוביץ' וטופור סטאנלי הורחקו), וספגה שני שערים בחלק השני של ההארכה. החלוץ הארגנטינאי, מאריאנו פאבונה כבש בדקה ה-108 את שער היתרון לקרוס אסול, וטוראדו השלים צמד בפנדל נוסף (118).

מריאנו פאבונה (מערכת ONE)
מאריאנו פאבונה. מכניע את האוסטרלים
 

ההחלטה לקיים את משחק חצי הגמר במרקש ולא בבירת מרוקו, גרמה לכאוס לוגיסטי. הקבוצה הספרדית הגיעה כצפוי לרבאט, שם היא תתאמן אימון פתוח לקהל המרוקאי, ותקיים גם מסיבת עיתונאים לפני שתפנה דרומה. אצטדיון מולאי עבדאללה של רבאט מכיל 5,000 מושבים יותר מהאצטדיון החדש של מרקש. המרחק בין הערים הוא גדול (330 קילומטרים) ומובן שפיפ"א תצטרך לפצות חלק מהאוהדים שלא יוכלו להכנס לאצטדיון.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */