יום חמישי, 19.09.2024 שעה 02:19

עכשיו בערוץ ONE: דרמה בגמר אל' העולם בפוקר

כשעשרה מיליון דולרים מונחים על השולחן, יגיעו שלושת הפיינליסטים להתחרות על הפרס הגדול. צפו ביד ששינתה את תמונת הגמר. צפו בערוץ 50 בטלוויזיה

|
יעקובסון וסטיבנסון במהלך משחק (רויטרס)
יעקובסון וסטיבנסון במהלך משחק (רויטרס)

רגע לפני סיום טורניר אליפות העולם בפוקר (ה-WSOP) ולאחר תחרות ארוכה ומרתקת בה נטלו חלק 6,683 מתמודדים, הגיעו לשולחן הגמר תשעה שחקנים אחרונים כדי להתחרות על הפרס הגדול בסך עשרה מיליון דולר.

האליפות אשר מתקיימת זו השנה ה-35 ברציפות, נערכה הפעם במלון 'ריו' המפואר בלאס וגאס, כשבקהל מאות חובבי פוקר נלהבים מכל העולם. לאחר שעות ארוכות של משחק נותרו שלושה שחקנים אחרונים ובמקרה או שלא, שלושתם אירופאים.

ההולנדי בן ה-31, ג'וריט ואן הוף, החל בתור הצ'יפ לידר (השחקן המוביל) עם סך כולל של יותר מ-90 מיליון צ'יפים כשהוא הפייבוריט לזכייה. מיד אחריו עם סך של 57 מיליון צ'יפים התייצב הנורווגי פיליקס סטיבנסון כשהוא עוטה משקפי שמש כהים, כובע מצחייה ומעליו קפוצ'ון שחור. מעט מאחוריו, השוודי בן ה-27 מרטין יעקובסון שהגיע לשולחן הגמר בפיגור גדול, אך עשה את דרכו בביטחה לעבר שלושת הגדולים.

שלושתם הגיעו למעמד המרגש במטרה לזכות בפרס הגדול ובתואר הנכסף – אלוף העולם בפוקר לשנת 2014, כשגולת הכותרת היא כמובן צמיד האליפות היוקרתי.

צפו ביד הראשונה מאל' העולם בפוקר

גם המקומות השני והשלישי לא יוצאים ביידים ריקות מהטורניר ויגרפו סכומים נכבדים לכיסם. המקום השלישי יסיים עם סכום "פעוט" של 3.8 מיליון דולר,כשהשני יקבל מעט יותר מ-5 מיליון. המקום הראשון כאמור שווה 10 מיליון דולרים, פרס לא רע בכלל בהתחשב בעובדה שזוכים בו מבלי לקום מהכסא.

הלילה בערוץ ONE, ערוץ 50 ו-550 ב-HD של הוט, נשדר את פרק הסיום שבו יוכרז הזוכה הגדול והמאושר. בינתיים, צפו בקטע מתוך אירוע הגמר. 

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */