יום חמישי, 19.09.2024 שעה 02:12

הערב: י-ם חייבת ניצחון דו ספרתי על פלוישטי

האדומים יקוו לעמוד במשימה (20:30, ישיר בערוץ ONE, ערוץ 50 בטלוויזיה ובאתר) כדי לשמור על סיכויי ההעפלה לשלב הבא ביורוקאפ. פרנקו: "יהיה קשה"

|
ברייסי רייט. ישמרו על הסיכוי? (אורן בן חקון)
ברייסי רייט. ישמרו על הסיכוי? (אורן בן חקון)

לא כך, אחרי הפסד ביתי 87:85 להפועל אילת בליגה הישראלית, רצתה הפועל ירושלים להופיע למשחק הגורלי ביותר שלה עד כה העונה ביורוקאפ. בצל ההפסד הראשון בזירה המקומית, דני פרנקו וחניכיו יארחו הערב (רביעי) את פלוישטי הרומנית בארנה במשחק של להיות או לחדול. נשמע מוכר נכון?

המשחק יועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50 בטלוויזיה, ערוץ 550 ב-HD ללקוחות הוט וכאן אצלנו באתר.

את הריטואל הקבוע שמענו לא מעט בשבועות האחרונים כאשר אחרי ההפסד הדרמטי לוולווגראד ברוסיה, האדומים הפתיעו עם ניצחון חוץ מרשים בסרביה כשהביסו את פרטיזן בלגרד ושמרו על חלון הזדמנות קטן ואפשרות להעפיל לסיבוב הבא מהמקום הרביעי אולם הדבר לא תלוי בירושלים, אלא דווקא בפלוישטי, וכאן נמצא המוקש.

נתחיל בעובדות: בסיבוב הקודם הפועל רשמה הפסד 74:83 ברומניה ממנו לא הצליחה להתאושש. מנגד, פלוישטי מיד הפסידה שלושה משחקים רצופים ורק בשבוע שעבר סימנה "וי" נוסף כאשר הדהימה את בנביט ברומניה 74:84 אחרי מפגן שלשות ענק עם 13 קליעות מדוייקות ממעבר לקשת.

כעת, ירושלים חייבת לא רק לנצח, אלא לעשות זאת בהפרש דו-ספרתי כדי למחוק את היתרון הפנימי של הרומנים. כל תוצאה אחרת תשלח את אלופת רומניה לשלב הבא ואת ירושלים, הביתה. בנוסף, הפועל תצטרך לנצח בשבוע הבא את מוליכת הבית ריטאס וילנה על אדמת ליטא ולקוות להפסד ביתי של הרומנים מול בלגרד החלשה אשר מדורגת במקום האחרון בבית.

ולדימיר ארנטוביץ´. &qout;לא צפוי משחק קל&qout;
ולדימיר ארנטוביץ´. "לא צפוי משחק קל"
 

"מחכה לנו קרב ומאבק קשה מול קבוצה טובה שניצחה אותנו", אמר דני פרנקו, "אנחנו מכירים את היריבה ויודעים בדיוק מה נדרש מאיתנו כדי לנצח באתגר הזה".

"לא צפוי משחק קל. הפועל תנסה להישאר בחיים עד המחזור האחרון ולהעפיל לסיבוב השני, אבל אנחנו מגיעים מוכנים מאוד לקרב גדול ומקווים לניצחון עוד יותר גדול. אנחנו מרחק צעד אחד מהעפלה וננסה להתרחק ממשחק מכריע בשבוע הבא", אמר מאמן הקבוצה האורחת, ולדימיר ארנטוביץ'.

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */