יום חמישי, 19.09.2024 שעה 02:02

סטנוייביץ': הדרבי מול הפועל הוא מבחן גדול

מאמן מכ' חיפה דיבר עם השחקנים לקראת המשחק בראשון והוסיף: "ההפסד לק"ש היה המאכזב ביותר העונה". קובי מויאל בספק בשל הפציעה בעצם הבריח

|
אלכסנדר סטנוייביץ´. יביא את הדרבי? (רדאד ג`בארה)
אלכסנדר סטנוייביץ´. יביא את הדרבי? (רדאד ג`בארה)

מכבי חיפה חזרה הבוקר (שלישי) להתאמן תחת הרושם של ההפסד מול ק"ש במחזור האחרון ומתוך רצון להתאושש כדי להגיע מוכנים לדרבי ביום ראשון.

המאמן, אלכסנדר סטנוייביץ', אמר לשחקניו באסיפת הקבוצה: "ההפסד לק.שמונה היה המאכזב ביותר עבורי עד עכשיו. התחלנו את המשחק בצורה רעה ללא אופי, ללא אנרגיות וללא ריכוז. ק"ש קבוצה מעולה ולא במקרה נמצאת במקום הראשון. האכזבה הגדולה נובעת מהעובדה שבמחצית השנייה הוכחנו עליונות,וניתן היה לראות שאנחנו לא פחות טובים מהם ולכן שאני רואה את התוצאות שלנו עד עכשיו זה מאכזב".

המאמן הסרבי צפוי לערוך בהרכב מספר שינויים לקראת הדרבי. קובי מויאל בספק למשחק ולא נטל חלק באימון הבוקר בגלל הפציעה בעצם הבריח.מויאל סובל עדיין מנפיחות ובמכבי עושים מאמץ גדול להכשירו. עטאא ג'אבר לא נטל חלק באימון אחרי שהוזמן לאימוני הנבחרת הצעירה.

הסרבי מודע לרצון הגדול לעבור את הדרבי בהצלחה: "מעכשיו אנחנו מתרכזים רק בדרבי, עבורנו זה הכל. כל משחק הוא מבחן והדרבי הוא מבחן גדול והוא מעל הכל".

קובי מויאל מטופל. עדיין סובל בעצם הבריח (רדאד ג´בארה)
קובי מויאל מטופל. עדיין סובל בעצם הבריח (רדאד ג´בארה)
 

בחיפה יאיצו את ההכנות לקראת ינואר רק לאחר הדרבי כאשר על הפרק רשימה של שחקנים ישראלים וזרים שאמורים להגיע ולהחליף שחקנים אחרים שישוחררו מהסגל.

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */