יום חמישי, 19.09.2024 שעה 02:27

לימור לבנת: הרפורמה זה אחד מרגעי השיא שלי

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE שוחחנו עם שרת התרבות והספורט היוצאת, שהודיעה על פרישה מפוליטיקה: "אין לי משהו אישי נגד לוזון"

|
אופירה אסייג ואיציק זוהר (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואיציק זוהר (מערכת ONE)

אופירה אסייג ואיציק זוהר הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב עסקנו ב-1:1 הדרמטי בין מכבי ת"א לבית"ר ירושלים באצטדיון סמי עופר אמש. ערן זהבי העלה את האלופה ליתרון עם מספרת מרהיבה אולם עומר אצילי השווה עם נגיחה עמוק בתוספת הזמן.

נמני: "במקרה שבו קורצקי היה מעז יותר, הוא יכול היה לנצח"
שוחחנו על המשחק עם כדורגלן מכבי ת"א לשעבר וסוכן השחקנים אבי נמני: "התוצאה משקרת כי בית"ר י-ם התגוננה במרבית שלבי המשחק והצליחה לגנוב שער. צריך אבל לומר שמכבי ת"א לא הייתה ביום טוב אתמול. היא החזיקה יותר בכדור, אבל לא ממש סיכנה את השער. תבנית המשחק של קורצקי הייתה מצוינת ואם היה משחק עם יותר תעוזה הוא יכול היה לנצח".

שחקני מכבי מאוכזבים (רדאד ג´בארה)
שחקני מכבי מאוכזבים (רדאד ג´בארה)
 

יו"ר מחלקת נוער של הפועל פ"ת: "היה רצון לנקמה"
עסקנו בניצחון היוקרתי של הפועל פ"ת על מכבי פ"ת בדרבי המלאבס משער של הקשר עומרי אלטמן. שוחחנו עם יו"ר מחלקת נוער של הפועל פ"ת, ארז אופיר, שהותקף לפני ההתמודדות על ידי האחראי על האבטחה במכבי פ"ת, ירון רז.

"הייתה פרובקציה מתוכנת מראש", אמר אופיר והוסיף: "הוא ביקש בעבר כרטיס לדרבי של גביע הטוטו ולא נתנו לו אז הוא רצה לנקום. היה לי כרטיס ובאתי להיכנס לחדר ההלבשה אבל נדחפתי על ידו פעמיים. שתינו אחרי זה מיים והכל בסדר. מצטער ששמי השתרבב לדבר הזה. דחפו אותי ולא החזרתי. אני קודם בעד חינוך".

המנהל המקצועי של מכבי פ"ת, עומר גולן, שדאג להפריד בין השניים, התייחס גם הוא לתקרית: "יום לפני הדרבי הגיע נציג של הפועל פ"ת לקחת כרטיסים. החלטנו לתת 32 כרטיסים ושהם יתנו אותם למי שהם רוצים. הוא ניסה להיכנס בלי כרטיס ורצינו שייחכה. אני הגעתי יותר מאוחר. עד היום לא קרה כלום עם ירון. אני דיברתי איתו וביקשתי ממנו שזאת תהיה הפעם האחרונה".

אלטמן חוגג עם חבריו (יניב גונן)
אלטמן חוגג עם חבריו (יניב גונן)
 

עידן בראון: "הגעתי לשיא חדש בתור מאמן. היה מאוד חשוב לקחת את הנקודות כי אין פה פערים יוצאי דופן. הליגה די שוויונית. כדורגל גדול לא ראינו אתמול. רצינו יותר ובגלל זה ניצחנו".

לקראת משחק הליגה הקרוב מול מכבי ת"א: "לא חושב שיש דרך להתמודד איתה חוץ מבונקר. מדובר בקבוצה שהיא רמה מעל שאר הקבוצות בליגה. דווקא בגלל התוצאה היא תגיע עם רמת ריכוז גבוהה. הסגל שלה יעשה בהמשך את ההבדל". 

שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, הודיעה על פרישה מהחיים הפוליטיים. שוחחנו עם לבנת על תחושותיה לאחר ההחלטה.

עידן בראון. רגע שיא בדרבי (אורן בן חקון)
עידן בראון. רגע שיא בדרבי (אורן בן חקון)
 

לימור לבנת: "הגעתי לתחושה של מיצוי"
איך את עוזבת?
"הגעתי לתחושה של מיצוי ורצון ללכת לכיוונים חדשים. אני שלמה עם עצמי ושמחה על ההחלטה". 

מתי החלטת על הפרישה?
"לפני כמה חודשים. זה משהו שהתבשל כבר זמן. יש לי הרבה אנרגיות ואני רוצה לקחת אותן לכיוונים אחרים. שוחחתי עם ראש הממשלה לפני כמה חודשים והוא ביקש שלא אפרוש אבל החלטתי את מה שהחלטתי".

מה הכיוון?
"לא יודעת מה אני הולכת לעשות אבל אני בטוח לא הולכת לנוח".

לימור לבנת (רדאד ג´בארה)
לימור לבנת. עוד לא יודעת מה היא תעשה (רדאד ג´בארה)
 

מה ההישג הגדול שלך?
"יש לי רשימה של דברים שבהם אני מאוד גאה. הרפורמה בהתאחדות זה הדבר שאני גאה בו יותר מכל. לא היה משהו אישי נגד לוזון ואם ירוץ לפוליטיקה שיהיה לו בהצלחה. אני גאה גם בתוכנית פרחי ספורט. יש פה השקעה של 375 מיליון שקל לחמש שנים ואת הפירות יראו בעתיד".

רגע השפל?
"הייתי צריכה לבעוט בעיטת פתיחה וזה לא הלך".

לא יהיה מצב שתחברי לאיזה מפלגה אחרת?
"שום סיכוי. נולדתי ליכודניקית ואני אשאר ליכודניקית. אני לא מזגזגת כמו אנשים אחרים".

מה את משאירה אחריך?
"זה משרד ששם את פריפריה בעדיפות ראשונה. משרד מאוד רלבנטי, מלא אתגרים ותוסס".

ניר קלינגר: "הניצחון על הפועל ת"א לא היה מפתיע"
מ.ס אשדוד ניצחה במחזור האחרון 1:3 את הפועל ת"א והיא נמצאת במקום הרביעי בטבלה. שוחחנו עם מאמן הקבוצה מעיר הנמל ניר קלינגר: "המקום הרביעי מטעה כי הליגה צמודה. מבלי לפגוע בהפועל ת"א הניצחון עליה לא היה מפתיע כי היא באה לחוצה. אנחנו הגענו עם אנרגיה טובה, היינו טובים יותר והגיע לנו לנצח". לגבי תפקיד המאמן בקבוצה כמו אשדוד: "יש הרבה מקום ליצירתיות וכאשר אתה רואה שחקן צעיר שהופך להיות שחקן מוביל זה הדבר הטוב ביותר שיש".

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */