יום שבת, 05.10.2024 שעה 07:24

גודס: יש שחקנים שלא היו עושים מה שפארגו עשה

שמחה רבה במכבי ת"א בעקבות ההעפלה לטופ 16. המאמן על הגארד: "מקצוען אמיתי", אובראדוביץ׳: "ברכות למכבי". בן אלטיט סיים דרכו בקבוצה. צפו בתקציר

|
פיני גרשון צוהל בסיום. ניצחון מתוק (חגי ניזרי)
פיני גרשון צוהל בסיום. ניצחון מתוק (חגי ניזרי)

שמחה רבה בשורות מכבי תל אביב אחרי ה-89:95 על אלבה ברלין בהיכל נוקיה, זאת בתום המשחק שנערך במסגרת המחזור השמיני בשלב הראשון ביורוליג. בכך, חניכיו של גיא גודס העפילו לטופ 16 ומי יודע, אולי עשו עוד צעד במסע אל עבר הגנת התואר.

המאמן המאושר הגיב בסיום: "היה לנו קשה מאוד, אבל היה גם כיף גדול בסוף. מבחינת פרמטרים הגנתיים, שם תיכננו להוריד את אלבה, נכשלנו. במקרה כזה, צריך לתת את התפוקה בהתקפה וזה מה שעשינו. שתי השלשות של ג'רמי פארגו במאני-טיים עשו את ההבדל, בדיוק כפע שעשה בלימוז'. אני שמח בשביל הקבוצה, החבר'ה מתאמנים יום-יום ועובדים קשה בשביל הדברים האלה".

"המטרה שלנו לחודש דצמבר הייתה להגיע לטופ 16", המשיך גודס, "עכשיו אפשר לדבר על המיקום". באשר לפארגו, הוסיף: "קשה להסביר את הסיטואציה הזו. פארגו עלה מהספסל אחרי זמן ישיבה ממושך ובמאני-טיים קלע, בדיוק כפי שעשה מול לימוז'. מצד אחד זה מדאיג, אבל מצד אחד זה משמח אותי כי הוא מקצוען אמיתי. היו שחקנים שלא היו עושים את זה ככה, הוא מקצוען וקלע את הנקודות שהיה צריך לקלוע כדי לנצח את המשחק".

באשר לחיזוק, הוסיף המאמן: "יש לנו המון עבודה והמון מקום לשיפור בכל הפרמטרים. יהיה לי את הזמן לחשוב על החיזוק המתאים, אנחנו רוצים ליהנות בינתיים. יש שני משחקים בקופה, נמשיך לעבוד ולשחק קשה".

דווין סמית' רשם שיא יורוליג אישי עם 26 נק', ואמר: "ידענו שאלבה תיתן את הכל ותשחק חזק ואגרסיבי. ג'רמי הגיע ונתן את השלשות שלו, באופן אישי אני שמח שהייתי זה שסיפק את הנקודות היום".

צפו במכבי מנצחת את ברלין 89:95

בתוך כך, ל-ONE נודע כי הסנטר הישראלי בן אלטיט סיים את דרכו בקבוצה ומעתה ואילך ישחק בעירוני רמת גן, זאת בהנחה שלא יצטרף לקבוצה אחרת בליגת העל. לאלטיט חוזה במכבי לעונה הבאה, אולם השחקן עצמו הבהיר בפני מקורביו ואנשי המועדון כי הוא מעוניין להתפתח ולצבור דקות משחק וכי ככל הנראה, לא ישוב למכבי בתקופה הקרובה.

מאמן אלבה ברלין, סאשה אובראדוביץ׳, הגיב בסיום: ״ברכות למכבי על ההעפלה לטופ 16. הגיע לה לנצח, ידענו מהרגע הראשון שיהיה משחק קשה ושלמכבי יש יתרון ביתיות אדיר, מה גם שקשה להיות בפוקוס לאורך 40 דקות נגד מכבי בנוקיה וזה נורמלי. אין לנו ניסיון ביורוליג, מכל הסגל יש לי רק שני שחקנים עם ניסיון יורוליג, אבל ההפסד הוא לא טרגדיה. יש לנו עדיין סיכוי להעפיל לטופ 16 ונשארו לנו שני משחקים להוכיח זאת״.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */