יום שבת, 05.10.2024 שעה 07:30

קליארי גברה על מודנה בפנדלים, ניצחון לוויאריאל

גביע איטלקי: אחרי 4:4 משוגע בתום 120 דק', ניצחה קליארי 4:5 בבעיטות עונשין. גביע ספרדי: 1:2 לוויאריאל על קאדיס, 1:2 לוולנסיה מול ראיו ואיקאנו

|
קונטי וצ´פיטלי חוגגים
קונטי וצ´פיטלי חוגגים

ויאריאל גברה הערב (חמישי) בחוץ 1:2 על קאדיס מהליגה השנייה ועשתה צעד גדול לעבר שמינית הגמר. האורחים הגיעו למשחק כשהם ממוקמים במקום ה-6 בלה ליגה, לאחר שניצחו במחזור האחרון 0:2 את קורדובה וקיוו להמשיך במומנטום החיובי גם מול היריבה מהליגה השנייה בגביע.

ג'רארד מורנו כבש את הראשון לזכות ויאריאל בדקה ה-14 ושבע דקות לאחר מכן ניקולאס לייבה הכפיל את התוצאה. אייטור ארגי רק צימק בדקה ה-47. ויאריאל נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-59, בעקבות כרטיס אדום שספג אדריאן מארין, אך המארחים לא ניצלו זאת כדי להשוות והם ככל הנראה יצטערו על כך בגומלין.

במשחק נוסף בגביע הספרדי, מוליכת הליגה השנייה בספרד, אוביידו, סיימה ב-0:0 ביתי מול ריאל סוסיאדד, מתחתית הליגה הראשונה.

התוצאה הותירה את הגומלין פתוח לגמרי ואוביידו מסוגלת להשלים את ההפתעה בגומלין, למרות שסוסיאדד נמצאת בתקופה טובה מבחינתה, המשימה בהחלט אפשרית.

ראיו ואיקאנו אירחה את ולנסיה במפגש גביע נוסף שהסתיים ב-2:1. אלחנדרו מורנו הפתיע בדקה ה-37 עם שער לטובת הקבוצה ממדריד, פאקו אלקאסר איזן בדקה ה-70 לאחר השמטה נוראית של שוער ראיו, דויד קובניו, ושער של רודריגו דה פאול (85), בשערו הראשון מאז הגעתו בקיץ האחרון, נתנו לעטלפים יתרון משמעותי לקראת משחק הגומלין במאסטיה. 

שחקני סוסיאדד חוגגים (רויטרס)
שחקני סוסיאדד חוגגים (רויטרס)
 

קליארי גברה על מודנה בפנדלים אחרי 4:4 מדהים בתום 120 דק'
במסגרת הסיבוב הרביעי של הגביע האיטלקי, חגיגת שערים נערכה הערב (חמישי) באצטדיון סנט'אליה. קליארי אירחה את מודנה, שמשחקת בליגת המשנה. בדקה ה-6, האורחים כבשו ראשונים מנגיחה של סטפאנו בלטראמה. במחצית השניה דניאלה קונטי השווה (59) מהנקודה הלבנה, מודנה חזרה להוביל לאחר תשע דקות משער של דוידה לופי.

נדמה היה שמודנה תצליח להדיח את הקבוצה של המאמן הצ'כי זדנייק זמאן, אך סמואלה לונגו כפה הארכה עם שער בדקה ה-93. המשחק נכנס להארכה בתוצאה 2:2, והסיפור חזר על עצמו שוב, מודנה הובילה פעמיים, וקליארי השוותה פעמיים כדי להינצל בדו קרב פנדלים.

גביאדיני (טוויטר)  (מערכת ONE)
גביאדיני. פתח את החגיגה של סמפ (טוויטר)
 

האורוגוואי פבלו גראנוצ'ה כבש בדקה ה-98, לונגו השווה לאחר שלוש דקות, וגראנוצ'ה השלים גם צמד מהנקודה הלבנה (109'). דייגו פאריאס, החלוץ הברזילאי קבע 4:4 בדקה ה-119. בפנדלים, המארחים ניצחו 4:5, וישחקו נגד פארמה בשמינית הגמר.

במשחק נוסף בסיבוב הרביעי, סמפדוריה גברה 0:2 בביתה על קבוצה אחרת מהסריה בי, ברשה. את השער הראשון במשחק כבש הצעיר מנולו גביאדיני מהנקודה הלבנה בדקה ה-33, החלוץ גונסאלו ברחסיו הכפיל (58). סמפדוריה תתארח אצל אינטר במשחק שמינית הגמר בסן סירו.
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */