יום שבת, 21.09.2024 שעה 17:18

גרנט הוצג: גאה להיות ישראלי ולאמן את גאנה

המאמן הישראלי של הכוכבים השחורים קיים מסיבת עיתונאים והתייחס ללאום שלו: "לא תהיה בעיה עם הדרכון". על אל' אפריקה: "זכייה היא לא הדבר העיקרי"

|
אברם גרנט מוצג במסיבת עיתונאים
אברם גרנט מוצג במסיבת עיתונאים

הקדנציה של אברם גרנט בנבחרת גאנה התחילה היום (חמישי) באופן רשמי. המאמן הוצג במסיבת עיתונאים ביחד עם יו"ר ההתאחדות הגנאית והתייחס לתפקידו החדש. "אני אוהב לנצח ואנחנו נעשה את הכל על מנת לזכות באליפות אפריקה", אמר גרנט והוסיף: "צריך אבל להבהיר שזה לא הדבר העיקרי שצריך לעשות במהלך 2015".

גרנט הרגיע דאגות לגבי האפשרות שהדרכון הישראלי יערים קשיים במפגשים מול מדינות ערביות ומוסלמיות: "זו לא תהיה בעיה. אשמח ללכת לכל מדינה שתזמין אותי. אני גאה להיות ישראלי וגאה להיות בגאנה. כדורגל הוא שפה בינלאומית, אני לא חושב שישפטו אותי על פי הדרכון שלי, אלא על פי הכדורגל".

לגבי האליפות עצמה אמר: "נאמר על הבית שהוגרלנו אליו שהוא בית המוות, אבל אני חייב להגיד שאנחנו רוצים לחיות ולא למות. סגנון המשחק שלי הוא לא מוגדר וכולל הרבה הגנה והרבה התקפה".  

כאשר נשאל על הסגל הגנאי אמר: "הדלתות תמיד פתוחות בפני מייקל אסיין, קווין פרינס בואטנג וסולי מונטארי. כאשר אבחר את השחקנים שלי אני אבחר אותם לפי איכות, מנטליות ומידת ההקרבה שלהם".

ראשי ההתאחדות הגנאית נשאלו במהלך הצגתו של גרנט לגבי המשכורת של המאמן ואמרו: "יש סעיף סודיות בחוזה שלו ואנחנו לא נגלה לאף אחד כמה הוא מרוויח".  

אברהם גרנט (רדאד ג´בארה)
גרנט. קיים סעיף סודיות בחוזה שלו (רדאד ג´בארה)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */