יום שבת, 21.09.2024 שעה 17:02

רנדל: אנשים קשים עם היינס, הוא עוד יתפוצץ

פורוורד מכבי ת"א הביע תמיכה בחברו, שצפוי להיחתך בתום העונה הסדירה ביורוליג. על המשחק מול אלבה ב-21:05 (חי ב-ONE): "כולם מבינים שחייבים לנצח"

|
מרקיז היינס. ייחתך ממכבי ת
מרקיז היינס. ייחתך ממכבי ת"א? (משה חרמון)

מכבי תל אביב תארח הערב (21:05) בהיכל נוקיה את אלבה ברלין הגרמנית במסגרת היורוליג. המשימה? ניצחון. גדול או קטן ככל שיהיה, ניצחון יבטיח באופן רשמי לגיא גודס וחניכיו את הכרטיס לשלב הטופ 16 שבועיים לפני תום העונה הסדירה.

המשחק, כמו כל משחקיה של מכבי ביורוליג, יועבר באתר ONE בשידור חי ללא תשלום. ניתן לצפות במשחקים גם בסמארטפון וכן בטאבלט.

בגזרת הפצועים, המצב של מכבי ת"א לא רע. אלכס מאריץ' מתאושש מפציעה, אינו כשיר ב-100% ואתמול ערך "אימון בינוני". על פי המאמן כאשר שילובו במשחק יוכרע על ידי הצוות המקצועי. דווין סמית', שרושם למעלה מ-32 דקות בממוצע למשחק, מקיים אימונים חלקיים במטרה להוריד את העומס מהברכיים, אך יעלה בחמישייה. כמוהו גם ג'רמי פארגו שגימיק הספסל נקבר כבר בראשית השבוע מול בני הרצליה.

נייט לינהארט, שיעזוב את הקבוצה בקרוב, עשוי לרשום דקות נוספות ביורוליג לאחר ששיחק בגארבג' טיים מול צסק"א מוסקבה וקלע חמש נקודות. בראיין רנדל נמצא בתהליכי החלמה והשתתף בחלק נכבד מהאימון המסכם ויעמוד לרשות הצהובים.

המאזן ההיסטורי בין אלבה למכבי עומד על 1:8 לזכותה של אלופת אירופה. דווקא אלבה הייתה זו שיצאה עם ידה על העליונה מהמפגש הראשון בין השניים בינואר 1997, כאשר המאמן סאשה אובראדוביץ' היה אז כוכב הגרמנים. מאז, מכבי דוהרת עם שמונה ניצחונות רצופים ותחפש להקפיץ את מאזנה לתשעה ניצחון ברציפות. "לא איכפת לי אם יגמר 50:55, העיקר שננצח", אמר גודס.

במפגש הקודם העונה, כזכור, דרסה מכבי את הגרמנים 69:84 בתצוגה קבוצתית נהדרת אותה הנהיג האקס הברלינאי, בראיין רנדל, עם 25 נקודות ושיא קריירה של 3 מ-3 ממעבר לקשת. "אני מרגיש שאני משתפר, אבל עדיין לא כשיר ב-100%. לעיתים רחוקות אני או כל שחקן מקצועני נמצאים ב-100% כשירות", העיד רנדל על מצבו הפיזי לקראת המשחק.

גודס: רוצים לחזור למסלול הנצחונות

"מול הרצליה לא ציפיתי לשחק, אבל יצא ששיחקתי בסדר. למען האמת, יוגב אוחיון וג'רמי פארגו שמו אותי בסיטואציות קלות מאוד לקלוע. להיות בחוץ לתקופה של שבועיים זה קשה מאוד. אני רק רוצה לנצח", הוסיף האמריקאי.

עוד ציין הפורוורד: "המשחק הראשון מול אלבה הוא היסטוריה. כולם מבינים שאת המשחק הזה אנחנו חייבים לנצח. עד עכשיו עבדנו קשה מאוד ובנינו הכל למטרה הזאת, לנצח עוד משחק ולהעפיל לשלב הבא. מדובר בסיטואציה ייחודית וכך צריך להתייחס אליה".

בראיין רנדל (משה חרמון)
בראיין רנדל. "אני רק רוצה לנצח" (משה חרמון)
 

על חברו לקבוצה מארקיז היינס, שצפוי להיפרד מהקבוצה עם סיום העונה הסדירה, אמר רנדל: "מארקיז עובד מאוד קשה. בשבוע האחרון הוא הגיע לפני כולם ועזב אחרון. יכול להיות שיש כמה אנשים שקשים איתו עד כה, אבל הוא עושה את מה שהוא צריך וזה עניין של ביטחון עצמי. היו משחקים בהם מארקיז, לא אגיד צץ משום מקום, אבל בהחלט נכנס וקלע קליעות גדולות וביצע עצירות בהגנה. בגדול, קשה להגיע לקבוצה כמו מכבי עם ציפיות גדולות, לא משנה מי או מה אתה. לא הייתי יכול לבקש ממארקיז יותר. הוא עוד יתפוצץ יום אחד, וברגע שזה יקרה זה יהיה מפחיד עבור כולם".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */