טוני גפני: כל עוד יש סיכוי, ניתן הכל כדי לנצח

הפ' י-ם חייבת ניצחון על פרטיזן ב-19:00 כדי לשמור על סיכוי להעפיל ביורוקאפ. פבלוביץ' יערוך בכורה אצל הסרבים. חי בערוץ ONE, ערוץ 50 בטלוויזיה

|
גפני.
גפני. "מוכנים למשימה" (עמרי שטיין)

הפעל ירושלים תתמודד הערב (רביעי, 19:00) לא רק מול פרטיזן בלגרד, אלא גם נגד כל הנראה הקהל הטוב ביותר באירופה כאשר תתארח בפיוניר ארינה בסרביה לקרב על חייה במסגרת היורוקאפ.

המשחק יועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50 בטלויזיה וערוץ 550 ב-HD של הוט.

ירושלים ופרטיזן, המדורגות חמש ושש בבית בהתאמה, הינן בעלות אותו מאזן עלוב של ניצחון אחד מול שישה הפסדים. הקבוצה שתנצח תתקרב במעט למדורגת הרביעית, פלוישטי, שזקוקה לניצחון בודד כדי להבטיח את מקומה בשלב הבא.

"מדובר במשחק קשה, אבל חשוב מאוד ואנחנו מוכנים למשימה. נותר סיכוי קטן להעפיל לשלב הבא, אבל כל עוד חלון ההזדמנות ישנו, אנחנו ניתן הכל כדי לנצח", אמר פורוורד האדומים טוני גפני לקראת ההתמודדות.

"שמענו שהאולם צפוי להיות מלא עד אפס מקום כך שפרטיזן מצפה גם כן למשחק מהנה, אבל אני מאמין שהחבר'ה שלנו מוכנים לאתגר. היריבה צעירה ואיכותית וראינו את זה במשחק הקודם נגדם. בנוסף, הם צירפו את סאשה פבלוביץ', לו רזומה עשיר", גפני הוסיף.

פבלוביץ' קיים אמש אימון הכנה ראשון עם קבוצתו החדשה-ישנה, אך לא היה אמור לשחק, אלא שבעקבות פציעתו של הסלובני הנהדר, אדו מוריץ', בבלגרד לא לוקחים סיכונים מיותרים ופבלוביץ' צפוי לערוך הופעת בכורה כבר הערב.

סאשה פבלוביץ קליבלנד (רויטרס)
פבלוביץ בתקופה ששיחק ב-NBA (רויטרס)
 

על שיתוף הפעולה עם פופס מנסה-בונסו אמר גפני: "פופס מצויין עד כה. השם לא מדבר בעד עצמו ואני שמח שהוא איתנו. הוא שחקן טוב וחבר טוב בחדר ההלבשה, הוא יעזור לנו באופן מיידי וככל שתתקדם העונה".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */