יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:21

ריבאלדו הציע את קבוצתו למכירה באינסטגרם

אגדת הדשא והנשיא של מוג'י מירים החליט על הצעד השנוי במחלוקת במטרה להצעיד את הקבוצה לליגה הראשונה. ריבאלדו כתב: "אשאר עד שיגיעו משקיעים"

|
ריבאלדו עם גביע העולם. (GettyImages)
ריבאלדו עם גביע העולם. (GettyImages)

האגדה הברזילאית, ריבאלדו, שזכה ב-2002 בגביע העולם עם ברזיל ומשמש כיום כנשיא הקבוצה מוג'י מירים בארץ מולדתו, החליט על צעד קצת מוזר, במטרה להביא משקיעים למועדון שבבעלותו.

ריבאלדו העלה פוסט לאינסטגרם ולטוויטר, בו הוא קורא למשקיעים להגיע ולתמוך כלכלית בקבוצה, כדי להצעיד אותה לימים יפים יותר.

מוג'י מירים העפילה רק לאחרונה לליגה השנייה בברזיל, והכוכב האגדי של ברצלונה, אולימפיאקוס והסלסאו, מקווה לקחת אותה עד לליגה הראשונה אך לשם כך, הוא צריך אנשים בעלי ממון.

ריבאלדו כתב בהודעה באינסטגרם: "אני, ריבאלדו, כרגע הנשיא של מוג'י מירים, מחפש משקיעים חדשים עבור המועדון. בכל מקרה, אשאר בתפקידי, עד שאדע שעתידו של המועדון מובטח". בסיום ההודעה השאיר הברזילאי את כתובת המייל של המועדון עבור משקיעים פוטנציאליים.

ריבאלדו היה אחד מכוכביה הגדולים של ברזיל בכל הזמנים ואחד המצטיינים בטורניר גביע העולם ב-2002 בו זכתה נבחרתו. הקשר האגדי ייזכר בזכות הרבה רגעים קסומים, כשהגדול שבהם הוא ללא ספק המספרת הנהדרת באותו משחק בלתי נשכח במדי ברצלונה מול ולנסיה (2:3) ששלח את הקטלונים למוקדמות ליגת האלופות ממש בתוספת הזמן של העונה.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */