יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:10
ליגת העל 24-25
132-95מכבי ת"א1
102-124מכבי חיפה2
108-105מכבי בני ריינה3
93-74בית"ר ירושלים4
83-85הפועל חיפה5
78-95מ.ס אשדוד6
77-35עירוני טבריה7
63-55בני סכנין8
55-35הפועל ב"ש9
49-65הפועל ירושלים10
49-25מכבי פ"ת11
39-55מכבי נתניה12
39-35עירוני ק"ש13
27-25הפועל חדרה14
לוח משחקים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 05/10, 19:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 05/10, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 05/10, 19:45
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 05/10, 20:00
  • הפועל חדרה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 05/10, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • ראשון, 06/10, 20:15
  • הפועל ירושלים
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 06/10, 20:30
  • מכבי ת"א

האלופה פה: צפו ב-1:3 של מכבי ת"א על סכנין

הצהובים עלו למקום השני אחרי שערים של זהבי (40), בן בסט (51) ובדש (89), שביטלו יתרון מוקדם של גדיר (5) ורחוקים 2 נק' מק"ש. עותמאן הורחק (84)

|
בן בסט חוגג (עמית מצפה)
בן בסט חוגג (עמית מצפה)

מכבי תל אביב טיפסה הערב (רביעי) למקום השני בליגת העל, אחרי שהתגברה על פיגור מוקדם וגברה 1:3 בחוץ על בני סכנין במחזור ה-11 בליגה במשחק שנערך בעכו עקב רדיוס שספגו המארחים.

הקבוצה של פאקו אייסטרן הציגה משחק משונה. היא שלטה באופן מוחלט ברוב דקות המשחק, אבל דווקא אחרי שכבשה את שער היתרון שלה במחצית השנייה, הלכה אחורה ואפשרה למארחים לתקוף.

סוני פלייסטיישן 4 במתנה

הצהובים, שהגיעו למשחק כשהם יודעים שניצחון יקרב אותם למרחק שתי נקודות בלבד מעירוני קריית שמונה, המשיכו את המומנטום מהמחזורים הקודמים ורשמו ניצחון קשה וחשוב מול קבוצה חזקה.

עדן בן בסט הצדיק את הקרדיט בהרכב עם שער היתרון של הצהובים, ערן זהבי המשיך בשלו כשהרשית בפעם ה-12 העונה והוסיף גם בישול לברק בדש ונראה שהצהובים עלו על דרך המלך בדיוק בזמן.

מכבי ת"א מנצחת 1:3 את בני סכנין

למרות שהיא ספגה ביקורות קשות מאז ההפסד לק"ש, האלופה הוכיחה אופי והחזירה לעצמה את כוח ההרתעה. במחזור הבא היא תעמוד בפני מבחן נוסף, כשתארח בסמי עופר את בית"ר ירושלים.

עדן בן בסט (עמרי שטיין)
עדן בן בסט מגיע לאצטדיון (עמרי שטיין)
 

עומרי בן הרוש (עמרי שטיין)
עומרי בן הרוש (עמרי שטיין)
 

אובארוב והאוהדים (עמרי שטיין)
שורה אובארוב מצטלם עם האוהדים (עמרי שטיין)
 

מחצית ראשונה
דקה 5, 0:1 לבני סכנין: לא להאמין. אחרי דיבורים סביב הרכב הגנתי שאיתו יפתחו המארחים, הם הוכיחו שבאו לתקוף וכבשו כבר בפתיחה. איגור יובאנוביץ' נתן כדור עומק למוחמד גדיר, שסובב את דור פרץ והכניע את ברק לוי.

מוחמד גדיר (עמית מצפה)
גדיר חוגג את היתרון המוקדם (עמית מצפה)
 

דקה 10: מי שחיכה לתגובה מהירה של הצהובים כמעט קיבל אותה. דור מיכה הכניס כדור עומק נהדר לערן זהבי והוא הפציץ מ-12 מטר, אבל מחמוד קנדיל התעופף וסיפק הצלה מדהימה.

שרן ייני מרחיק (עמית מצפה)
שרן ייני מרחיק (עמית מצפה)
 

דקה 15: הצהובים המשיכו להיות מסוכנים ושוב זהבי במרכז העניינים. בעיטה חופשית שנפסקה לטובת האורחים נלקחה בידי מלך שערי הקבוצה, שסובב את הכדור מ-15 מ' מעט מעל שערו של קנדיל.

פאקו אייסטרן (עמרי שטיין)
פאקו אייסטרן (עמרי שטיין)
 

דקה 23: אחרי שקיבל קרדיט מפאקו אייסטרן בפעם השנייה ברציפות, גם עדן בן בסט נכנס לעניינים. הקשר קיבל מסירה ממיכה, נתן לכדור לקפוץ על הדשא ובעט, אבל קנדיל לא התקשה לקלוט.

אוהדי סכנין ומכבי ת&qout;א (עמית מצפה)
אוהדי סכנין ומכבי ת"א (עמית מצפה)
 

דקה 27: בקצב הזה, הקבוצה מהמגזר לא תחזיק מעמד עוד זמן רב. הנעת כדור יפה של הצהובים הסתיימה בהגבהה של מיכה לרחבה, אבל הנגיחה של נוסא איגייבור מ-10 מ' הייתה לא בכיוון.

גל אלברמן (עמרי שטיין)
גל אלברמן מוסר (עמרי שטיין)
 

דקה 30: מיכה, כבר אמרנו? הקשר הפעלתני של הצהובים, שעד כה ניסה לבשל לחבריו, החליט לקחת את העניינים לידיים וכמעט כבש בבעיטה מ-20 מ' שחלפה סמוך לשער המארחים.

יובאנוביץ´ וייני (עמית מצפה)
יובאנוביץ´ נאבק בשרן ייני (עמית מצפה)
 
דקה 36: זהבי המשיך לנסות ולהושיע את האלופה, אך בינתיים עושה זאת ללא הצלחה. הקשר הניף את הרגל מ-20 מ', אבל הכדור שלו הלך רק לרוחבו של השער.

גיא לוי (עמית מצפה)
גיא לוי (עמית מצפה)
 

דקה 37: מה יהיה עם חוסר המחץ של הצהובים? מיכה, השחקן מספר 1 של האלופה, סבסב את המגן שלו והרים כדור מדויק ברגל שמאל לאיגייבור שרק היה צריך לשים את הראש במקום הנכון, אבל נגח החוצה מ-3 מ'.

דקה 40, מכבי ת"א השוותה ל-1:1: הוא לא באמת היה יכול שלא להבקיע. זהבי כבש את שערו ה-12 העונה, כשניצל חופשיות מצד הגנת המארחים ובעט כדור שטוח ומדויק שהכניע את קנדיל.

ערן זהבי חוגג (נעם מורנו)
ערן זהבי חוגג (עומרי שטיין)
 

הצהובים חוגגים (עמרי שטיין)
הצהובים חוגגים (עמרי שטיין)
 

אוהדי מכבי ת&qout;א (עמית מצפה)
אוהדי מכבי ת"א (עמית מצפה)
 

דקה 41: המשחק הקציב המשיך לספק לנו אירועים בשני הצדדים והפעם היה זה תורה של סכנין. גדיר פרץ לרחבה וספק נפל, ספק הוכשל בידי דור פרץ, אבל איתן שמואלביץ' לא שרק.

ספסל מכבי ת&qout;א (עמית מצפה)
ספסל מכבי ת"א (עמית מצפה)
 

מחצית שנייה
דקה 46: זה היה יכול להיות החילוף המשתלם ביותר של העונה. טל בן חיים, שנכנס בתחילת המחצית השנייה, שרף את אגף שמאל, פרץ לרחבה, אבל הבעיטה שלו הייתה לא מספיק מדויקת ופספסה את השער.

איסמעיל ריאן (עמית מצפה)
איסמעיל ריאן עם הכדור (עמית מצפה)
 

דקה 48: הכניסה של בן חיים הוכיחה את עצמה שוב. הקשר חתך למרכז כמו שהוא אוהב וניסה לסובב לפינה הרחוקה של קנדיל, אבל הבעיטה שלו הלכה החוצה.

אוהדי סכנין (עמית מצפה)
אוהדי סכנין (עמית מצפה)
 

דקה 51, 1:2 למכבי ת"א: גבירותיי ורבותיי, מהפך. אחרי לחץ כבד מפתיחת המשחק, הצהובים השיגו את היתרון שחיפשו. מיכה, הטוב בשחקני האורחים, השתחרר ליד הרחבה ובעט כדור חזק למשקוף, עדן בן בסט היה הראשון לריבאונד וכבש בנגיחה פנימה.

בן בסט נוגח פנימה (עמית מצפה)
בן בסט נוגח פנימה (עמית מצפה)
 

בן בסט חוגג (עמית מצפה)
ורץ לחגוג (עמית מצפה)
 

דקה 57: זהבי, כמו זהבי, לא הסתפק בשער אחד בלבד. הקשר קיבל מסירה טובה וחיפש לכבוש בבעיטה מ-15 מ', אבל לא היה מספיק מדויק הפעם וההזדמנות בוזבזה.

איגור יובאנוביץ´ (עמית מצפה)
יובאנוביץ´ עם הכדור (עמית מצפה)
 

דקה 65: לא להאמין, אבל בני סכנין השתלטה על המשחק. כדור ארוך מצא את פיראס מוגרבי המחליף חופשי ברחבה, אבל הקשר בעט ברשלנות את הכדור לשמיים.

ערן זהבי בועט (עמרי שטיין)
ערן זהבי בועט (עמרי שטיין)
 

דקה 71: מה קורה להגנה של הצהובים? עלי עותמאן ניצל שמירה לקויה של הגנת האורחים והכניס כדור עומק מצוין לגדיר, אבל החלוץ לא היה מספיק עירני ופספס.

בן חיים ועותמאן (עמית מצפה)
בן חיים עובר את עותמאן (עמית מצפה)
 

מיחה מבליה (עמרי שטיין)
מיחה מבליה עם הכדור (עמרי שטיין)
 

דקה 79: סיום עצוב למשחק עבור גדיר. כובש שער היתרון של המארחים ספג פגיעה ולא יכול היה להמשיך. אחמד אבו נאהיה נכנס במקומו ארבע דקות לאחר מכן.

אבו סאלח מקבל צהוב (עמרי שטיין)
עלאא אבו סאלח מקבל צהוב (עמרי שטיין)
 

דקה 84, כרטיס אדום לבני סכנין: עותמאן נכנס בצורה בלתי זהירה בבן חיים, ספג כרטיס אדום ישיר משמואלביץ' והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. 

עותמאן מורחק (עמית מצפה)
עותמאן מורחק (עמית מצפה)
 

דקה 89, 1:3 למכבי ת"א: דווקא אחרי דקות טובות של המארחים, הצהובים עקצו במתפרצת קטלנית. זהבי היה הפעם על תקן המבשל כשהכניס כדור עומק טוב לברק בדש המחליף והוא הכניע את קנדיל.

בדש מבקיע (עמית מצפה)
בדש מבקיע (עמית מצפה)
 

זהבי ובדש חוגגים (עמית מצפה)
זהבי ובדש חוגגים (עמית מצפה)
 

דור מיכה (עמרי שטיין)
מיכה מודה לקהל בסיום (עמרי שטיין)
 

מכבי ת"א: ברק לוי, שרן ייני, קרלוס גארסיה, דור פרץ, עומרי בן הרוש, ניקולה מיטרוביץ', גל אלברמן (טל בן חיים, 45), נוסא איגייבור, דור מיכה (ברק בדש, 73), ערן זהבי ועדן בן בסט (מהראן ראדי, 65).

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, עלא אבו סאלח, אברהם פאס, איגור יובאנוביץ', מיחה מבליה, סגס תאמבי (מילאן בויוביץ', 78), יאניס פאפאדופולוס, איסמעיל ריאן (פיראס מוגרבי, 60), אחמד קאסום ומוחמד גדיר (אחמד אבו נאהיה, 83).

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */