יום שבת, 06.07.2024 שעה 04:56

ריאל בשמינית גמר גביע המלך עם 0:5 על קורנייה

המארחת טיילה עם 1:9 בסיכום הכללי משערים של חאמס (צמד), איסקו, בורחה לופס (ע') וחסה, שחזר אחרי 8 חודשים מפציעה. אספניול עלתה עם 0:2 על אלאבס

|
שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים

ריאל מדריד עלתה הערב (שלישי) לשמינית גמר גביע המלך אחרי שגברה בקלות 0:5 על קורנייה מהליגה השנייה (1:9 בסיכום שני המשחקים).

דווקא בפתיחה האורחים קיבלו הזדמנות אדירה לעלות ליתרון אחרי שאלברו ארבלואה הכשיל ברחבה (13) את צ'אבי בוניקאט. האחרון ניגש לבעוט את הבעיטה אבל כנראה התרגש יתר על המידה ובעט את הכדור מעל השער.

מכן והלאה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. הבלאנקוס הענישו במהרה את היריבה הצנועה כאשר חאמס רודריגס כבש (15) בהקפצה אלגנטית. איסקו הוסיף עוד אחד (31) מבישול של הקולמביאני שהתכבד בשני שלו מיד לאחר מכן (33).

המחצית השנייה הייתה משנית לסיפור המרכזי של הערב. חסה רודריגס, שנעדר במשך שמונה חודשים עקב פציעה ברצועה הצולבת בברכו, עלה למגרש במקומו של סמי חדירה, שנפצע במהלך המשחק. בורחסה לופס עוד כבש שער עצמי (61) לאחר כדור שניתז אליו ממשקוף השער לפני האירוע החשוב באמת.

השיא של הערב הגיע כאשר חסה קיבל כדור עומק נהדר מאיסקו ובעט מתוך הרחבה שטוח פנימה (78). רגע ענק לספרדי הצעיר שעבר תקופה קשה.

הבלאנקוס, שהשיגו ניצחון 17 ברציפות בכל המסגרות, צפויים לפגוש בשמינית הגמר את אתלטיקו מדריד, בתנאי שזאת תעבור את הוספיטלאט, מתחתית הליגה השנייה, לאחר 0:0 בויסנטה קלדרון במשחק הראשון. ההתמודדות הזאת מן הסתם תהיה הרבה יותר קשה. שלא נדבר על זה שברבע הגמר היא עשויה לפגוש את לא אחרת מאשר ברצלונה, יריבתה המושבעת. נגמרו השעשועים בקיצור.

מחצית ראשונה
דקה 9: הזדמנות ראשונה לזכות ריאל מדריד. המארחים, שנראים די מאופקים עד כה ומשחקים בנינוחות הגיעו למצב הראשון כאשר איסקו מסר כדור רוחב נהדר מצד שמאל ברחבה אך השוער האורח, איניגו אלברט שלח יד, הדף לקרן ובכך מנע מצ'יצ'אריטו להגיע לכדור.

דקה 13, קורנייה מחטיאה פנדל. איזה פספוס של האורחים. צ'אבי בוניקאט, שעמד בזווית בה הוא כלל לא מסכן את השער, הוכשל בגלישה טיפשית של אלברו ארבלואה. השחקן שהוכשל ניגע לבעוט את הפנדל אך עשה כמעשה רוברטו באג'ו או סרחיו ראמוס לצעירים שבינינו ובעט מעל לשער.

דקה 15, ריאל מדריד עולה ל-0:1. העונש לאורחים הגיע מהר מן הצפוי. איסקו שלח כדור גאוני לתוך הרחבה עליו השתלט חאמס רודריגס. מלך שערי המונדיאל לא נבהל מהשוער האורח ובאלגנטיות הקפיץ פנימה.

חאמס כובש את הראשון
חאמס כובש את הראשון
 

דקה 29: השחקנים המחליפים מנסים לגעת בתהילה. נאצ'ו ניסה את כוחו עם בעיטה מרחק 22 מטרים אלכסונית משערה של קורנייה אבל הכדור של הבלם הצעיר הלך מעל השער והוא יצטרך לחפש הזדמנות אחרת לכבוש.

דקה 31, ריאל מדריד עולה ל-0:2. אלופת אירופה נהנית מהחיים בברנבאו. חאמס  מסר כדור עומק נהדר לאיסקו שמול השוער לא התקשה ושלח את הכדור לרשת.

דקה 33, ריאל מדריד עולה ל-0:3. החניכים של אנצ'לוטי לא מרחמים על היריבה. צ'יצ'אריטו הוריד כדור נהדר מהאוויר בעזרת העקב לחאמס רודריגס שמ-18 מטרים בעט כדור מסובב לרשת של האורחת האומללה. בקצב הזה גם פרננדו היירו עוד יעלה מהספסל, יפשוט את החליפה ויכבוש.

איסקו וחאמס חוגגים
איסקו וחאמס חוגגים
 

מחצית שנייה
דקה 53: כמעט שער לזכות האורחים הצנועים. כדור רוחב נהדר מתוך הרחבה כמעט הגיע לאחד משחקני התקפת קורנייה אבל רגל של אחד משחקני ההגנה של המארחים הרחיקה בשנייה האחרונה לקרן.

דקה 61, ריאל מדריד עולה ל-0:4. המארחים מקבלים עזרה, שהם לא ממש זקוקים לה, מהאורחת. צ'ציאריטו הקפיץ נהדר, פגע במשקוף אולם הכדור פגע בבורחה לופז האורח בדרכו מטה ונכנס פנימה.

דקה 78, ריאל מדריד עולה ל-0:5.ללא ספק הרגע המרגש של הערב. חסה רודריגס, שחזר אחרי שמונה חודשי היעדרות בעקבות קרע ברצועה הצולבת של ברכו, קיבל כדור עומק נהדר מאיסקו ומול אלברטו לא התבלבל ומקצה החמש מזווית אלכסונית שלח כדור שטוח פנימה. רגע גדול לספרדי הצעיר.

ריאל מדריד: אלברו פאצ'קו, אלברו ארבלואה, נאצ'ו פרננדס, רפאל וראן (דייגו יורנטה, 46'), פאביו קונטראו, סמי חדירה (חסה רודריגס, 56'), אסייר יראמנדי, חאמס רודריגס (חאבי מוניוס, 63'), אלברו מדראן, איסקו וחאבייר הרננדס.

קורנייה: איניגו אלברטו, ישראל דלגאדו, חבייאר פלאגרי, פרה ססטרה, בורחה לופז, סרחיו גומז, צ'אבי בוניקאט, דויד גארסיה, לואיס גאודיסיו (חואקין גארסיה, 58'), אוסקר מונוז (אנטוניו טרוחילו, 56') ואלכס גאלאר (פפ קאבלה, 69').

בילבאו כפתה 1:1 מול אלקויאנו מהליגה השלישית, אספניול עלתה
אתלטיק בילבאו שיחקה הערב את משחקה הראשון במסגרת הסיבוב הרביעי בגביע המלך והשיגה 1:1 דרמטי מול אלקויאנו מהליגה השלישית. האורחים עלו ליתרון משער של פרנסיס פרון (32). בורחה ויגרה קבע שיוויון (91) והציל את הבאסקים מהפסד מביך. 

אספניול גברה 0:2 על דפורטיבו אלאבס מליגת המשנה ועלתה עם 0:2 בסיכום הכללי. כריסטיאן סטואני האורגוואי כבש צמד (35 ו-93) כדי להעניק ניצחון לקבוצתו מול הקבוצה שזכורה מאותו גמר גביע אופ"א דרמטי בשנת 2001 בו הפסידה לליברפול 5:4.

לאס פאלמאס מליגת המשנה הדהימה את סלטה ויגו עם 1:2 מדהים. הרנאן סנטנה (23) ומרסלו סילבה (79) כבשו למנצחים, סנטי מינה הצעיר הצליח רק לצמק מהנקודה הלבנה (83) עבור התכולים, שינסו לתקן במשחק הגומלין. במשחק נוסף נפרדו ויאדוליד ואלצ'ה ב-0:0.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */