יום שבת, 06.07.2024 שעה 04:55
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

קפואים בפסגה: צפו ב-1:1 בין ק"ש להפועל ב"ש

המוליכה וסגניתה שמרו על הסטטוס קוו, שמשמח בעיקר את מכבי ת"א. ביטון כבש (22), קולה השווה מהנקודה (54), ליאני קיפח את ק"ש כשלא העניק פנדל נוסף

|
רוג´רס קולה בורח לוויליאם סוארס (ניסן עייש)
רוג´רס קולה בורח לוויליאם סוארס (ניסן עייש)

קרב הצמרת של ליגת-העל הפגיש הערב (שלישי) את עירוני קריית שמונה עם הפועל באר שבע, קבוצות גדולות עם שאיפות גדולות. זה הסתיים באכזבה גדולה לשני הצדדים כשהמוליכה וסגניתה נפרדו ב-1:1 ובחלוקת נקודות, זאת במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל.

קשה לקבוע מי מהקבוצות יצאה מאוכזבת יותר מהמפגש בצפון. הקבוצה של אלישע לוי, שנתנה מחצית ראשונה נפלאה אבל נחלשה משמעותית בשנייה ואיבדה את היתרון, או זו של ברק בכר, שחזרה לעניינים בפתיחת המחצית השנייה וקופחה על ידי השופט לירן ליאני.

ב"ש פתחה בסערה את המשחק, לחצה על השער וגם באה על שכרה בדקה ה-22 כשבן ביטון הכניע את גיא חיימוב בבעיטה נהדרת מרחוק, עם קצת עזרה מראשו של וובה בראון. אליניב ברדה ושלומי ארבייטמן פספסו הזדמנויות קורצות להכפיל, אבל ק"ש לא הייתה במשחק כדי לענות בצד השני ולמעשה לא מצאה את מסגרת השער של אוסטין אג'ידה במשך כל המחצית הראשונה.

המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי. ק"ש יצאה בכל הכוח קדימה ובמהרה גם מצאה את שער השוויון כשנגיעת יד של טומיסלאב פאיוביץ' בדקה ה-54 שלחה את רוג'רס קולה לנקודת 11 המטרים בדרך ל-1:1. דקה לאחר מכן החניכים של בכר קופחו כשעוד נגיעת יד ברורה מאוד, הפעם של בן ביטון, לא זכתה לשריקה מלירן ליאני ומנעה מהמארחים הזדמנות קורצת להפוך את התוצאה.

צפו בתיקו בין ק"ש לב"ש במשחק העונה

במחצית השנייה שתי הקבוצות נאלצו לבצע חילופים כפויים. אליניב ברדה פינה את המגרש בדקה ה-62 כשהוא מחזיק את שריר הירך האחורי. מנגד, עהאד עזאם פתח את ראשו אחרי כניסה מכוערת מאוד של ג'ון אוגו והוחלף בדקה ה-85 ע"י דור ג'אן.

ק"ש ממשיכה לשמור על מאזן ליגה נקי מהפסדים, אך מנגד מאבדת שוב שתי נקודות אחרי התיקו המאופס עם הפועל רעננה. החבורה של אלישע לוי, שנעצרה אחרי ה-0:4 על נתניה במחזור הקודם, מרגישה את מכבי ת"א נושפת בעורפה.

מחצית ראשונה
השופט לירן ליאני הוציא את המשחק לדרך לעיני 3,700 צופים.

אוהדי הפועל ב&qout;ש (ניסן עייש)
אוהדי הפועל ב"ש (ניסן עייש)
 

דקה 4: פתיחה נהדרת לב"ש. אליניב ברדה סיפק את ההזדמנות הראשונה במשחק כשבעט למסגרת כדור חזק אך נבלם אצל גיא חיימוב. גם שלומי ארבייטמן לא היה רחוק מהיתרון, אך דחק החוצה כדור רוחב שחתך את הרחבה של ק"ש.

דקה 12: ק"ש הפעילה לחץ כבד על ההגנה האורחת והגיעה למצב קורץ. טוברנו פינאס הרים כדור מאגף שמאל, רועי קהת הצליח לנגוח אחורנית ולשלוח את הכדור לעבר דוד מנגה, שמזווית קשה בעט לידיים של אוסטין אג'ידה.

אוהדים צעירים של ק&qout;ש וב&qout;ש (ניסן עייש)
אוהדים צעירים של ק"ש וב"ש (ניסן עייש)
 

דקה 17: מאור מליקסון ומאור בוזגלו ניסו לספק לנו את שער העונה, אבל לפחות הפעם לא צלחו. מליקסון שלח בכדור ענק את בוזגלו למתפרצת, האחרון ניסה לבעוט מהאוויר כדור מסובב למסגרת של חיימוב אבל בעט החוצה.

דקה 22, 0:1 להפועל ב"ש: זה היה באוויר, עכשיו זה גם על הלוח. בן ביטון החליט לנסות את מזלו בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה, וברגל שמאל בעט כדור שפגע בראשו של וובה בראון והכניע את חיימוב. איך יגיבו המקומיים?

שחקני הפועל ב&qout;ש חוגגים (ניסן עייש)
שחקני הפועל ב"ש חוגגים (ניסן עייש)
 

דקה 32: מהלך אדיר של ג'ון אוגו מסתיים בקבלת החלטות איומה של שלומי ארבייטמן וללא שינוי על לוח התוצאות. הקשר דהר לכיוון הרחבה ושלח כדור עומק נהדר לחלוץ, שניסה למסר כדור רוחב ללא כתובת במקום לבעוט.

דקה 42: סימני התעוררות מכיוונה של קריית שמונה. בעיטה של רועי קהת נבלמה ברגע האחרון ע"י ההגנה הבאר שבעית, קודם לכן עהאד עזאם בעט מעל השער אחרי עוד התקפה טובה של המקומיים.

רוג´רס קולה עם הכדור (ניסן עייש)
רוג´רס קולה עם הכדור (ניסן עייש)
 

מחצית שנייה
דקה 54, פנדל לק"ש שחזרה ל-1:1: והנה, המארחים שוב במשחק. התקפה מתפרצת שהתחילה עם מנגה הסתיימה בכדור רוחב של אופיר מזרחי, שפגע בידו של טומיסלאב פאיוביץ'. קולה שלח את אג'ידה לפינה הנגדית ורץ לחגוג.

שחקני ק&qout;ש חוגגים (ניסן עייש)
שחקני ק"ש חוגגים (ניסן עייש)
 

דקה 55: החלטה שערורייתית של לירן ליאני מונעת מק"ש פנדל נוסף. קהת ניסה לעבור את בן ביטון על סף הרחבה אבל האחרון הסיט את הכדור בידו ומנע ממנו להגיע לקולה. ליאני, שהיה חייב לסמן בשנית על הנקודה הלבנה, סימן להמשיך.

דקה 65: והנה, התהפכו היוצרות. ק"ש לוחצת ולוחצת, אבל מנגד לא מאיימת על המסגרת של אג'ידה, אלישע לוי עיבה את הקישור כשהוציא את אליניב ברדה (שהחזיק את שריר האחורי כשירד לספסל) והכניס את רועי גורדנה.

טוברנו פינאס פורץ (ניסן עייש)
טוברנו פינאס פורץ (ניסן עייש)
 

דקה 76: המשחק נרגע מעט ויחסי הכוחות הפכו שקולים. ג'ון אוגו ניסה להטות את הכף עם בעיטה עוצמתית מחוץ לרחבה אבל הכדור שלו חלף מעל השער של חיימוב.

דקה 88: זה היה יכול להיות ה-1:2 של ב"ש. גורדנה הפעלתן הגביה כדור מדוד לרחבה ומצא את סיראז' נסאר, שנגח מקרוב היישר לידיים של חיימוב. אלישע לוי לא יודע את נפשו מרוב תסכול.

עירוני ק"ש: גיא חיימוב, עוד אלקיים, קאסיו פרננדס, שיר צדק, טוברנו פינאס, עאהד עזאם (דור ג'אן, 85'), מינדאוגס פאנקה (אופיר מזרחי, 36'), וובה בראון, רועי קהת, דוד מנגה ורוג'רס קולה (אחמד עאבד, 70').

הפועל ב"ש: אוסטין אג'ידה, טומיסלאב פאיוביץ', וויליאם סוארס, בן ביטון, אופיר דוידזאדה, ג'ון אוגו, סטפן חובאן, מאור מליקסון (סיראז' נסאר, 66'), מאור בוזגלו, אליניב ברדה (רועי גורדנה, 63') ושלומי ארבייטמן (יוסף אבו לבן, 92').

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */