יום שבת, 06.07.2024 שעה 04:57
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

קורצקי לשחקנים: התמיכה שלכם חיממה לי את הלב

מאמן בית"ר ירושלים ערך אסיפה לשחקני הקבוצה: "זה הכח הכי גדול שאני יכול לקבל להמשך הדרך. אתם יכולים לקחת דוגמא מאיציק כהן". צפו בתקציר

|
מנחם קורצקי מתוסכל (אורן בן חקון)
מנחם קורצקי מתוסכל (אורן בן חקון)

סוער בבית"ר ירושלים אחרי ההפסד אמש (שני) 3:2 למכבי פתח תקווה. הפנים של הבעלים אלי טביב בסיום המשחק אמרו הכל אך למרות האכזבה הוא לא מתכוון לעשות שינוי בעמדת המאמן ואף פנה לאוהדי הקבוצה לתת גב למנחם קורצקי.

בצל הסערה, השחקנים הגיעו לאימון בבית וגן והמאמן, מנחם קורצקי, כינס אותם לאסיפה ואמר: "אנחנו בתקופה לא פשוטה, תקופה קשה אבל אסור שנאבד את הביטחון. אני מאמין בכם וידע שאתם מאמינים בקבוצה שלנו. הדבר האחרון שציפינו לו זה שנגיע למצב הזה. אני מבטיח לעשות הכל כדי שנצא מזה. זה חימם לי את הלב לראות את התמיכה שלכם בי. זה הכח הכי גדול שאני יכול לקבל להמשך הדרך.

רוצים לזכות בסוני פלייסטיישן 4? לחצו כאן

קורצקי התייחס גם למה שהתרחש אתמול לאחר ההפסד למלאבסים: "זה לא נעים לעבור את מה שעברנו אתמול אבל צריך לדעת להתמודד עם זה. אנחנו קבוצה טובה ואני מבקש שאף אחד לא יאבד את הביטחון שלו".

בהמשך דבריו, שיבח את איציק כהן: "אפשר גם לקחת דוגמא ממנו. לפני חודשיים הוא היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה והיום שחקן משמעותי בסגל שלנוף זה האופי של הקבוצה הזו וכולנו ביחד נוכל לצאת מהמצב אליו נקלענו". מי שעוד שוחח עם השחקנים על מנת להעניק להם ביטחון הוא הקואוצ'ר של הקבוצה יגאל הילל.

איציק כהן. הפך להיות שחקן משמעותי (אורן בן חקון)
איציק כהן. הפך להיות שחקן משמעותי (אורן בן חקון)
 

קורצקי בשלב הזה לא מתכוון לשים את המפתחות ולעזוב את הקבוצה בטח אחרי שהוא זוכה לגיבוי במערכת ובקרב כל השחקנים. "אני מאמין בעצמי ובשחקנים שלי, למה שאתפטר?" אמר למקורביו. אתמול יצא המאמן מטדי אחרי שבחדר ההלבשה קיבל מהשחקנים שלו תמיכה אדירה כשהם הודיעו פה אחד שהם עומדים מאחוריו ובטוחים שרק איתו אפשר יהיה להוציא את העגלה מהבוץ .

"אנחנו האשמים העיקריים במצב ועומדים ב-100 אחוז מאחורי קורצקי. אנחנו מאמינים שהוא יוציא אותנו מהמצב הזה", אמר חנן ממן ביום שאחרי המשחק, "שלושה הפסדים ברציפות זה לא צחוק, האחריות שלנו להוציא את הקבוצה מהבוץ, יש לנו משחק ביום חמישי וזו תהיה הזדמנות לצאת לדרך חדשה".

צפו בהפסד השלישי הרצוף של בית"ר

שחקנים נוספים הבהירו: "קורצקי לא אשם במצב שלנו. קשה לנו להתסכל לו בעיניים מרוב בושה, הוא עושה הכל ונותן לנו הכל והוא זוכה להערכה אצל כולם. שחקני הרכב, שחקנים מחליפים וגם שחקנים שלא מתלבשים כולם עם קורצקי".

מספר שחקנים שרצו לצאת בסיום המשחק מהאצטדיון וראו את ההתקהלות של האוהדים מחוץ לטדי נמנעו מלצאת החוצה והסתתרו מפני האוהדים עד שעלו לרכבים שהיו בתוך מתחם החנייה של טדי ויצאו החוצה.

"לשחקנים לא היה נעים להראות את הפרצוף שלהם לאוהדים", מסביר שחקן בקבוצה. שחקנים אחרים פשוט עמדו דקות ארוכות במסדרון המוביל לאוטובוס הקבוצה והיו מכונסים בעצמם. אחד מאוהדי הקבוצה הסביר את מצב: "יש פה שחקנים שפעם ראשונה מבינים מה זה לשחק בבית"ר כשלא הולך. אצלנו האוהדים צריכים קבלות ואין פה זמן וסבלנות, שאין תוצאות זה המצב, ככה זה בבית"ר ירושלים".

אוהדי בית"ר מתפרעים ומקללים

טביב עשוי לקיים שיחה עם השחקנים כדי לחזק אותם ואת  קורצקי. בבית"ר יתחילו לבדוק מעכשיו אופציות לחיזוק בחלון ההעברות של ינואר כשהרצון הוא להתחזק בחלוץ וקשר.

"המצב לא טוב אבל בליגה הזו כבר ראינו שניצחון אחד או שניים ואתה יכול למצוא את עצמך למעלה", אמר גורם רשמי בקבוצה, "קורצקי יצטרך למצוא את הדרך להרים את השחקנים למשחק העונה שלנו מול הפועל פ"ת. כולם מאוכזבים ומי היה מאמין שבשלושה משחקים מול מכבי נתניה, הפועל חיפה ומכבי פ"ת נישאר עם נקודה אחת, אבל הליגה עוד לא ברחה לנו. המשחק מול הפועל פ"ת הופך לגמר גביע מבחינתנו".

גם חנן ממן התייחס למשחק הקרוב מול הפועל פ"ת: "אנחנו משחקים טוב ואני בטוח שהתוצאות יגיעו. הליגה עוד ארוכה וצפופה. נבוא נחושים מול הפועל פ"ת. תראו את אשדוד שהייתה מתחת לקו האדום. היא עשתה שני ניצחונות וטיפסה למעלה. אנחנו נראים טוב וצריכים את הקהל שלנו איתנו למרות שאיכזבנו אותו. אנחנו יכולים לצאת מהמצב הזה".

משטרה (גיא בן זיו) (מערכת ONE)
המשטרה שליוותה את האוטובוס של בית"ר י-ם (גיא בן זיו)
 

תקרית לא נעימה התרחשה מחוץ למתחם טדי שקורצקי שנסע ברכב ביחד עם מאמן השוערים, גיא סולומון, ועוזר המאמן, אורי אוזן, נתקל במספר אוהדי בית"ר שקיללו אותו בצורה קשה ואף מספרים שירקו לעבר הרכב שלו וכן ניסו לבעוט ברכב. 

גורם בהנהלת הקבוצה ששמע על המקרה הגיב: "היו כל כך הרבה מקרים של אלימות בתקופה האחרונה שעם כל הכאב וההבנה שיש אל מול האוהדים, אסור שינסו לחצות גבול ולשבור עוד איזה שיא כי אחר כך מישהו ישלם על זה מחיר". 
 
במועדון התייחסו גם למה שהתרחש על הדשא ואחד מהאנשים הבכירים במועדון ביקר את זאב חיימוביץ' בשל השער הראשון שספגה הקבוצה מכדור חופשי. מנגד בלטו איציק כהן, חנן ממן וקלאודימיר פריירה. בקבוצה גם התלוננו על טעות שיפוט של רועי בר נתן כשלטענת אנשי המועדון לא נשרקה בעיטת עונשין מ-11 מטרים (נגיעת יד) לטובת בית"ר כשהתוצאה הייתה 2:1 למכבי פ"ת.
 
עומר נחמני שנפצע במהלך המשחק והוחלף צפוי להיעדר כחודש. לראשונה העונה ראש העיר, ניר ברקת, שהתפייס עם טביב, הגיע לתא הכבוד בטדי וישב לצידו. עיריית ירושלים החלה לאכוף את החוק למניעת עישון באצטדיון טדי ואתמול פקחי העירייה נתנו במהלך המשחק דו"ח ראשון לצופה שעישן בתחומי היציע.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */