יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:19

אשדוד עדיין מושלמת, ניצחון גדול לרמת חן/בליך

קבוצתו של אלי רבי שמרה על מאזן מושלם אחרי 79:88 על ראשל''צ, ג'קסון להטה עם 27 נק'. רמת חן דרסה 70:104 את חולון. ניצחונות גם לרמה''ש ולרמלה

|
אשדוד מושלמת (לירון מולדובן, מנהלת ליגת העל נשים)
אשדוד מושלמת (לירון מולדובן, מנהלת ליגת העל נשים)

מ.ס. אשדוד ממשיכה לשמור על מאזן מושלם, לאחר שגברה הערב (שני) על הפועל ראשל"צ 79:88 והנחילה לה הפסד שני העונה, אך להבדיל מהניצחון הקליל במסגרת משחקי הגביע ביום חמישי האחרון, הפעם זה הלך לא פשוט לשחקניות של אלי רבי.

המשחק נפתח עם שני סלים רצופים של אשדוד, אך מיד השחקניות של שירה העליון מיהרו להשוות. אשדוד שוב בריצה קטנה קבעה 4:11 ומכאן המשיך לרבע צמוד, שהסתיים ביתרון לאשדוד 17:21. הרבע השני המשיך צמוד ובירידה להפסקה יתרון קל לאשדוד 41:44.

המחצית השנייה גם המשיכה להיות צמודה. הפועל ראשל"צ לא נתנה למארחת לברוח יותר מדי (בסיום הרבע השלישי 66:74 לאשדוד), אך מצד שני גם התקשתה לצמצם את הפער ובסיום ניצחון למ.ס. אשדוד.

הרבו לקלוע לאשדוד: ג'קסון 27 נקודות, 11 כ"ח ו-3 אסיסטים, דורון 19, היטאוור וקלארק 17 נקודות כ"א. הרבו לקלוע לראשל"צ: הורנבאקל 24 נקודות ו-10 כ"ח, פן 22 נקודות ו-10 כ"ח, גילינסקי ולוקס 11 נקודות כ"א.

אלי רבי חוגג ניצחון (מערכת ONE)
אלי רבי חוגג ניצחון
 

מכבי רמת חן/בליך הביסה את אליצור גולדן טורס חולון 70:104. רמת חן/בליך רשמה הערב ניצחון רביעי ברציפות ושיא נקודות העונה (האחרון של בנות הרצליה עם 96 נק'), אליצור חולון לעומתה עם הפסד רביעי ברציפות. כבר מפתיחת המשחק היה ברור מי הקבוצה הדומיננטית במגרש (42:59 במחצית).

השחקניות של גיל סלע המשיכו ביכולת הטובה גם במחצית השנייה, שברבע האחרון ההפרש טיפס ל-30 הפרש ובסיום ניצחון קליל לרמת חן/בליך. שמילה המפטון בהופעת בכורה במדי רמת חן/בליך, הובילה את קלעיות הקבוצה עם 22 נקודות ו-6 כ"ח. בחולון, קורטני קלמנטס עם 27 נקודות ו-7 כ"ח.

אשדוד מושלמת  (לירון מולדובן, מנהלת ליגת העל נשים) (מערכת ONE)
אשדוד מושלמת (לירון מולדובן, מנהלת ליגת העל נשים)
 

הרבלייף רמה"ש המשיכה גם הערב ביכולת הטובה עם ניצחון על הפועל פ"ת 64:86. למעשה היה זה שידור חוזר של משחק הגביע ביום חמישי האחרון, כבר בסיום המחצית הראשונה רמה"ש הספיקה לפתוח פער של כמעט 20 נקודות (29:48). האורחות עלו אומנם טוב יותר למחצית השנייה, אך התקשו לצמצם את הפער ובסיום, ניצחון ליגה שני ברציפות לרמה"ש. הובילה את קלעיות רמה"ש, ג'יימס עם 19 נקודות ו-6 כ"ח. הובילה את קלעיות הפועל פ"ת, מייז עם 23 נקודות, 8 כ"ח ו-5 אס'.

במשחק הצמוד של הערב, אס"א דרך ארץ ירושלים גברה על בנות הרצליה 53:59. שתי הקבוצות פתחו לא טוב את המשחק, רק לאחר 3 דקות מפתיחת המשחק נעשו נקודות ראשונות ובסיום הרבע 9:12 לאס"א ירושלים. בנות הרצליה תיקנו ברבע השני וירדו למחצית ביתרון 21:24. המחצית השנייה המשיכה צמוד, שבסיום יכולת טובה יותר של אס"א ירושלים הובילה אותה לניצחון שני העונה. הובילה את קלעיות אס"א ירושלים, פדר עם 17 נקודות ו-5 כ"ח. הובילה את קלעיות הרצליה קארסון 14 נקודות ו-5 כ"ח.

הפסד לראשל´צ  (לירון מולדובן, מנהלת ליגת העל נשים) (מערכת ONE)
הפסד לראשל´צ (לירון מולדובן, מנהלת ליגת העל נשים)
 

אליצור אלדד פרי רמלה גברה על אליצור נתניה 66:78, ששוב תחפש ניצחון ראשון העונה במחזור הבא. אליצור נתניה בדומה למשחק האחרון שלה, שמרה על מחצית ראשונה יחסית צמודה שהסתיימה ביתרון למארחות  36:43. רבע שלישי נהדר של רמלה (13:23) העלה אותן ליתרון, ממנו התקשתה נתניה לחזור ובסיום ניצחון לאליצור אלדד פרי.

הובילה את קלעיות אליצור נתניה, רד עם 22 נקודות ו-8 כ"ח. הובילה את קלעיות אליצור רמלה, האוורד עם 20 נקודות ו-6 כ"ח. דניאל מקריי בשורה סטטיסטית נהדרת עם 19 נקודות, 8 כ"ח ו-5 אסיסטים. 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */