יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:58

מכבי פ"ת חוגגת (אורן בן חקון)

צהוב? שחור: צפו ב-2:3 של מכ' פ"ת על בית"ר

פתיחת העונה הרעה ביותר של בית"ר מזה 4 שנים. מונונגה כבש פעמיים, פרץ הוסיף, כהן וקוראץ' צימקו. הקהל לשחקנים: "אין לכם כבוד" ולקורצקי: "תתפטר"

יום שני, 01/12/2014, 20:00אצטדיון טדי - 6000 צופיםליגת העל - מחזור 10
מכבי פ"ת
שער יואכים מונונגה (3)
שער יואכים מונונגה (32)
שער עוז פרץ (90)
הסתיים
2 3
שופט: דניאל בר נתן (ציון: 10)
שער איציק כהן (36)
פנדל זרקו קוראץ' (94)
בית"ר ירושלים
ליגת העל 14-15
 פלייאוף עליון 
7032-6736מכבי ת"א1
6438-5336עירוני ק"ש2
6240-6336הפועל ב"ש3
5143-4836בית"ר ירושלים4
5037-5136מכבי חיפה5
4841-3436מכבי פ"ת6
 פלייאוף תחתון 
4444-4333בני סכנין1
4240-3633הפועל ת"א2
4154-4633מכבי נתניה3
3936-3533הפועל רעננה4
3842-2833הפועל עכו5
3447-2533הפועל חיפה6
3259-4333הפועל פ"ת7
3151-3233מ.ס אשדוד8
לוח משחקים
  • הפועל רעננה
  • 0 - 0
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • 0 - 4
  • מכבי נתניה
  • הפועל עכו
  • 1 - 0
  • מ.ס אשדוד
  • הפועל פ"ת
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • מכבי ת"א
  • 0 - 3
  • הפועל חיפה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 3
  • הפועל ת"א
  • בית"ר ירושלים
  • 3 - 2
  • מכבי פ"ת
הרכבים וציונים
 
 

משחק בית רביעי ללא ניצחון, הפסד ליגה שלישי ברצף ופתיחת העונה הרעה ביותר של בית"ר ירושלים מזה ארבע שנים. לא כך קיווה מנחם קורצקי לחתום את המחזור העשירי בליגת העל, אך כך פני הדברים לאחר ה-3:2 שנחלו הצהובים-שחורים הערב (שני) למכבי פתח תקווה.

האמת? התוצאות עושות עוול עם החבורה מהבירה. המאמן קורצקי מנסה פעם אחר פעם למצוא את הכיוון הנכון של הקבוצה, אך עם כל הכבוד למוטיבציה ודחיפה מהקהל, היכולת האישית שמציגים חניכיו, רחוקה מלעשות את העבודה. במחצית הראשונה נדמה היה כי הם קרובים לשער לא פעם ולא פעמיים, גם לקראת דקות הסיום, אך חוסר התכליתיות בחלק הקדמי עשה את שלו.

אם לא די בכך, גם הקהל כבר מאס בתוצאות של הקבוצה ולקראת סיום ההתמודדות קרא לעבר השחקנים: "אין לכם כבוד", "תורידו את החולצות", "ביזיון" ועוד. גם המאמן לא נותר חסין, כשנקרא להתפטר על-ידי האוהדים.

זה התחיל רע עבור המארחים מהרגע הראשון. קורצקי פתח בחוד עם איציק כהן במקום זרקו קוראץ' ובקישור עם עומר נחמני במקום דני פרדה, אך זה לא עזר. שלוש דקות מהפתיחה הבלגי הנהדר של מכבי פ"ת, יואכים מונונגה, הגיע ראשון לכדור גובה ונגח פנימה את היתרון.

המקומיים ניסו ללחוץ ולמצוא את השוויון, אך חוסר מחץ בחוד הקבוצה לצד יכולת טובה של צחי גיגי מנגד, הותירו את היתרון בצד של המלאבסים. בדקה ה-32 אותו יתרון כבר הוכפל כששוב היה זה מונונגה שחתום על הכיבוש. מהלך קבוצתי נהדר נחתם בדחיקה מקרוב של הבלגי, מבישול של גיא מלמד.

צפו בהפסד השלישי הרצוף של בית"ר

אך בית"ר לא נשברה והוכיחה מעט אופי, כשהמצטיין בשורותיה, חנן ממן, שלח מסירת עומק גדולה לאיציק כהן והאחרון גלגל פנימה בדקה ה-35. עד השריקה למחצית בית"ר לא השכילה להשוות, אך אל החצי השני עלתה בטירוף במטרה למצוא את אותו שער מיוחל. לצערה, הציפוף של האורחים עשה את שלו והיא לא השכילה לעשות זאת.

מכבי פ&qout;ת חוגגת (אורן בן חקון)
מכבי פ"ת חוגגת (אורן בן חקון)
 

נגיעת יד של איבן הרצג ברחבה עשתה עוול עם קורצקי, שכן פנדל שאמור היה להישרק לא נשרק, אך לא היה זה מה שהכריע את ההתמודדות. בית"ר לא הצליחה לכבוש למרות עשרות ניסיונותיה, כשלקראת דקות הסיום היה זה עוז פרץ המחליף הצעיר שניצל חור בהגנה הבית"רית ובעט לפינה הרחוקה ופנימה. עם שריקת הסיום, פנדל לזכות המקומיים תורגם לשער מצמק נוסף, הפעם של זרקו קוראץ', שחתם את המשחק.

מחצית ראשונה
דניאל בר נתן הוציא את המשחק לדרך באצטדיון טדי.

אלי טביב וניר ברקת (אורן בן חקון)
אלי טביב וניר ברקת (אורן בן חקון)
 

אוהדי בית&qout;ר ירושלים (אורן בן חקון)
אוהדי בית"ר ירושלים (אורן בן חקון)
 

אוהדי מכבי פ&qout;ת (אורן בן חקון)
אוהדי מכבי פ"ת (אורן בן חקון)
 

מנחם קורצקי (אורן בן חקון)
מנחם קורצקי (אורן בן חקון)
 

רן בן שמעון (אורן בן חקון)
רן בן שמעון (אורן בן חקון)
 

דקה 3, מכבי פ"ת עלתה ל-0:1: פתיחה נהדרת למשחק. עבירה שנפסקה לטובת המלאבסים 35 מטר אלכסונית משמאל לקו השער, הולידה את היתרון המהיר. יובל יעקובוביץ' הצעיר העלה כדור מדוד למרכז הרחבה, יואכים מונונגה נותר חופשי לגמרי ברחבה וללא כיסוי, התרומם ונגח לפינה הימנית פנימה.

מוננגה עולה לנגיחה (אורן בן חקון)
מונונגה עולה לנגיחה (אורן בן חקון)
 

הכדור של מוננגה ברשת (אורן בן חקון)
הכדור של מונונגה ברשת (אורן בן חקון)
 

הכדור של מוננגה ברשת (אורן בן חקון)
הכדור של מונונגה ברשת (אורן בן חקון)
 

מכבי פ&qout;ת חוגגת (אורן בן חקון)
מכבי פ"ת חוגגת (אורן בן חקון)
 

דקה 9: בית"ר חיפשה שוויון מהיר. חנן ממן השתלט על הכדור ומ-25 מטרים בעט כדור מפתיע שלא היה רחוק מהמסגרת.

דקה 23: ניסיון וירטואוזי מצד בית"ר. דושאן מטוביץ' העלה כדור גובה מצד שמאל, לידור כהן הסיט בפעם הראשונה עם הראש היישר לאיציק כהן, שעמד עם הגב לשער על קו 16 המטרים. החלוץ עצר את הכדור על החזה וביצע בעיטת מספרת, שלא ריגשה את צחי גיגי והשוער קלט את הכדור בקלות.

לידור כהן (אורן בן חקון)
לידור כהן (אורן בן חקון)
 

דקה 30: פספוס אדיר למקומיים. רועי דיין איבד את הכדור במרכז השדה, תומר סוויסה השתלט והעביר כדור נהדר לאיציק כהן בצד ימין. החלוץ דהר ומצא את עצמו לבד עם חנן ממן מול גיגי, אך המסירה ששלח החלוץ הייתה חלשה ושקופה, גיגי הגיע בזמן ומנע מממן לכבוש את הרביעי שלו העונה.

דקה 33, מכבי פ"ת עלתה ל-0:2: מהלך כדורגל מושלם של האורחים הסתיים בעקיצה נוספת, שוב של מונונגה הנהדר. נאור פסר התנהל עם הכדור בצד שמאל של הרחבה והריץ את גיא מלמד לאורך הקו. האחרון הרים את הראש ומסר כדור מדויק לחלוץ הבלגי שדחק מקרוב וללא קושי את שערו השני במשחק.

מונונגה דוחק את השני (אורן בן חקון)
מונונגה דוחק את השני (אורן בן חקון)
 

מונונגה דוחק את השני (אורן בן חקון)
מונונגה דוחק את השני (אורן בן חקון)
 

מכבי פ&qout;ת חוגגת (אורן בן חקון)
מכבי פ"ת חוגגת (אורן בן חקון)
 

דקה 35, בית"ר צימקה ל-2:1: איזה משחק נהדר מתפתח לו בטדי. אחרי שניסתה למצוא את השוויון פעם אחר פעם, בית"ר התעוררה והצליחה לצמק. מהלך קבוצתי נהדר הוביל את הכדור לממן במרכז השדה. הקשר המוכשר ניער מעליו את שחקני ההגנה ומסר כדור עומק גאוני לאיציק כהן, שהיה מספיק מרוכז כדי לגלגל מקרוב את השער המצמק.

איציק כהן (אורן בן חקון)
איציק כהן (אורן בן חקון)
 

איציק כהן כובש (אורן בן חקון)
איציק כהן כובש (אורן בן חקון)
 

איציק כהן כובש (אורן בן חקון)
איציק כהן כובש (אורן בן חקון)
 

דקה 39: בית"ר המשיכה ללחוץ. לידור כהן ניסה את מזלו עם כדור מתוחכם מ-18 מטר, שכמעט נחת בחיבורי השער אך המשיך החוצה.

מחצית שנייה
דקה 49: לידור כהן השתלט על הכדור במרכז השדה ושלח מסירת עומק נהדרת לעברו של איציק כהן. החלוץ הקדים את גיגי, אך חשש ממגע ובעט כדור חלש החוצה.

דקה 51: הלחץ של המקומיים לא נפסק. אזולאי העביר את הכדור לממן שהסתובב ומ-18 מטרים בעט כדור טוב לפינה, גיגי התמתח והדף לקרן. משחק נהדר לממן.

קלאודימיר פריירה (אורן בן חקון)
קלאודימיר פריירה (אורן בן חקון)
 

דקה 60: שוב ממן פיתח את משחק ההתקפה של בית"ר. הקשר הכניס כדור עומק מצוין לאזולאי, שבעט בנגיעה מ-20 מטרים, כדור שהמשיך החוצה.

דקה 65: בית"ר מקופחת. כדור גובה שעלה למרכז הרחבה פגש את ידו המושטת של איבן הרצג, ששלח את היד באוויר בתוך תיבת ה-16 ומנע מהכדור להגיע לזרקו קוראץ'. בר נתן התעלם.

דקה 87: האורחים הסתגרו מאחור והמארחים ניסו למצוא את הרשת, אך נתקלו בהגנה צפופה שלא הצליחו לפרוץ. הצהובים כשלו במסירות האחרונות ובקבלת ההחלטות ולא מצאו את הרשת של גיגי.

דקה 90, מכבי פ"ת עלתה ל-1:3: בית"ר לחצה, הותירה את החלק האחורי חשוף ושילמה על כך ביוקר. כדור עומק נהדר של יעקובוביץ' מצא את עוז פרץ הצעיר בצד ימין. האחרון היתל בשחקני ההגנה ושלח כדור מדוד לפינה הרחוקה, שער יפה לחלוץ המבטיח ממלאבס.

עוז פרץ (אורן בן חקון)
עוז פרץ (אורן בן חקון)
 

עוז פרץ (אורן בן חקון)
עוז פרץ (אורן בן חקון)
 

הכדור של עוז פרץ ברשת (אורן בן חקון)
הכדור של עוז פרץ ברשת (אורן בן חקון)
 

דקה 93, בית"ר צימקה ל-3:2: המתיק את הגלולה? לא ממש. ממן מסר לקוראץ' ברחבה, האחרון הוכשל על-ידי דניאל דימוב, קיבל את הפנדל ושלח את הכדור פנימה לקול שריקת הסיום.

הכדור של קוראץ´ ברשת (אורן בן חקון)
הכדור של קוראץ´ ברשת (אורן בן חקון)
 

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלי דסה, סזאר ארסו, זאב חיימוביץ' (זרקו קוראץ', 63'), דושאן מאטוביץ' (עומר אצילי, 76'), קלאודימיר פריירה, שלומי אזולאי, חנן ממן, לידור כהן, עומר נחמני (תומר סוויסה, 19') ואיציק כהן.

מכבי פ"ת: צחי גיגי, חגי גולדנברג, דניאל דימוב, דדי בן דיין, עומר דנינו, נאור פסר, מרוואן קבהא, יובל יעקובוביץ', גיא מלמד (גידי קניוק, 61'), רועי דיין (איבן הרצג, 46') ויואכים מונונגה (עוז פרץ, 76').

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי