יום חמישי, 28.03.2024 שעה 21:30
לוח משחקים
  • שטרסבורג
  • 74 - 79
  • עירוני נס ציונה

טוני גפני: מדובר במפגש על החיים ועל המוות

פורוורד הפועל ירושלים מוכן למשחק הגורלי הערב ב-18:30 נגד וולגוגראד ביורוקאפ: "אין דרך חזרה". המשחק ישודר בערוץ ONE, ערוץ 50 בטלוויזיה

|
גפני.
גפני. "אני לא קובע מי משחק ומתי" (אורן בן חקון)

קור מקפיא של מינוס 12 מעלות קיבל את פניה של הפועל ירושלים ברוסיה, שם יתמודדו האדומים הערב (רביעי, 18:30) עם גבם אל הקיר מול קראסני וולגוגראד המקומית במסגרת המחזור השביעי בבית 5.

המשחק יועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50 בטלויזיה וערוץ 550 ב-HD של הוט וגם כאן באתר.

שחקניו של דני פרנקו ממשיכים לשייט בליגה הישראלית ומוקדם יותר השבוע עלו למאזן מושלם של שמונה ניצחונות ללא הפסדים, אחרי שגברו על מכבי ראשון לציון בקרב על ראשות הליגה.

יריבתה הרוסית של האדומים, שכזכור גנבה ניצחון בארנה עם 78:79 ומבול של עשר שלשות, עברה מתיחת פנים משמעותית על הקווים ובסגל השחקנים. בשבוע שעבר היא רשמה ניצחון מרשים על פלוישטי 79:96 וכעת היא מדורגת במקום השלישי בבית (3-3) אחרי בנביט וריטאס וילנה.

על הקווים, המאמן הרוסי, ולטנין ברסטנייב, פוטר עוד לפני המשחק מול ירושלים בישראל בסיבוב הקודם ומאז סירב צביקה שרף לקבלת התפקיד.

וולווגראד מינתה לבסוף את המאמן הגרמני הוותיק דירק באוארמן, שהדריך את ריטאס וילנה אשתקד מול מכבי תל אביב ביורוליג ואימן בין היתר את באיירן מינכן, באמברג, אוסטנד, אפולון פטראס ועוד.

צביקה שרף (יניב גונן)
שרף. סירב לקחת את משרת האימון בוולגוגראד (יניב גונן)
 

בגזרת השחקנים, דיאנדרה קיין הרוקי ודי.ג'יי קנדי המאכזב שוחררו ובמקומם הגיע הסקורר רנדי קולפפר, ששותף לרצף שלושת הניצחונות האחרונים של הקבוצה (פלוישטי ביורוקאפ, ביסונס הפינית ונימבורק הצ'כית במסגרת ליגת ה-VTB).

קולפפר זכה לפני שבועיים בתואר המצטיין השבועי בליגה המזרח-אירופית, כאשר רשם 28 נקודות (10/15 מהשדה, 5/5 מהעונשין), שני אסיסטים וארבע חטיפות בניצחון 71:74 על נימבורק.

קנדי (חגי ניזרי)
קנדי. אכזב ושוחרר (חגי ניזרי)
 

"תמיד אנחנו אומרים שבוע הבא ננצח ואנחנו צריכים להבין שאין יותר שבוע הבא. הקבוצה חייבת לעשות זאת כבר מחר ברוסיה", אמר הפורוורד טוני גפני בראיון ל-ONE לקראת המשחק.

"חשוב שכל השחקנים יפנימו כי מדובר במשחק שלכאורה עלול להיות האחרון שלנו באירופה, במפגש על החיים או על המוות. אני רוצה להאמין שיש לנו שחקנים בוגרים מספיק כדי להבין את המשמעות של המשחק מול וולווגראד, כי מכאן אין דרך חזרה", הוסיף האמריקאי, שסיפק משחק מצוין השבוע מול ראשל"צ עם 15 נקודות באחוזים מושלמים מקו העונשין והרבה אנרגיות והתלהבות.

שחקני הפועל ירושלים (משה חרמון)
שחקני ירושלים. "אין יותר שבוע הבא" (משה חרמון)
 

כנשאל מה לא עובד להפועל עד כה באירופה הגיב גפני: "זה לא שאנחנו חוטפים תבוסות כל שבוע. הפסדנו הרבה משחקים צמודים שהיו יכולים ליפול גם לידיים שלנו. חסר לנו משהו בקבוצה ואני מקווה שהגעתו של פופס מנסה-בונסו תסייע לנו להמשיך ולשחק באירופה".

על הגעתו של השחקן הבריטי והחשש מאיבוד דקות ברוטציה, גפני, אולי השחקן היחיד בבירה שמתאמץ עבור הצלחתה של הקבוצה ולא נתוניו האישיים, ציין, "פופס שחקן נהדר ורמה מעל הליגה הישראלית. אני מאוד מצפה לראות איך הוא ישתלב אצלנו. הוא מוסיף מימד של אתלטיות, ריבאונד, קשיחות הגנתית וחסימות שהם דברים בהם אנו מתקשים ביורוקאפ".

בונסו (משה חרמון)
מנסה-בונסו. "מקווה שהגעתו תסיעע לנו להמשיך ולשחק באירופה" (משה חרמון)
 

"אני לא קובע מי משחק ומתי, אלא רק המאמן דני פרנקו. אני רוצה לנצח ומוכן לעשות הכל כדי שזה יקרה. אם ירושלים צריכה שאשחק במקום פופס, על ידו או מאחוריו, אני מוכן להכל בתנאי שאנחנו מנצחים".

על מעמדו בהיררכיה המקצועית גפני סיכם, "בגיל צעיר יותר יכול להיות שהייתי לוקח באופן אישי את הגעתו של מנסה-בונסו על המשבצת שלי, אבל היום אני לא חושב כך. לא זכיתי בתארים באירופה ואני מאוד רוצה לקחת אליפות. הייתי מרחק כמה שניות מזכייה בטבעת אליפות ב-NBA ותואר זה משהו שמאוד חסר לי. אמשיך לתת הכל לקבוצה כל עוד היא צריכה ורוצה אותי".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */