יום שישי, 05.07.2024 שעה 07:31

השכונה של חנן עדני: הרוויח 242,877 ש"ח ב-2012

מסתבר שבעלי הפועל מרמורק יודע לדאוג לעצמו. מי אישר בעמותה לרכוש רכב ב-100 אלף ש"ח? למי דאג עדני לקבל שכר מפתיע? וכמה מאמנו דאז הרוויח?

|
חנן עדני. עושה ככל העולה על רוח (עמית מצפה)
חנן עדני. עושה ככל העולה על רוח (עמית מצפה)

מתברר כי לא סתם חנן עדני לא ממהר לצאת מהפועל מרמורק בה הוא עושה כבשלו. עדני פשוט בנה לעצמו מקום בו הוא שולט ביד רמה, מסדר לעצמו משכורת יפה, כל זאת כאשר זו אולי הקבוצה עם הכי הרבה כסף שאין לה בעלים מיליארדר.

מתברר כי המצב בו עדני שולט לבדו בהתנהלות הקבוצה בלי שאף אחד מפריע ושואל שאלות, זה הדבר הכי טוב מבחינתו. לפי הדו"ח הכספי של הקבוצה לשנת 2013, שהוגש לרשם העמותות, יש לה בקופה סך של 2.123,358 מיליון שקלים. לפי הדו"ח, הסכום הזה נמצא בקופה ובבנקים. אני בספק אם נמצא עוד קבוצה בספורט הישראלי מלבד מכבי תל אביב ומכבי חיפה עם כל כך הרבה כסף נזיל.

עוד עולה מעיון בדוח"ות הכספיים של מועדון הכדורגל הפועל מרמורק, כי בשנת 2012, כאשר עלות כלל הפעילות של הקבוצה הייתה בסך של 1.423,459 מיליון שקלים, עדני סידר לעצמו משכורת של 242,877 שקלים, משמע 17% מהתקציב הלך לכיס של הבעלים.

יש לציין, כי עפ"י הדו"ח אופיר חיים, ששיחק אז בקבוצה, קיבל סך של 57,681 שקלים. חיים קנאפו, ששיחק אף הוא בקבוצה, וסגר במרמורק שמונה שנים עד שעדני שיחרר אותו, קיבל משכורת של 46,610 שקלים, ואילו המאמן, יצחק 'צחי' טיאר, קיבל משכורת של 56,073 שקלים. הפרט המפתיע הוא שעדני דווקא דאג למי שרשומה במועדון על פי הדיווח כאשת התחזוקה, גיתית חובב, שקיבלה מעדני סך של 44,150 שקלים.

המסמכים שחושפים את שכרו של הבעלים
המסמכים שחושפים את שכרו של הבעלים
 

אצל עדני כנראה המנהל תמיד מתפנק. כך למשל בדו"ח של קבוצת הנשים של הפועל מרמורק לשנת 2010 עולה כי המנהל קיבל אז שכר של 145,767 שקלים, ואילו המאמן הסתפק בשכר של 10,158 שקלים בלבד, והשחקנית הבכירה קיבלה שכר של 9,094 שקל. עוד מתברר כי עדני פשוט לא סופר את חברי העמותה שלצידו. עדני רכש בשנת 2010 רכב לעמותה בעלות של 103,500 שקלים, את כל זה הוא עשה ללא כינוס של האסיפה הכללית ואף לא טרח ליידע אותם על המהלך.

כאשר נודע אז לחלק מחברי העמותה שהחבר עדני רכש נכס לעמותה, הם ביקשו ממנו לכנס את העמותה כדי לקבל הסברים על כך, אך הם טוענים במכתב תלונה ששלחו לרשם העמותות: "מר חננאל עדני העדיף לקלל, לגדף ולהבהיר כי אינו מעוניין לשמוע אותנו. (אף טרח לכנות בשמות גנאי חבר עמותה)".

עוד טוענים במכתב לרשם העמותות חלק מחברי העמותה שהעזו להתלונן נגד עדני: "לאור התכנסות זו, החליט מר חננאל עדני להסיר את חברותנו בעמותה. ושוב, ללא התכנסות האסיפה הכללית וללא שום עילה מוצדקת כפי המתחייב בתקנון העמותה, ושוב בניגוד לסמכות". במקומם של החברים המודחים, דאג עדני למנות חברים חדשים מאנשי שלומו.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספות כדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */