יום שבת, 29.06.2024 שעה 17:24
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

קורצקי: שיחקנו כמו שצריך, חסר לנו מחץ בהתקפה

בבית"ר י-ם לא ידעו אם לשמוח מהיכולת או להיות מאוכזבים מהתוצאה ב-1:0 להפ' חיפה. לידור כהן: "עשינו כל מה שאפשר". אלי דסה מירר בבכי. צפו בתקציר

|
שחקני בית
שחקני בית"ר ירושלים (אורן בן חקון)

רגשות מעורבים בבית"ר ירושלים אחרי ההפסד הדרמטי 1:0 אתמול (שבת) להפועל חיפה בטדי. מצד אחד, המאמן מנחם קורצקי אמנם לא שמח על התוצאה, אך יצא שבע רצון מהיכולת של השחקנים ומנגד, ומצד שני גורמים בהנהלת הקבוצה היו מאוכזבים מהעובדה שבית"ר לא מצליחה לגבור בבית על קבוצות שעל הנייר צריך לנצח (מכבי נתניה, הפועל חיפה).

על שביעות הרצון של קורצקי מהמשחק אתמול העידו מספר שחקנים שאמרו שבסיום המשחק נכנס המאמן לחדר ההלבשה בטדי והחמיא להם. "קורצקי אמר לנו שהוא גאה בנו וששיחקנו מצויין" אמרו שחקנים בבית"ר.

אז נכון, בית"ר הגיעה למצבים והייתה צריכה לנצח לפחות על פי מספר ההזדמנויות, אבל בסופו של דבר האורחת מחיפה חזרה הביתה עם שלוש נקודות וגורם בקבוצה אמר ל-ONE: "זה מתחיל להזכיר לנו את העונה שעברה, בדיוק בנקודת הזמן הזו זה היה נראה ככה פחות או יותר. גם אז ניצחנו את הפועל תל אביב בטדי, אבל מעבר לזה, דברים לא הלכו כמו שציפו מאיתנו".

אלי דסה היה נראה שבור בסיום המשחק וירד לחדר ההלבשה עם דמעות בעיניים כשכל היציע תומך בו ומעודד אותו. "לאלי דסה כאב ההפסד אתמול ועוד יותר כאב לו שהאוהדים יצאו ככה מאוכזבים מהתוצאה בסיום" העידו שחקנים בבית"ר.

בדקה ה-94: 0:1 להפ' חיפה על בית"ר

בקבוצה אומרים כי משחקים בטדי מול קבוצות כמו הפועל חיפה ומכבי נתניה צריך לנצח ולכן קיימת אכזבה מקצב צבירת הנקודות עד כה. "השחקנים נתנו את הכל, הגענו למצבים, שיחקנו כמו שרצינו וצריך להסתכל קדימה" הסביר המאמן מנחם קורצקי והוסיף: "בבית אנחנו טיפה מתקשים בכל מה שקשור להבקעת שערים, חסר לנו מחץ בהתקפה ואם נשתפר בקטע הזה נבקיע הרבה שערים". סיכם המאמן.

ברשתות החברתיות כבר מתחילים לראות את אי שביעות הרצון מצד אוהדים שמתלוננים בעיקר על העובדה שבית"ר לא משחקת התקפי. אחרי פגרת הנבחרת מצפה לקורצקי ולשחקני בית"ר משחק לא פשוט מול בני סכנין בדוחא ושם יצטרך המאמן לחשוב איך הוא משנה משהו כדי לחזור עם נקודות.

מנחם קורצקי. אכזבה גדולה (אורן בן חקון)
מנחם קורצקי. אכזבה גדולה (אורן בן חקון)
 

ההתקפה של בית"ר חלשה ועד כה הקבוצה כבשה סה"כ 8 שערים כשאשדוד, סכנין והפועל פ"ת הממוקמות בשלושת המקומות האחרונים בטבלה כבשו יותר. "אולי נגד סכנין קורצקי צריך לתת לשחקנים אחרים הזדמנות, בשלושה משחקים מול אשדוד, נתניה והפועל חיפה לקחנו 2 נקודות. יש שחקנים שמקבלים יותר מידי קרדיט. אבל צריך לראות מה הוא מתכנן למשחק בדוחא כי הוא כן היה מרוצה מהמשחק אתמול". אמרו בבית"ר.

קורצקי מודע לביקורת הקיימת למרות שבסביבתו מנסים להסביר כי רמת הציפיות מהקבוצה בשלב הזה היא לא פרופורציונאלית. גם על החילופים שביצע קורצקי מול הפועל חיפה היו הערות, אבל לזה המאמן של בית"ר ירושלים יצטרך להתרגל כשלא הולך. אגב חילופים, אופיר קריאף התחמם דקות ארוכות ולבסוף לא נכנס למשחק. אוהדי הקבוצה עודדו את השחקן שירד לספסל אחרי שהסתיימו שלושת החילופים. יכול להיות שדווקא מול סכנין יעדיף המאמן את קריאף, שיש לו את הניסיון הדרוש במשחקים מהסוג הזה. במקביל, גורם בצוות המקצועי סיפר כי השחקן רעב ומציג יכולת יוצאת מן הכלל באימונים.

לידור כהן מחמיץ. החמצה ענקית (אורן בן חקון)
לידור כהן מחמיץ. החמצה ענקית (אורן בן חקון)
 

בנוגע לסאני עמנואל, שלא נכלל בסגל בפעם השנייה ברציפות אמר קורצקי: "עמנואל הגיע אלינו כשאנחנו היינו בעיצומה של הליגה והוא עדיין לא נכנס לעניינים, אני מאמין שבשבועיים הקרובים נעבוד ביחד, הוא יבין איך אנחנו רוצים שהוא ישחק ויהיה בסדר".

שחקני הקבוצה קיבלו היום (ראשון) יום חופש ולקבוצה יש מספיק זמן להתכונן עד למשחק מול סכנין ולא מעט אימונים לקורצקי כדי לחשוב על שינויים בעיקר בחלק הקדמי.

קוראץ´ מול כהן ושבתאי. כשלא כובשים, סופגים (אורן בן חקון)
קוראץ´ מול כהן ושבתאי. כשלא כובשים, סופגים (אורן בן חקון)
 

לידור כהן, שפתח טוב את המשחק, סיפר על התחושות לאחר ההפסד: "היה מאכזב להפסיד, החמצנו הרבה וזה מה שמתסכל. בכדורגל מי שלא כובש בסוף מקבל, אבל אנחנו נרים את הראש ואנחנו כבר עם הפנים למשחק הבא. אני עובד קשה באימונים ועושה הכל כדי להצליח ומקווה שכבר יגיע הגול הראשון. עשינו כל מה שאפשר, לא יודע אם יכולנו לשחק יותר טוב וחבל שלא ניצחנו. בחדר ההלבשה השחקנים הרימו את הראש, עודדו אחד את השני ואין מה לעשות זה הכדורגל, נתכונן בפגרה כמו שצריך למשחק מול סכנין".

אסור לפספס
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
נגןחתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
חתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
נגןמולר נשאר מולר: בועט במסך הגבוה באצטדיון
ישלם על זה? מולר הפגיז את המסך החדשני
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */