יום שני, 01.07.2024 שעה 20:22
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

פאיוביץ' יפתח, גבאי בסגל, קלינגר עם 3 בלמים?

הבלם ישוב להרכב של ב"ש הערב ב-18:30 מול אשדוד, החלוץ השלים אימון מלא. האוהדים נגד המחאה. הקב' מעיר הנמל תשיג ניצחון ראשון בווסרמיל מזה עשור?

|
פאיוביץ´. מצטרף לסוארס בהגנה  (מרטין גוטדאמק)
פאיוביץ´. מצטרף לסוארס בהגנה (מרטין גוטדאמק)

לאחר התיקו המאכזב מול הפועל עכו שהגיע אחרי ניצחון גדול על מכבי חיפה, תחזור הפועל באר שבע אל וסרמיל כשתארח הערב (שבת) ב-18:30 את מועדון ספורט אשדוד. הקבוצה מבירת הנגב רוצה להמשיך לשמור על המאזן נקי מהפסדים בדרבי הדרומי מול הקבוצה מעיר הנמל.

הבלם הסרבי טומיסלאב פאיוביץ' ישוב להרכב אחרי שלושה משחקים, כשבאחד מהם (מול מכבי חיפה) הוא עלה מהספסל ובשני האחרים כלל לא שותף. אובידיו חובאן יחזור לקישור כשהמאמן אלישע לוי עדיין מתלבט בין ג'ון אוגו לרועי גורדנה בחלק הדפנסיבי לצידו של הרומני.

החלוץ דובב גבאי שמחלים מפציעה בגבו חזר הבוקר לאימונים מלאים והוא יהיה בסגל למשחק מול חניכיו של ניר קלינגר. אלישע לוי הזמין 20 שחקנים ורק בסמוך למשחק ינפה שניים מהם. במועדון מצפים ל-7,000 צופים שיגיעו לצפות בדרבי הדרומי.

אלישע לוי התייחס לאכזבה מהמשחק האחרון: "אנחנו צריכים לדעת לשפר את רמת המשחק שלנו ולשפר את פרמטרים מסוימים במשחק. בשבוע שעבר באנו פחות נחושים אבל הליגה היא באמת קשה והיא סוג של מרתון אז כולם מאבדים נקודות וצריכים להיות סבלניים".

אלישע לוי (מרטין גוטדאמק)
אלישע לוי: "אנחנו צריכים לשפר את רמת המשחק שלנו" (מרטין גוטדאמק)
 

מאמן ב"ש מסרב להספיד את קבוצתו לשעבר במאבק האליפות למרות ארבעה הפסדים רצופים ואמר: "הליגה צפופה ולא צריכים להוריד את מכבי חיפה כי כל הקבוצות יאבדו נקודות וזה יתאזן והדבר הכי חשוב מבחינתנו זה להיות בטופ בסביבות אפריל מאי".

בהתייחס למשחק הקרוב הוסיף: "אשדוד היא קבוצת תחתית עכשיו אבל לפני שבועיים היא הייתה קבוצת פלייאוף עליון וזה מלמד על צפיפות ואנחנו צריכים להיות יציבים. המשחק הוא מאוד יוקרתי ואני מקווה שאנחנו נדע לא למעוד ולקחת את הנקודות".

בתוך כך, בעקבות ההחלטה של ארגון השחקנים לעמוד דקה אחת לפני תחילת משחקי ליגת העל הערב כמחאה על האלימות במגרשי הכדורגל ותמיכה בקשר מכבי תל אביב, ערן זהבי, בעקבות אירועי הדרבי החליטו אוהדי הפועל באר שבע לצאת נגד ההחלטה וארגון האוהדים Ultra South פרסם הודעה בעניין. כזכור, שחקני הקבוצה ובראשם הקפטן אליניב ברדה והקשר מאור בוזגלו תמכו במהלך השבוע בערן זהבי ויצאו בקריאה נגד האלימות במגרשי הכדורגל.

בוזגלו (חגי ניזרי)
בוזגלו (חגי ניזרי)
 

תגובת ארגון Ultra South אוהדי ב"ש לעניין דקת המחאה‎: "אחרי שבוע פסטיבל ערן זהבי גם אנחנו נוקטים עמדה. אנו קוראים לקהל האוהדים ומכאן גם לשחקני הקבוצה שלא לכבד שום מחווה כלשהי כלפי השחקן ערן זהבי. איננו דוגלים באלימות כלפי שחקני כדורגל אך לעולם לא נגלה סולידריות כלפי שחקן קבוצה יריבה.

"ערן זהבי שחקן מתנשא אשר בכל רגע בקריירה שלו הפגין חוצפה, יהירות וגרוע מכך שם את עצמו מעל טובת הקבוצה-גם במכבי תל אביב כאשר דחף את שחקני קבוצתו לרדת מכר הדשא לאחר האדום וגם בנבחרת הלאומית בהתאם לדבריו. תשתחווה ותתחיל לדבר על המגרש יא בכיין. שחקן שהוא וקבוצתו לא כיבדו דקת דומייה בוסרמיל יקבלו מאיתנו רק גיהינום מהיציעים!".

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, בן ביטון, וויליאם סוארס, טומיסלאב פאיוביץ', אופיר דוידזאדה, אובידיו חובאן, רועי גורדנה (ג'ון אוגו), מאור בוזגלו, מאור מליקסון, אליניב ברדה ושלומי ארבייטמן.

מליקסון, גורדנה, בוזגלו ומלול (יניב גונן)
גורדנה והחברים באימון. מי יצטרף לחובאן? (יניב גונן)
 

קלינגר מקווה לעצור את הסחף, אושאניוואה צפוי לפתוח
שלושה הפסדים רצופים, זה המאזן העגום של אשדוד שפתחה את העונה בצורה נהדרת אך תרצה לשכוח את השבוע שעבר בו ספגה עשרה שערים, ותנסה להשיג תוצאה טובה יותר בדרבי הדרומי מול הפועל ב"ש.

כנראה שהתוצאות הרעות השפיעו על המאמן ניר קלינגר שתרגל השבוע לראשונה העונה מערך של שלושה בלמים. חאתם עבד אלחמיד תורגל כבלם נוסף לצידם של הקפטן יא יא פטי ומיקי סירושטיין בעוד ג'וואון אושאניוואה ועופר ורטה תורגלו באגפים, ישראל ראש המורחק יחמיץ את המשחק.

אושאניוואה מודה לקהל (משה חרמון)
אושאניוואה. יחזור לעמדת המגן השמאלי (משה חרמון)
 

בשני האימונים האחרונים לא תרגל המאמן את ההרכב ולכן הוא עוד עשוי להפתיע במיוחד בהתחשב בעובדה כי הפעם האחרונה בה שיחקה הקבוצה במערך דומה הייתה בשלהי העונה שעברה מול רמת השרון במשחק שהסתיים בהפסד 1:0.

המערך הדפנסיבי של קלינגר צפוי לבוא לידי ביטוי גם בקישור כשגל בראל עשוי לפתוח יחד עם גדי קינדה ואלכסנדר דוידוב. דוד סולארי וניב זריהן תורגלו בהתקפה כיוון שירו בלו עדיין סובל ממתיחה בשריר הירך הקדמי, ייכלל בסגל אך לא ייפתח.

"מצפה לנו משחק הכי קשה שיכול להיות בליגה הזאת כי ב"ש היא קבוצה מצוינת במיוחד בבית", אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "ב"ש אמנם פייבוריטית אבל אנחנו לא נגיע על מנת להסתפק בנקודה".

גל בראל מאוכזב  (שי לוי)
גל בראל. חלק מהמערך ההגנתי של קלינגר (שי לוי)
 

הפעם האחרונה בה הקבוצה מעיר הנמל חזרה עם מלוא שלוש הנקודות במשחק ליגה מול יריבתה מהדרום הייתה ב-23 באוקטובר 2004 (לפני עשר שנים). דוד רביבו ועידן שריקי כבשו אז את השערים לאשדוד במשחק שהסתיים בניצחון 0:2 ובירידת ליגה של היריבה בסיום העונה.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, חאתם עבד אלחמיד, מיקי סירושטיין, ג'ואוון אושאניוואה, גל בראל, אלכסנדר דוידוב, גדי קינדה, דוד סולארי וניב זריהן.

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */