יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:42

מכבי ת"א ניצחה בבוסניה, הפסד למטה אשר/עכו

כדורעף: הצהובים גברו ב-5 מערכות על מלאדוסט ברצ'קו בגביע ההתאחדות, חניכיו של נעם כץ ("חסר לנו נסיון") הפסידו 3:0 לכוכב האדום בגביע האתגר

|
כדורעף, אילוסטרציה (רויטרס)
כדורעף, אילוסטרציה (רויטרס)

קבוצת הכדורעף של מכבי תל אביב סיימה את המסע לבוסניה בניצחון מרשים בחמש מערכות על מלאדוסט ברצ'קו המקומית, זאת במסגרת הסיבוב הראשון בגביע ההתאחדות האירופית.

הצהובים ניצחו במערכה הראשונה 22:25, הפסידו את השנייה 25:18 וחזרו לנצח בשלישית הצמודה עם 23:25. הבוסנים לא ויתרו וקבעו שיוויון במערכות עם ניצחון 19:25 במערכה הרביעית, אבל בחמישית הקבוצה של עומר דננברג עמדה באתגר וסגרה עניין עם 12:15.

ניצחון בכל תוצאה במשחק הגומלין בהדר יוסף ב-19 בחודש ישלח את הצהובים לסיבוב השני. הבוסנים צריכים ניצחון בשלוש או ארבע מערכות בכדי לעבור, ניצחון בוסני בחמש מערכות יוביל למערכת זהב עד 15 נק'.

"אני שמח מאוד שהצלחנו לנצח, היה משחק מותח וצמוד ורביב שחר ניהל אותו בצורה יוצאת מהכלל", סיכם המאמן דננברג.

אלכסנדרס קודריאסובס הלטבי ואבל ברנאל הספרדי הובילו יחד את מכבי ת"א עם 20 נק' כ"א. וסילי פוילוב הוסיף 11, ירוסלב גסן 8. הקבוצה הבוסנית סיימה עם 34 טעויות שהקלו על המשימה של סגנית האלופה.

אלופת המדינה, הפועל מטה אשר/עכו, הפסידה 3:0 (25:23, 25:22, 26:24) לאלופת סרביה, הכוכב האדום בלגרד, בסיבוב הראשון בגביע האתגר האירופי לאחר מאבק שנמשך 83 דקות. האדומים היו קרובים לניצחון במערכה השלישית כשאיבדו יתרון מאוחר ונכנעו בשתי נקודות הפרש למארחים בערב בו סיפק הברזילאי לאונרדו דוס סנטוס 13 נק' והוביל את הקבוצה מנעמן בנקודות, אבל סיים עם 38 אחוזים בהתקפה בלבד.

המטה נפלו בקבלה וספגו 10 אסים לאורך המשחק וחטפו גם ליד הרשת מהקבוצה הסרבית שחסמה 12 כדורים לנקודה לעומת 6 של מטה אשר/עכו. גומז ז'וארס ואלן קומל הוסיפו 9 נק' כ"א, אלכס אוסוקין 7, סלבה בצ'קלה 4 ואריאל כצנלסון 3.

נועם כץ (מור שאולי)
נועם כץ: "אנחנו בכיוון הנכון" (מור שאולי)
 

"היינו במשחק והובלנו בכל המערכות אבל הפסדנו על טעויות שלנו", מסר מבלגרד לאתר איגוד הכדורעף המאמן נעם כץ, "הכוכב האדום היו מאורגנים יותר ולנו חסר עוד ניסיון באירופה כדי לנצח משחקים כאלה. עם זאת, אני מרוצה מההתקדמות ואנחנו בכיוון הנכון". ניצחון של האדומים בשלוש או ארבע מערכות בגומלין ב-19 לחודש, יעביר את ההכרעה בהתמודדות כולה למערכת זהב. ניצחון בחמש מערכות לא יספיק.

במשחק השלמה מהמחזור הראשון בליגת העל בכדורעף גברה מכבי הוד השרון בחוץ על נבחרת האקדמיה בשלוש מערכות 17:25, 16:25, 17:25. "אני שמח שניצחנו בצורה חלקה והייתי יכול לתרגל את כל השחקנים", אמר בסיום מאמן הוד השרון, תומר רוסיאנסקי. "החבר'ה של הנבחרת עוד צעירים אבל זו דרך טובה לשפשף אותם. בעוד שנתיים נרצה אותם אצלנו בקבוצות וזו התנסות חשובה. שיהיה להם בהצלחה".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */