יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:37

חצבו בסלע: 64:70 לרמלה על רמת חן/בליך בחוץ

החניכות של עדן ענבר ניצחו בתום משחק את צמוד את אלה של שחקן העבר, גיל סלע, דניאל מקריי הצטיינה עם 22 נק'. 61:78 לאשדוד על אס"א ירושלים בחוץ

|
מקריי מרמלה.  משחק מצוין לגארדית  (עודד קרני)
מקריי מרמלה. משחק מצוין לגארדית (עודד קרני)

אליצור 'אלדד פרי' רמלה גברה הערב (שני) בחוץ על מכבי רמת חן/בליך 64-70, במשחק מותח וצמוד במסגרת המחזור השלישי בליגת העל לנשים, והעלתה את מאזנה לשתי ניצחונות מול הפסד בודד. לפני פתיחת המשחק התקיים טקס הוקרה לכבודה של הג'ודוקא ירדן ג'רבי, שזכתה לאחרונה בתואר סגנית אלופת העולם בג'ודו.

הרבע הראשון היה צמוד כאשר החניכות של עדן ענבר, מאמן אליצור רמלה, הובילו במהלכו ביתרון של 2-4 נקודות והן סיימו אותו ביתרון קל 16:19.

האורחות, אשר המצטיינת בשורותיהן הייתה דניאל מקריי עם 22 נק' ו-6 כדורים חוזרים,  פתחו חזק את הרבע השני עם ריצת 0:6, אך הבנות של גיל סלע הגיבו היטב והצליחו לשנות את המומנטום בין השאר בזכות מהלך סל ועבירה של טורנטון, והן ירדו בפיגור של 29:28 בלבד למחצית.

ירדן ג´רבי (עודד קרני, מנהלת הליגה לנשים)
ירדן ג´רבי (עודד קרני, מנהלת הליגה לנשים)
 

המשחק הצמוד נמשך גם ברבע השלישי ובדומה לשלבים המוקדמים יותר  בההתמודדות האורחות הובילו בפער של 2-4 נקודות וסיימו את הרבע ביתרון 46:51.בנות רמת חן, שנהנו ממשחק מצוין של קיילה טורנטון עם 24 נקודות, 9 כדורים חוזרים ו-5 אסיסטים, לא ויתרו על המשחק, ונשארו קרובות לאורך הרבע הרביעי אבל לא השכילו להפוך את התוצאה ובסיום 64-70 לזכות רמלה.

עדן ענבר, מאמן רמלה, היה מרוצה: "אנחנו שמחים הערב על הניצחון, אנחנו עובדים מאוד קשה על מנת להיראות טוב יותר ואני מקווה שנמשיך להתקדם ולהתשפר גם בעתיד".

דניאל מקריי. &qout;אפשר לראות שיפור&qout; (עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים)
דניאל מקריי. "אפשר לראות שיפור" (עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים)
 

המאמן המנצח המשיך בניתוח המשחק: "היה לנו משחק קשה מול קבוצה טובה ומקווה שגם בעתיד נמשיך להראות יכולת טובה ולנצח משחקים".

 שחקנית רמלה, דניאל מקריי, המצטיינת במשחק: "זה היה משחק קשה, בהתחלה ברבע הראשון ובכלל במחצית הראשונה היו לנו הרבה איבודי כדור, אבל התגברנו על זה והצלחנו לעלות למחצית השנייה טוב יותר. באופן כללי, גם משבוע שעבר אפשר לראות שיפור ואני מקווה שנמשיך להראות יכולות טובות ולנצח משחקים".

גיל סלע. הפסיד (עודד קרני, מנהלת הליגה לנשים)
גיל סלע. הפסיד (עודד קרני, מנהלת הליגה לנשים)
 

61:78 לאשדוד על אס"א ירושלים
 מ.ס. אשדוד נשארה מושלמת לאחר שגברה הערב על אס"א י-ם בחוץ 61-78 והמארחת תאלץ לחפש ניצחון ראשון לעונה במחזור הבא. הרבע הראשון עוד נגמר יחסית צמוד 18-23, אך רבע שני נהדר של האשדודיות הגדיל את הפער מהר מאוד לדו ספרתי ובירידה למחצית 31-47. מכאן מחצית שניה לפרוטוקול בלבד כשהאשדודיות מעלות את היתרון למעלה מ- 20 הפרש ובסיום ניצחון למ.ס. אשדוד.

משחקים נוספים:
אליצור נתניה - הרבלייף רמת השרון 67:49 (ניצחון ראשון העונה לרמה"ש)
בנות הרצליה - הפועל פ"ת 63:75
אליצור חולון - הפועל ראשל"צ 85-64

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */