יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:51

ישראל וספרד מתמודדות על אירוח אליפות העולם

שתי המדינות נותרו היחידות במירוץ לאירוח אליפות העולם לנשים ב-2018. ההחלטה תתקבל על ידי ועדת הערכה שתגיע למדינות ותודיע להן בדצמבר מי זכתה

|
שחקניות נבחרת ישראל נשים חוגגות (יוסי ציפקיס)
שחקניות נבחרת ישראל נשים חוגגות (יוסי ציפקיס)

איגוד הכדורסל בישראל קיבל הודעה ששתי מדינות בלבד נשארו במירוץ על אירוח אליפות העולם לנשים 2018: ספרד וישראל. ההחלטה הסופית בנושא תתקבל בחודש דצמבר הקרוב.

ההחלטה היא של פיב"א העולמית שהקימה ועדה מיוחדת - ועדת הערכה (Evaluation Commission) שתגיע למדינות שמתמודדות על אירוח אירועי פיב"א ותוכל להמליץ לאנשי הוועד המנהל איזו החלטה לקבל. כבר ביום שני יגיעו ארצה שניים מנציגי הועדה ליומיים של התרשמות, מדובר בראש הוועדה, הגברת לינה ואלין קאנצי, והאחראי על האירועים בפיב"א העולמי, מר פדראג בוגוסאבלייב.

השניים מלווים על ידי אנשי איגוד הכדורסל היו"ר עמירם הלוי, המנכ"ל יעקב בן שושן, טל נתן ראש האגף המקצועי נשים באיגוד, עירית מלכה יו"ר ועדת נשים וברוך זלינגר, יסיירו בארץ ויראו את האולמות השונים והמתקנים שאמורים לשמש את משתתפי האליפות.

העובדה שבארץ יש כבר כעת שני אולמות עם תכולה של מעל 10,000 מקומות, עוד אחד עם 5,000 ובקרוב יפתח שני בחולון, מעמידה את ישראל בשורה הראשונה של המדינות שמסוגלת לארח אירועים בינלאומיים מכל סדר גודל כולל אליפות עולם. באליפות העולם לנשים משתתפות 16 נבחרות. ארה"ב שזכתה לפני כחודשיים באליפות העולם בטורקיה תהיה שם בוודאות וכמובן מדינות מכל היבשות כולל המדינה המארחת שתקבל כרטיס חופשי.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */