יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:56

אוהד מספר: נבחרת ליאו בק חיפה בשבילי

לקראת המשחק ההישרדות מול מטרווסט רעננה, מספר אוהד ליאו בק על הרגע בו התאהב בקבוצה, ההכנות למשחקים ועל הארגון ממנו הוא לוקח השראה

|
אולטראס ליאו בק (טל אנקונה)
אולטראס ליאו בק (טל אנקונה)

נבחרת ליאו בק בשבילי

הכל התחיל בעצם לפני שנה שנבחרת בית הספר נצחה את המשחק מול אורט קרית מוצקין ומשם עלינו שלב למשחקים בגליל. בכל בית ספר הייתה התלהבות רבה והמון הכנות לקראת המשחקים.

לאחר שפתח תקווה הדיחו אותנו מהגליל קיבלנו את הקבוצה "השורדת" זיו מרקס ירושלים לשני משחקים, משחק ראשון בבית אותו ניצחנו ומשחק שני בחוץ ששם התחילה החגיגה הגדולה לאחר שניצחנו והבטחנו את מקומנו בליגת התיכונים.

באותו היום בית הספר לבש חג, התקיימה מסיבה גדולה בערב ושמחה שאין לתאר כדוגמתה.

כאן הבנתי מה החשיבות של כל ליגת התיכונים וידעתי שבשנה הבאה אני אהיה בכיתה י"ב והחלטתי לקחת על עצמי לנהל את כל ארגון האוהדים הקרוי Ultras L.B"" יחד עם חבר קרוב שלי. בית הספר תמך בנו בצורה שאין כדוגמתה אם זה בהוצאת צעיפים של הנבחרת, תקציב גדול לתפאורות.

את כל התפאורות הגדולות שבטח כבר ראיתם ועוד תראו התחלנו להכין כבר בחופש הגדול, גייסנו קבוצה של 40 תלמידים מהשכבה שלנו והיינו נפגשים לפעמים גם שלוש פעמים בשבוע.

בתור אוהד מושבע של מכבי חיפה המודל לחיקוי המרכזי שלנו הוא ארגון "הקופים הירוקים" ממנו אנו לוקחים דוגמה ואף מתייעצים עם חברי הארגון.

אני מאמין שקהל חזק שתומך בקבוצה ועוסק רק בעידוד הקבוצה יוביל להצלחתה של הקבוצה.

לדעתי, לליגת התיכונים יש חשיבות רבה מכיוון שמצד אחד השחקנים אותם אנו מעודדים הם החברים הקרובים שלנו ומצד שני ארגון הקהל הוא גיבוש מצוין בין כלל תלמידי בית הספר.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */