יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:37

רועי מן: אנחנו מודעים לציפיות ומכוונים הכי גבוה

קפטן הראל מבשרת ציון מוכן למפגש היום ב-13:00 נגד מקיף קריית שרת בליגת "אורביט" לתיכונים: "יש מאחורינו קהל אוהדים מסור שנותן לנו את הדחיפה"

|
תחילת המשחק (רדאד ג`בארה)
תחילת המשחק (רדאד ג`בארה)

הראל מבשרת ציון יארח היום (חמישי, 13:00) את מקיף קריית שרת חולון במסגרת המחזור הרביעי בבית 4 של ליגת "אורביט" לתיכונים. 

שתי הקבוצות יגיעו למשחק במומנטום מנוגד, כשמבשרת ציון ניצחה 53:77 את רוטברג רמת השרון, בעוד קריית שרת של עידן אבשלום הובסה 87:39 בידי הגימנסיה הריאלית ראשון לציון.

תיכון הראל, שעלה לליגת העל רק בשנה שעברה, החל את העונה בצורה מצוינת והוא מדורג במקום הראשון בבית במאזן 0:4. בנוסף, במשחק הקודם בין שני התיכונים, הוא יצא כשידו על העליונה עם ניצחון 52:62.

בצד של המארחים נרשמה תכונה רבה. אחרי חמש שנים שבהן עבדו המנהל המקצועי גדי קידר והמאמן איתן בן אליעזר על פרויקט נבחרות בתי הספר במבשרת ציון, עכשיו מתחילים לקטוף את הפירות ורוצים כבר השנה להגיע להישגים ולבסס את הנבחרת כאחת הטובות בליגה.

תלמידי בית הספר מחכים בקוצר רוח לכל משחק. והוציאו כובעים, גופיות, שלטים ודגלים כדי לתמוך בחבריהם. רוב השחקנים מופיעים גם במדי בקבוצת "הנוער לאומית" הבכירה של הפועל ירושלים, שאת שתיהן מאמן בן אליעזר.

גדי קידר. עוד ישראלי באירופה (מערכת ONE)
קידר. יקטוף בקרוב את פירות השקעותיו?
 

"ההתרגשות בשיאה לפני כל משחק, אנחנו רק בשנה הראשונה שלנו וכל מפגש זה חוויה חדשה", אמר קפטן הנבחרת רועי מן, "כי אנחנו מודעים לציפיות שיש סביבנו ומכוונים הכי גבוה שאפשר, יש מאחורינו קהל אוהדים מסור שנותן לנו כל משחק את הדחיפה קדימה".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */