יום שני, 08.07.2024 שעה 05:48
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
62%2325-239129הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
50%2664-248130הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2435-243130הפועל עפולה
40%2503-244930בני הרצליה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
30%2553-233330הפועל אילת
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 74 - 82
  • הפועל ת"א

קטש: קשה להסביר את המשבר ברבע השלישי

מאמן הפועל ת"א התייחס ל-66:82 על נהריה: "תוכנית המשחק עבדה". נאור: "אנחנו בתהליך למידה". רועי חגאי: "הפסדנו נגד קבוצות שיגיעו לפיינל פור"

|
נאור ולימונד. קטש לא מודאג מהאחרון ( (נעם מורנו)
נאור ולימונד. קטש לא מודאג מהאחרון ( (נעם מורנו)

הפועל ת"א רשמה היום (חמישי) את ניצחון הליגה הראשון שלה כאשר גברה בהדר יוסף 66:82 על עירוני נהריה. המפגש מול העולה החדשה לא היה קל, אבל המארחים יצאו בסופו של דבר עם ידם על העליונה.

בצד המנצח נרשמה התרגשות גדולה. "לשחק בפעם הראשונה בהדר יוסף זה מרגש", אמר עודד קטש לאחר המשחק והוסיף: "עד עכשיו חוויתי את הקהל בתור אורח אבל שזה הקהל שלך זה יותר עוצמתי. היה חשוב להתחיל את משחקי הבית בצורה טובה". 

לגבי מהלך המשחק אמר: "היה לנו משבר ברבע השלישי שאני לא יודע איך להסביר אותו. זהו משחק שני ברציפות שזה קורה לנו. אולי זה משהו שאני צריך לבדוק כי פעם אמרו לי שהקבוצות שלי יותר טובות ברבע השלישי".

לגבי היכולת של רביב לימונד הוסיף: "אני שמח שהוא חזר לסיים את המשחק. הוא לא נכנס למשחק בצורה טובה וזה משהו שהוא לא אופייני לו, אבל הוא שחקן יציב והוא האחרון שמדאיג אותי בחצי השני הוא גם השתלט על המשחק". 

הפועל ת"א מנצחת 66:82 את נהריה

כאשר התבקש להתייחס לתוכנית המשחק שלו ענה: "היו לנו פה ושם נפילות ריכוז אבל סך הכל תוכנית המשחק עבדה והיינו דומיננטים בצבע. יש שיפור שנצטרך לעשות בדרך שבה אנחנו שומרים על הכדור".

אחד השחקנים שתרמו לניצחון של הפועל ת"א הוא גולן גוט, שקלע שבע נקודות. "הוא ילד מקסים ומאוד כישרוני, אבל יש הרבה דברים שהוא צריך עוד לשפר במשחק שלו", אמר קטש: "הוא מבין שהוא צריך לעבוד יותר קשה וזה בא לידי ביטוי באימונים. אני חושב שעוד 4-5 חודשים נראה שחקן יותר מנוסה שיודע לקהל החלטות".

לסיום התייחס קטש למשחק הליגה הקרוב מול הפועל י-ם: "אני מניח שעם חוסר ריכוז כמו שהיה היום לא נוכל לנצח. יש לנו קבוצה שנבנית מחדש לעומת קבוצה כמו ירושלים שיש לה ניסיון וכלים. הדבר היחידי שמדאיג אותי הוא שכל הפצועים יהיו כשירים".

רביב לימונד (חגי ניזרי)
רביב לימונד. קטש סומך על היציבות שלו (חגי ניזרי)
 

מתן נאור התייחס לשאלה האם השלשות שלו הכריעו את המשחק: "בסופו של דבר פחות אכפת לי מי קולע אלא לנצח. אני מודאג מזה שהתחלנו את החצי השני בצורה לא טובה כי זה לא צריך לקרות, אבל אני מרוצה מזה שהצלחנו להתאושש".

לגבי שיטת המשחק של עודד קטש אמר: "אנחנו בתהליך למידה. הוא קצת שונה מארז והסגנון שלו מיוחד ושונה בהרבה מובנים. אני חושב שאם מסתכלים על קבוצות שלו, אז במהלך ההיסטוריה לקח להן יותר זמן להתחבר ולהגיע לשיא. אני רואה התקדמות ומאמין שעם הזמן זה ילך וישתפר".

נאור וגיינס. הגארד רואה שיפור (חגי ניזרי)
נאור וגיינס. הגארד רואה שיפור (חגי ניזרי)
 

הגארד התייחס למפגש הליגה שמצפה לקבוצתו מול הפועל י-ם: "אנחנו מכירים קצת אותם והם אותנו. אין הרבה זמן להתכונן אבל יש לנו מושג כללי לגבי היכולת שלהם. הם מגיעים בתור פייבוריטים ואם לא נהיה 40 דקות בתוך המשחק אז תהיה בעיה".

רועי חגאי ניסה להסביר את הסיבה להפסד של קבוצתו: "נפלנו על הדברים הקטנים. שחקנים בהפועל שיש להם ניסיון לקחו את המשחק עליהם. אחרי הטכני שקיבלתי הכל התהפך". בהמשך דבריו, התייחס המאמן לשיפוט: "הוא היה בסדר גמור. כולם טועים אבל אין לי טענות אליהם. צריך לזכור שאנחנו קבוצה שבה רוב השחקנים לא רגילים לליגה הזאת".

רועי חגאי (חגי ניזרי)
רועי חגאי (חגי ניזרי)
 

לגבי המשחק עצמו אמר: "נראינו טוב יותר מבמשחק הראשון. היינו במשחק 30 דקות והפסדנו לקבוצה יותר טובה. אנחנו עדיין לא איפה שאנחנו צריכים להיות, אבל אני מאמין בחבר'ה. להתחיל מול הפועל ירושלים ואז להגיע להדר יוסף זה לא קל".

לקראת המשחק מול גלבוע/גליל הוסיף: "זה משחק שאנחנו צריכים לקחת אבל גם אם נפסיד מול גלבוע/גליל לא יהיה מדובר במפולת. יש 33 משחקים וצריך להיכנס לפרופורציות. הפסדנו לשתי קבוצות שיהיו בפיינל פור אז אנחנו ממשיכים הלאה ורוצים להשתפר".

אייל שולמן הוסיף על דברי מאמנו: "אני לא חושב שהישראלים הם נקודת תורפה אצלנו. יש לנו שחקנים שעושים הגנה ונותנים ערך מוסף לקבוצה. היו לנו שני משחקים לא קלים והמפגש מול גלבוע/גליל הוא הלחם והחמאה שלנו. זה משחק חובה וזה הזמן להרים את החבר'ה. הלחץ עלינו, אבל אני מאמין שאנחנו נבוא ונוכיח שאנחנו קבוצה קשוחה כפי שאנחנו מראים באימונים".

אייל שולמן (מערכת ONE)
אייל שולמן. "גלבוע/גליל זה הלחם והחמאה" (נעם מורנו)
 

לגבי המשחק מול התל אביבים אמר: "התחלנו את המשחק טוב והיה שיפור מהמשחק הקודם. היו לנו רגעים שבהם היינו חייבים שמישהו ישים את הכדור, אבל לא היה מי שיעשה את זה. הייתה התפרקות לקראת הסוף, אבל יש דברים טובים שניתן לקחת מהמשחק הזה".

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */