יום שבת, 06.07.2024 שעה 08:40
ליגת העל לנוער 23-24
7120-5430מכבי פ"ת1
5633-7230מכבי חיפה2
5240-5530הפועל ת"א3
5030-4330בני סכנין4
4731-4430מכבי נתניה5
4338-3930בני יהודה6
4238-5030מכבי ת"א7
4245-4430מ.ס. אשדוד8
4037-4330הפועל כפ"ס9
3644-3430הפועל ב"ש10
3645-2430הפועל חיפה11
3665-3830הפועל רעננה12
3249-3930הפועל ראשל"צ13
3147-2830הפועל חדרה14
2553-2830הפועל רמה"ש15
2444-2430עירוני ק"ש16
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 0 - 3
  • הפועל רמה"ש
  • עירוני ק"ש
  • 1 - 3
  • הפועל רעננה
  • הפועל ב"ש
  • 2 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 5 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • 1 - 2
  • הפועל כפ"ס
  • הפועל ראשל"צ
  • 3 - 2
  • מ.ס. אשדוד
  • הפועל ת"א
  • 0 - 4
  • הפועל חיפה
  • בני יהודה
  • 1 - 1
  • מכבי פ"ת

אחרי 4 שנים: הפועל חיפה ניצחה בדרבי הנוער

ג'אפר (ע'), אובי בוסה וגולן העניקו 1:3 יוקרתי על מכ' חיפה. עוואד צימק. 1:2 למכ' פ"ת בדרבי בדקה ה-94, מכבי נתניה הביסה 1:7 את בית"ר ירושלים

|
שחקני הפועל חיפה חוגגים בסיום (עמית מצפה)
שחקני הפועל חיפה חוגגים בסיום (עמית מצפה)

מכבי חיפה קיוותה לשמור היום (שלישי) על מאזן מושלם בליגת העל לנוער, כשהתארחה אצל יריבתה העירונית לדרבי חם, אבל נכנעה 3:1 וספגה הפסד ראשון העונה.

אם בעונה שעברה רמסו הירוקים 0:5 את האדומים בגמר גביע המדינה, הרי שהפעם לא היה זכר לכך והאדומים פשוט רקדו על המגרש בקריית חיים, שאחרי שנים רבות הציג משטח דשא מצוין.

שחקניו של יוסי עמר שיחקו היטב, הגיעו להזדמנויות רבות וניצלו יום רע מאוד של ההגנה הירוקה כדי לכבוש שלושה שערים מרגלי עלא ג'אפר (36, עצמי), סמסון אובי בוסה (48) ועידן גולן (55).

הירוקים ניסו לחזור למשחק, אבל רז מאיר ושון ויסמן רשמו החמצות גדולות וגם השער המצמק של עידן בן דוד בדקה ה-92 לא המתיק את הגלולה המרה עבורם.

הקבוצה של אברהם אבוקרט, שהייתה דורסנית במחזורים הראשונים, נראתה פגיעה במיוחד מול יריבתה העירונית, שבעקבות הניצחון השתוותה לירוקים במקום השני עם תשע נקודות. ראובן עטר, שהגיע עם עוזרו מאיר בן מרגי והמנכ"ל אפרים גבאי כדי לצפות בשחקני הנוער של קבוצתו, יכול בהחלט להיות מרוצה.

יוסי עמר: "אחרי ארבע שנים, סוף סוף ניצחנו בדרבי"
בסיום המשחק, שחקני הפועל חיפה חגגו בחדר ההלבשה. גם יוסי עמר לא הצליח להסתיר את שמחתו ואמר: "שיחקנו היום כמו שרציתי. הקבוצה לחמה ועבדה במגרש והכי חשוב, היא הצליחה להגיע למצבים ולהבקיע. אחרי ארבע שנים סוף סוף ניצחנו את מכבי בדרבי". גם השוער רומיאו נופי נשמע נרגש ואמר: "הנחישות וההקרבה ניצחו את המשחק".

יוסי עמר: שמח, הניצחון הגיע לנו

מנגד, אבוקרט העדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה בסיום: "אחרי שלושה ניצחונות, שיחקנו לא טוב היום והמערכים לא עבדו כמו שציפיתי. נמשיך קדימה ונתקן את מה שצריך בהמשך".

מחצית ראשונה
דקה 1: האדומים פתחו בסערה וכמעט עלו ליתרון בחלוף דקה בלבד. עמית מזרחי מסר כדור עומק לאובי בוסה, שחדר לרחבה ובעט מ-8 מטר, אבל טל בומשטיין היה במקום וקלט.

עטר ובן מרגי צופים במשחק (עמית מצפה)
עטר ובן מרגי צופים במשחק (עמית מצפה)
 

דקה 12: הזדמנות ראשונה לאורחים. אור אילוז מסר עומק לעמית זנטי, שמ-12 מטר בעט כדור שחלף ליד הקורה של רומיאו נופי.

נופי הודף את הכדור (עמית מצפה)
נופי הודף (עמית מצפה)
 

דקה 16: למרות הדיבורים על יחסי הכוחות שנוטים לטובת האלופה, המארחים הגיעו כדי לנצח. מקסים פלקוצ'נקו התקדם ובעט מ-20 מ' כדור שנחת היישר לידיו של בומשטיין.

דקה 26: ערן ביטון שוב מוכיח למה הוא אחד השחקנים המובילים בירוק. הקשר עבר שני שחקנים בתוך הרחבה ובעט תוך כדי כריעה מ-8 מ', אבל נופי ירד היטב לכדור והדף לקרן, שלא נוצלה.

עמית מזרחי רודף אחרי הכדור (עמית מצפה)
מזרחי רודף אחרי הכדור (עמית מצפה)
 

דקה 29: הירוקים החלו להשתלט על המשחק ושוב איימו על השער. הבלם עיאד חבשי החליט לעלות להתקפה ובעט כדור חזק מ-25 מ' שפגש את המשקוף של נופי ויצא החוצה.

דקה 36, 0:1 להפועל חיפה: דווקא אחרי דקות טובות של הירוקים, הפועל חיפה עלתה ליתרון. מזרחי פרץ מצד ימין והעביר כדור לרחבה, שאותו דחק עלא ג'אפר לשערו הוא.

שחקני הפועל חיפה חוגגים (עמית מצפה)
שחקני הפועל חיפה חוגגים (עמית מצפה)
 

מחצית שנייה
דקה 48, 0:2 להפועל חיפה: האדומים-שחורים לא עוצרים. כדור שהוגבה לרחבת מכבי חיפה הורחק בידי חבשי וסמסון אובי בוסה הניגרי בעט כדור שטוח מ-17 מ' לרשת. 

1 (עמית מצפה)
אובי בוסה בטירוף אחרי השער שלו (עמית מצפה)
 

דקה 55, 0:3 מדהים להפועל חיפה: מה יהיה עם ההגנה של מכבי חיפה? המארחים קיבלו כדור חופשי מ-20 מ', אותו בעט עבדאללה חולי לקורה וגולן היה הראשון שהגיע לריבאונד ודחק מקרוב פנימה.

הפועל חיפה חוגגת (עמית מצפה)
הפועל חיפה חוגגת (עמית מצפה)
 

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (עמית מצפה)
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (עמית מצפה)
 

דקה 60: שון ויסמן ממכבי חיפה רשם את החמצת המשחק. רז מאיר מסר כדור רוחב לחלוץ, שמ-5 מ' מול שער חשוף בעט מעל המשקוף.

דקה 62: שוב מצב מצוין לירוקים. מאיר נכנס לתוך תיבת החמש ובעט כדור שכבר היה בדרכו לרשת, אבל נופי זינק נהדר והדף.

מהומה במגרש (עמית מצפה)
המהומה במגרש (עמית מצפה)
 

דקה 68: מהומה במגרש. אחרי עבירה על סמסון, החלו הרוחות להתלהט ושחקני שתי הקבוצות דחפו אחד את השני. בסופה של התקרית, הוצאו כרטיסים צהובים לגל בן נעים ונטע לביא.

דקה 83: אחרי דקות ארוכות של קצב מותח, המשחק נרגע מעט ושתי הקבוצות לא יצרו איום על השער כבר רבע שעה.

ספסל מכבי חיפה (עמית מצפה)
ספסל מכבי חיפה (עמית מצפה)
 

דקה 92, מכבי חיפה מצמקת ל-3:1: מוחמד עוואד חדר לרחבה במבצע אישי, עבר שני שחקני הגנה ובעט פנימה מקרוב. רק חבל שהוא בחר לחגוג את השער שלו עם תנועה מגונה לעבר אוהדי הפועל חיפה.

עוואד עושה תנועה מגונה לאוהדים (עמית מצפה)
עוואד עושה תנועה מגונה לאוהדים (עמית מצפה)
 

מכבי חיפה: טל בומשטיין, עלא ג'אפר (יניב בריק, 57), גיל סאלם, עיאד חבשי, דניאל טוויזר, ערן ביטון, נטע לביא, אור אילוז, רז מאיר, עמית זנטי ושון ויסמן.

הפועל חיפה: רומיאו נופי, עידו וויר, אסף בוחבוט, גל בן נעים, עבדאללה חולי, אופק פישלר, מקסים פלקוצ'נקו, עמית מזרחי (תומר סדן, 75), אליאור דסטה, סמסון אובי בוסה ועידן גולן. 

1:2 למכ' פ"ת בדרבי בדקה ה-95, עטואר: "היוקרה נשמרה"
במשחק נוסף, רשמה מכבי פתח תקווה ניצחון ביתי משמעותי בדרבי של מלאבס, שהסתיים בצורה דרמטית. המארחים, שהשיגו רק נקודה עד המשחק, יצאו עם שלוש נקודות מקרב התחתית תודות לשער ניצחון של מור חוזז בדקה ה-94 וזאת אחרי שפז בן ארי השווה בפנדל על סף תוספת הזמן. אביהו עזר כבש את הראשון (55). מאמן הקבוצה הבוגרת של הפועל פ"ת, עידן בראון ויו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר, אבי לוזון, נכחו במשחק.

עידן בראון ביציע (חגי ניזרי)
בראון ביציע (חגי ניזרי)
 

מאמן מכבי פ"ת, אלי עטואר, היה מרוצה מאוד בסיום: "ההרגשה מצויינת, אנחנו מתאמנים ועובדים קשה ואני שמח שהתוצאה גם בהתאם. אני חושב שכל המשחק היה בשליטה שלנו וזה חשוב לנצח באופן כללי ובעיקר בדרבי, אני שמח שאנחנו עושים את זה תוך כדי תהליך של שילוב שחקנים צעירים שטעמו גם הם מהמשחק הזה".

אבי לוזון ביציע (חגי ניזרי)
אבי לוזון הגיע לצפות במשחק (חגי ניזרי)
 

"היוקרה של מכבי נשמרה ואני מאושר. השחקנים הוכיחו מנטליות חזקה גם אחרי שהובלנו ואז הגיע הפנדל משום מקום. אני בהחלט מעודד מזה שהשחקנים שלי ידעו לבוא לאסוף את עצמם ולתת את ה-1:2".

על ההכנות לקראת המשחק הבא נגד הפועל רמת גן, אמר: "אני חושב שמתחילת העונה אנחנו מוכנים. קיבלנו הגרלה לא פשוטה, מול מכבי ת"א ומכבי חיפה עמדנו בצורה טובה, והדרך תואמת את התוצאות. אני שמח שאנחנו ממשיכים בתהליך הזה ונבוא לנצח".

אוהדי הפועל פ&qout;ת (חגי ניזרי)
אוהדי הפועל פ"ת (חגי ניזרי)
 

מאמן הפועל פתח תקווה אורן קריספין, שניהל את משחק הבכורה שלו על הקווים, אמר בסיום: "ברור שזה מאוד מאכזב להשוות בדקה ה-90 ולקבל גול בדקה ה-94, מה גם שאני חושב שהיינו הרבה יותר מסוכנים בהזדמנויות ממשיות ליד השער, אבל זה הכדורגל. מהמשחק הזה אני יכול לקחת את הלב ואת הנשמה האדירה שהשחקנים נתנו פה. זה לא היה פשוט להרים את הקבוצה מנטלית אחרי שלושה הפסדים".

"אני שמח מאוד שזה מה שראיתי על המגרש ואני בטוח שהקבוצה תצא לדרך חדשה", הוסיף קריספין, "מה שדרשתי משחקניי זה דבר אחד - קודם כל תרצו. זה תהליך ארוך עם הקבוצה הזו. יש פה המון עבודה ובשביל זה אני כאן. נולדתי בהפועל פ"ת, אני אתן כאן את הנשמה שלי עד שנראה את התוצאות והן יגיעו".

על המשחק הבא מול הפועל חיפה אמר: "יש לנו 11 ימים להתכונן. אנחנו נשב ונעשה את ההתאמות ואני בטוח שכמו שראו היום, הקבוצה אכן תביא את הנקודות כבר בשבוע הבא".

דקה 55, 0:1 למכבי פ"ת: אחרי קרוב לשעה של כדורגל ללא מצבים, המארחים עלו ליתרון. אביהו עזר הרים כדור קרן לדניאל בוסי, שהתגבר על השמירה והגביה לעידן אדהנני, שנגח פנימה.

שחקני מכבי פ&qout;ת חוגגים (חגי ניזרי)
שחקני מכבי פ"ת חוגגים את הראשון (חגי ניזרי)
 

דקה 89, הפועל פ"ת משווה ל-1:1: איזה משחק דרמטי. דקה לתוספת הזמן, האורחים חזרו למשחק. עומר דנינו הכשיל את אבי קטן ברחבה ופז בן ארי בעט את הפנדל פנימה.

לירן הדסי (חגי ניזרי)
לירן הדסי חוטף את הכדור (חגי ניזרי)
 

דקה 94, 1:2 למכבי פ"ת: איזה סיום דרמטי לדרבי המותח של מלאבס. קרן של המארחים הגיעה לרגלו של עמרי שיפמן, שבעט היישר לראשו של מור חוזז, שנגח פנימה והעניק ניצחון יוקרתי לקבוצתו.

שחקני מכבי פ&qout;ת חוגגים (חגי ניזרי)
שחקני מכבי פ"ת חוגגים את שער הניצחון (חגי ניזרי)
 

1:7 לנתניה על בית"ר י-ם, ניצחונות להפועל ב"ש ומ.ס. אשדוד
במשחקים נוספים, מכבי נתניה פיגרה 1:0 בבית נגד בית"ר ירושלים, אך הגיבה עם שביעייה וניצחה 1:7. סתיו זליץ', אביב אברהם, מוחמד אגבריה, נפתלי בלאי, אילון ירושלמי, ניר עזריה וג'וזף גאנדה הפכו את שערו של דוד קנטיניס.

הפועל ראשון לציון גברה 2:3 בבית על הפועל רמת גן. מור פדידה (צמד) ורון ביטון כבשו לכתומים, מוטי ברשצקי ותמיר רייספלד לאורחים. הפועל באר שבע  חזרה עם 1:2 ממשחק החוץ נגד הפועל רעננה תודות לשערים של רז רחמים ודן ביטון. יובל בידלמן כבש למארחים.

סקציה נס ציונה הפסידה 3:2 בביתה למ.ס. אשדוד, שאף החמיצה שלושה פנדלים ב-12 דקות. דין דוד, אור אינגוב ושי משה הובילו את הדרומיים לניצחון, רועי בן בסט ולירן רוטמן צימקו. הפועל קריית שמונה סיימה ב-1:1 ביתי עם בית"ר נס טוברוק. כארם ארשיד כבש למארחים, לידור חדד השווה בדקה ה-83.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */