יום שבת, 06.07.2024 שעה 09:05
ליגת העל לנוער 23-24
7120-5430מכבי פ"ת1
5633-7230מכבי חיפה2
5240-5530הפועל ת"א3
5030-4330בני סכנין4
4731-4430מכבי נתניה5
4338-3930בני יהודה6
4238-5030מכבי ת"א7
4245-4430מ.ס. אשדוד8
4037-4330הפועל כפ"ס9
3644-3430הפועל ב"ש10
3645-2430הפועל חיפה11
3665-3830הפועל רעננה12
3249-3930הפועל ראשל"צ13
3147-2830הפועל חדרה14
2553-2830הפועל רמה"ש15
2444-2430עירוני ק"ש16
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 0 - 3
  • הפועל רמה"ש
  • עירוני ק"ש
  • 1 - 3
  • הפועל רעננה
  • הפועל ב"ש
  • 2 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 5 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • 1 - 2
  • הפועל כפ"ס
  • הפועל ראשל"צ
  • 3 - 2
  • מ.ס. אשדוד
  • הפועל ת"א
  • 0 - 4
  • הפועל חיפה
  • בני יהודה
  • 1 - 1
  • מכבי פ"ת

כמו בבוגרים: 0:4 למכבי ת"א על הפועל בדרבי

הנוער של הצהובים שאף עידוד מהבוגרים ודרס את האדומים משערים של יונתן כהן (צמד), בן אהרון וארמלי. אריה: "למאמן כדורגל אסור להיות מרוצה אף פעם"

|
הצהובים חוגגים  בבלומפילד (חגי ניזרי)
הצהובים חוגגים בבלומפילד (חגי ניזרי)

מכבי תל אביב כנראה לא שמעה על הפתגם ביתי הוא מבצרי: סגנית האלופה דרסה הערב (שלישי) 0:4 בחוץ את יריבתה העירונית במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל לנוער ונותרה מושלמת בליגה.

הצהובים לא נבהלו מהתמיכה הביתית של האדומים במשחק שהועבר לבלומפילד, הציגו יכולת נהדרת והביסו בקלילות את הפועל ת"א, שנותרה ללא ניצחון בליגה.

הקבוצה של זיו אריה פתחה בלחץ כבד על שערו של גיא חנין, כשהיא מנצלת את הלחץ שבו היו נתונים שחקני האדומים כדי לחטוף כדורים קלים ולתרגם אותם לשערים. אילולא יום טוב של עומר חנין בשער, האדומים היו יוצאים עם תבוסה גדולה יותר.

יונתן כהן המשיך לבלוט במדי הצהובים כשכבש צמד והרבה לסכן את שערם של המארחים, סתיו בן אהרון וסוהיל ארמלי הוסיפו ושלחו את אופיר חיים למחשבות על יכולתה של קבוצתו.

מאמן הקבוצה הבוגרת של הפועל ת"א, אסי דומב והמנג'ר אייל ברקוביץ', שהגיעו עם כמה משחקני הסגל כדי לצפות במשחק, בוודאו לא אהבו את מה שראו. זאת, בניגוד לפאקו אייסטרן, שישב גם הוא ביציע ויכול לחייך לאור התצוגה שניפק דור העתיד של הצהובים.

אופיר חיים: "אני בדיכאון, אריה: "למאמן אסור להיות מרוצה"
מאמן האדומים, אופיר חיים, התקשה לקבל את התבוסה: "זו לא הקבוצה שלי וזה לא מה שעבדנו עליו. היינו צריכים לשחק נגד מכבי ת"א בסגנון אחר. בד"כ אנחנו אמורים להגיע כפייבוריטים והיום הופענו כאנדרדוג ולא שיחקנו את הכדורגל שלנו. הקבוצה היותר טובה ניצחה וכל הכבוד להם. הפערים בינינו משמעותיים".

אופיר חיים מאוכזב (חגי ניזרי)
חיים מאוכזב. "לא יודע איך אעבור את הלילה" (חגי ניזרי)
 

המאמן גם בחר להתעלם מהעובדות ואמר: "אני חושב שבחצי השני, עם הרביעייה שקיבלנו, עדיין ראו קבוצת שיודעת להניע את הכדור ולשחק כדורגל. אני לא מסתכל כרגע על המיקום, אלא על הדרך והיא לוקחת זמן כי זו קבוצה חדשה. אומנם יש לי סבלנות, אבל אני שונא להפסיד ואני לא יודע איך אעבור את הלילה הזה כי אני בדיכאון. צריך להרים את הראש ולהמשיך קדימה כי אם ננצח את מכבי חיפה בשבוע הבא כולם ישכחו מה שהיה".

על כך שהקבוצה סופגת שערים רבים, אמר: "אנחנו קבוצה התקפית ואני מאמן התקפי, אך עם זאת אנחנו צריכים ללמוד לעשות הגנה. זה ייקח אבל אנחנו נתחבר ונגיע לאן שאנחנו רוצים".

מנגד, אריה היה מאושר בסיום: "השחקנים שלי עובדים קשה כל השבוע ועל זה אני מוריד את הכובע בפניהם. רובם כבר איתנו שנה שנייה ויש להם ניסיון ולכן הרבה יותר קל לנו. הם עובדים קשה מנסים ליישם את העקרונות שלנו כרגע זה נראה טוב. בגילאים האלה אנו מכינים את השחקנים לבוגרים ומאחר שאחת הבעיות של השחקן הישראלי זה עליות וירידות, אנחנו מנסים להשאיר אותם בפוקוס אחרי הפסדים וניצחונות כי לנו עוד דרך ארוכה בליגה. למאמן כדורגל אסור להיות מרוצה אף פעם".

אריה וחיים מתחבקים (חגי ניזרי)
אריה מתחבק עם חיים לפני המשחק. "מוריד את הכובע בפני שחקניי" (חגי ניזרי)
 

גם ארמלי היה מרוצה. "ההרגשה טובה מאוד, תנו לנו תמיד לשחק פה ואני מבטיח לדרוס כל קבוצה בליגה. אנחנו מניעים כדור טוב ורוצים תמיד לנצח. על השער מול אוהדי הקבוצה, הוסיף: "הקהל של מכבי משמח אותי, אני מאוד אוהב אותם והם אותי כי זו המשפחה שלי".

ברקוביץ´ מבסוט (חגי ניזרי)
ברקוביץ´ מבסוט (חגי ניזרי)
 

שחקני שתי הקבוצות לוחצים ידיים (חגי ניזרי)
שחקני שתי הקבוצות לוחצים ידיים לפני המשחק (חגי ניזרי)
 

מחצית ראשונה
המשחק יצא לדרך לעיניהם של כ-4,000 צופים.

דקה 6: רגע שנוי במחלוקת במשחק שצפוי לספק עוד כמה כאלו. מתן חוזז פרץ לרחבה ונפל, אך השופט התעלם.

דקה 9: משחק חד צדדי בבלומפילד. הצהובים שולטים באופן מוחלט ולא מאפשרים להפועל ת"א לצאת מחצי המגרש שלה.

אוהדי הפועל ת&qout;א (חגי ניזרי)
אוהדי הפועל ת"א (חגי ניזרי)
 

דקה 12: הזדמנות רצינית ראשונה לקבוצה של אריה. אחרי עבירה על יונתן כהן כ-20 מטר מהרחבה, חוזז הרים את הכדור החופשי היישר לראשו של רז יצחק, אבל החלוץ נגח מקרוב החוצה.

דקה 18: איזו הצלה נהדרת של עומר חנין. הגבהה של הצהובים הורחקה בצורה רעה בידי דסליי טגניה והכדור הגיע לאליאל פרץ, שבעט היטב מ-11 מ', אבל השוער זינק היטב והדף לקרן.

אופיר חיים (חגי ניזרי)
חיים על הספסל (חגי ניזרי)
 

דקה 22: יונתן כהן ממשיך להיות מסוכן. החלוץ פרץ בצד ימין, היתל במגן שלו ובעט כדור חזק מסף הרחבה, אבל חנין שוב היה במקום והדף.

דקה 35: בשעה טובה, האדומים הגיעו למשחק. יאיר שפונגין, האח של יובל ממכבי ת"א, התקדם במרכז השדה ובעט כדור חלש מ-20 שסהר חסון לא התקשה לקלוט.

דקה 26, 0:1 למכבי ת"א: אחרי דקות רבות של שליטה מוחלטת, הצהובים באו סוף סוף על שכרם ועלו ליתרון. יונתן כהן החליף דאבל פס עם פרץ ובעט מ-10 מטרים פנימה.

יונתן כהו מודה לקהל (חגי ניזרי)
יונתן כהו מודה לקהל (חגי ניזרי)
 

שחקני מכבי ת&qout;א חוגגים (חגי ניזרי)
שחקני מכבי ת"א חוגגים (חגי ניזרי)
 

דקה 42: פרץ ממשיך לעמוד במוקד העניינים. התקפה של הצהובים הגיעה לרגליו של הקשר, שהניף את הרגל מ-18 מ' ובעט כדור חזק שפגע בקרקע והלך לפינה השמאלית של חנין, אך השוער הדף היטב.

דקה 43: מכבי ת"א הייתה צריכה להישאר בעשרה שחקנים, אחרי שעידן יוגב שלח מרפק לפניו של אחד משחקני האדומים, אך השופט לא ראה את האירוע והוא נגמר בלא כלום.

פיבן מרחיק (חגי ניזרי)
פיבן מרחיק (חגי ניזרי)
 

דקה 45: הקבוצה של חיים התחילה להשתחרר? חילופי מסירות הגיעו לרגלי של רז נחמיאס, אבל הבעיטה של הקשר פגעה באחד משחקני ההגנה של הצהובים ונחתה היישר בידיו של חסון.

דקה 46: רגע של אימים בהגנת הפועל ת"א כמעט עלה לה בספיגת השער השני. האדומים איבדו כדור על סף הרחבה, אבל חוזז, שפרץ לרחבה, התמהמה וטגניה הרחיק את הסכנה.

שחקני הפועל ת&qout;א מאוכזבים (חגי ניזרי)
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים (חגי ניזרי)
 

אייל ברקוביץ´ (חגי ניזרי)
ברקוביץ´ (חגי ניזרי)
 

מחצית שנייה
דקה 51, 0:2 למכבי ת"א: הצהובים חזרו בסערה מההפסקה והכפילו את יתרונם אחרי עוד מתנה מהגנת המארחים. האדומים איבדו כדור ליד דגל הקרן, דן גלזר חטף ומסר רוחב ליונתן כהן, והבעיטה של החלוץ מחוץ לרחבה פגעה בעמוד של חנין וחדרה פנימה.

דקה 61: סתיו בן אהרון, שנכנס כמחליף רק שלוש דקות קודם לכן, היה יכול לקנות את עולמו כשנותר באחד על אחד נגד חנין אחרי שמאוויס צ'יבוטה השאיר לו את הכדור, אבל לא הגיב בזמן והשוער ירד היטב ולקח.

פיבן מקדים את חדידה  (חגי ניזרי)
פיבן מקדים את חדידה (חגי ניזרי)
 

דקה 64: האדומים פשוט לא לומדים. נחמיאס איבד כדור במרכז המגרש לגלזר, שהתקדם באין מפריע עד למרחק של 17 מ' מהשער של חנין, אבל הבעיטה שלו פגעה באחד משחקני ההגנה של הפועל ת"א ויצאה לקרן.

דקה 72, 0:3 ענק למכבי ת"א: האדומים בדרך לתבוסה מהדהדת. סתיו בן אהרון המחליף קיבל את הכדור באגף שמאל, הרים את הראש ובעט כדור אדיר מ-17 מ' שנעצר רק ברשת של חנין.

הצהובים חוגגים (חגי ניזרי)
הצהובים חוגגים (חגי ניזרי)
 

דקה 76, 0:4 למכבי ת"א: סגנית האלופה לא מרחמת על יריבתה העירונית ופשוט דורסת אותה. צ'יבוטה המחליף השתלט על כדור בתוך הרחבה ואחרי שהבין שנותר חופשי הרים כדור לסוהיל ארמלי, שכבש בנגיחה מ-5 מ'.

דקה 92: הצהובים היו קרובים לחמישי שלהם כשצ'יבוטה נותר באחד על אחד נגד חנין, אבל השוער יצא היטב והדף לקרן.  

האדומים מבואסים (חגי ניזרי)
האדומים מאוכזבים בסיום (חגי ניזרי)
 

הפועל ת"א: עומר חנין, לידור לזר (איתי עזריה, 84), מור פחימה, דסליי טגניה, איציק שולמייסטר, אבואר מורד, רז נחמיאס, יאיר שפונגין (רוי מליקה, 58), אור חסידים (עבאדי פרחאת, 29), גיא חדידה (איברהים ספורי, 77) ומיכאל חמו (פרי סבן, 78).

מכבי ת"א: סהר חסון,  גיא אביב, שחר פיבן, עידן יוגב (סער קלדרון, 77), דן גלזר, מתן חוזז (סתיו בן אהרון, 58), אליאל פרץ (גבריאל קניקובסקי, 70), סוהיל ארמלי, מקסים גרצ'קין, רז יצחק (מאוויס צ'יבוטה, 46) ויונתן כהן (אופק ברזני, 76).

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */