יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:13

הפתעה בגביע: אשדוד הודחה על ידי הוד השרון

חניכיו של ליאור ליובין הובכו 76:75 מול הקבוצה מהלאומית במסגרת הסיבוב הראשון בגביע. כהן סבן בלט אצל המנצחים עם 22 נק', האריס קלע 16 לאשדוד

|
איתי קרביוב. קלע 12 נק' (עודד קרני)
איתי קרביוב. קלע 12 נק' (עודד קרני)

קבוצה אחת מליגת העל כבר מחוץ לגביע המדינה לאחר שמכבי הוד השרון גברה הערב (שני) 75:76 על מכבי אשדוד במסגרת הסיבוב הראשון. האשדודים שכבר פיגרו ב-18 ברבע השלישי הצליחו לחזור ואף להוביל לקראת הסיום, אך לבסוף ירדו חניכיו של ליאור ליובין מנוצחים. 

המקומיים פתחו מצוין והובילו כבר 5:18 במהלך הרבע הראשון, בעיקר הודות למשחק מצוין של הגארד הזר, ג'רמי אלן. הדרומיים התאוששו בעיקר בזכות דריוס רייס שקלע 6 נק' ברבע הראשון וירדו בפיגור 28:23 בסיום הרבע.

הקבוצה מהשרון ברחה שוב ברבע השני בעיקר בזכות משחק מצוין של עדי כהן סבן (1.78, 20) שסיים את המחצית הראשונה עם 11 נק' ו-5 אס'. אדווין יוביליס היה היחיד שתיפקד אצל אשדוד ברבע השני, סיים עם 9 נק' את המחצית הראשונה, והקבוצות ירדו להפסקה כאשר הוד השרון מובילה 34:44.

הקבוצות חזרו מההפסקה כאילו לא הייתה ושלשה של אורן מנסקי המתאזרח העלתה את חניכיו של שחקן העבר, עמי נאווי, ליתרון שיא 39:57. האשדודים היו חלשים ויוביליס אף החטיא הטבעה, אך לבסוף ירדו בפיגור נמוך יחסית של 11 נק'.

הרבע הרביעי היה כולו דרמה אחת גדולה, כאשר הצהובים ביצעו קאמבק מרשים בהנהגתם של האריס ורייס והובילו 74:75 פחות מדקה וחצי לסיום. עשרים שניות לסיום ראמל בראון קלע 2 נק' וקבע את התוצאה שלא השתנתה לאחר החטאה של טרל האריס.

נועםן לייש לא מצליח לעצור את כהן-סבן (עודד קרני)
נועםן לייש לא מצליח לעצור את כהן-סבן (עודד קרני)
 

מכבי הוד השרון: עדי כהן-סבן 22 נק', ג'רמי אלן 16 נק', איתי קרביוב 12 נק', ראמל בראון 12 נק' , אייל סולומוביץ' 6 נק', מייק קאופמן ואורן מנסקי 5 נק' כ"א ורותם ברזילי 2 נק'

מכבי אשדוד: טרל האריס 16 נק', אדווין יוביליס ואייבן אסקה 15 נק' כ"א, דריוס רייס 12 נק', ג'רמיין הול 8 נק' וזאק רוזן 6 נק'

שחקני הוד השרון חוגגים. ניצחון גדול (עודד קרני)
שחקני הוד השרון חוגגים. ניצחון גדול (עודד קרני)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */