יום שבת, 05.10.2024 שעה 05:51

הממשלה תאשר היום את ביטול הפטור ממיסוי

השינוי יהווה גזרה קשה עבור הקבוצות מכיוון שיצטרכו להוסיף מיליוני ש' עבור הזרים. משרד האוצר: "המטרה היא לחזק את מעמדו של הספורטאי הישראלי"

|
דונטה סמית´. עלותו תהיה גבוהה יותר (רדאד ג`בארה)
דונטה סמית´. עלותו תהיה גבוהה יותר (רדאד ג`בארה)

מהפכה בתחום המיסוי של ספורטאים זרים? ממשלת ישראל צפויה לבטל היום (שלישי) בישיבתה את ההנחה ממס שיש כיום לספורטאים זרים. לאחר מכאן תובא ההצעה לאישור הכנסת.

שר האוצר יאיר לפיד חתם על הצעת התקציב החדשה שכוללת גם את הפחתת המס כאשר מבחינת קבוצות הספורט השינוי יהווה גזרה קשה מכיוון שהן יצטרכו להוסיף תשלום של מיליוני שקלים עבור השחקנים הזרים.

הדבר יבוא לידי ביטוי בקרב הקבוצות הגדולות יותר, מכבי ת"א והפועל ירושלים בכדורסל ומכבי ת"א ומכבי חיפה בכדורגל. כאשר גם על שאר קבוצות הכדורגל שמחתימות שחקנים זרים הדבר יגרום להוצאה נוספת.

ממשרד האוצר נמסר בתגובה כי: "מטרתה של ההחלטה היא לחזק את מעמדו של הספורטאי הישראלי. ההחלטה צפויה להשוות את תנאי ההעסקה של ספורטאים ישראלים לספורטאים זרים ובכך להפוך את הישראלים לאטרקטיבים יותר בעיני בעלי הקבוצות. משרד האוצר מקצה את כל הסכום שייחסך כתוצאה מהחלטה זו לטובת הספורט הישראלי כך שהרווח הוא כפול, גם לשחקנים וגם להגדלת תקציב הספורט בישראל". 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */