יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:54

עיני שוחח עם תמיר גילת כדי להרגיע את העניינים

יו"ר ההתאחדות עשוי להכריז על גילת כמ"מ, האישור יתקבל בישיבה הבאה. למכבי יש זכות למנות נציג ציבור, מה שעשוי לטרפד את המינוי של ראובן שיף

|
תמיר גילת. עיני שוחח והרגיע אותו (חגי ניזרי)
תמיר גילת. עיני שוחח והרגיע אותו (חגי ניזרי)

יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני שוחח היום (שני) עם תמיר גילת כדי להרגיע את העניינים בין סיעת הפועל למרכז מכבי. כפי שפורסם ב-ONE, בסיעת מכבי זעמו מכך שבהתאחדות לא דאגו להביא לאישור את מינויו של תמיר גילת כמ"מ יו"ר ההתאחדות בישיבת ההנהלה, כפי שטוענים שעיני הבטיח לעשות.

על פי מקורבים, עיני הבטיח לגילת שבתום הישיבה הוא יהיה המ"מ, אך בגלל שהנושא לא עלה על סדר היום, האישור הפורמלי יגיע בישיבה הבאה שתערך בנובמבר. בתוך כך, גילת יהיה יו"ר המשלחת של הנבחרת הלאומית, שיוצאת מחר לקפריסין לקראת המשחק מול הנבחרת המקומית.

בהמשך לפרסום ב-ONE, על כך שעיני רוצה למנות את רו"ח ראובן שיף כנציג הציבור בהנהלת ההתאחדות, להפועל יהיו שני מקומות, כאשר את האחד יתפוס אלי כהן שימשיך לשמש כנציג ציבור והמקום השני מיועד לאשה. המקום השלישי מיועד לסיעת מכבי, שרוצה למנות את סגן ראש עיריית קריית ביאליק, יוסי עזריאל. כעת נבדקת זיקתו לקבוצות כדורגל כלשהי בחמש השנים האחרונות, מה שעשוי למנוע את המינוי.

עופר עיני (יניב גונן)
עופר עיני. האם מינויו של רו"ח ראובן שיף יטורפד? (יניב גונן)
 

בעקבות ההתחייבות למרכז מכבי עבור המקום השלישי, הדבר יכול לטרפד את המינוי שמתכנן עיני, לראות את רו"ח שיף כנציג הציבור בהנהלה.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */