יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:44

שראפובה-קביטובה וג'וקוביץ'-ברדיץ' בגמר בייג'ין

הצ'כית התאמצה מול סטוסור, הרוסייה הביסה את איבנוביץ' והמנצחת בגמר תעלה למקום השני בעולם. הסרבי טייל ל-3:6 ו-4:6 מול מארי בדרך לגמר

|
שראפובה. תשוב למקום השני בעולם? (רויטרס)
שראפובה. תשוב למקום השני בעולם? (רויטרס)

פטרה קביטובה ומריה שראפובה, אלופת ווימבלדון 2014 ואלופת הרולאן גארוס 2014 (בהתאמה), עלו היום (שבת) לגמר הנשים היוקרתי בטורניר בייג'ין.

קביטובה רשמה ניצחון שמיני ברצף בסבב הנשים, כשגברה בחצי הגמר הראשון על סאם סטוסר האוסטרלית, 3:6, 7:5 ו-2:6. אחרי מערכה ראשונה שגרתית של הצ'כית, סטוסר הגישה מצוין במערכה השנייה וגנבה שבירה במשחקון ה-12 כדי לקחת את המשחק למערכה שלישית. האוסטרלית הוליכה 1:2 במערכה הקובעת, אבל קביטובה לקחה חמישה משחקונים ברצף בדרך לגמר השני ברצף בסין, אחרי שבשבוע שעבר היא זכתה בטורניר ווהאן.

שראפובה ניצחה מיד אחר כך את אנה איבנוביץ' הסרבית 0:6 ו-4:6. שראפובה פתחה במערכה ראשונה מצוינת, ממש כמו מול קוזנצובה ברבע הגמר. במערכה השנייה איבנוביץ' נתנה פייט אדיר, אבל שראפובה הצליחה לשבור במשחקון התשיעי ל-4:5, ואחרי משחקון סיום דרמטי, הצליחה לסגור עניין בנקודת המשחק הרביעית שלה.

המנצחת בגמר תעלה למקום השני בעולם על חשבונה של סימונה האלפ מרומניה.

בטורניר הגברים, התקרב הראשון בעולם, נובאק ג'וקוביץ', לתואר החמישי שלו בבייג'ין, כשניצח ללא קושי את אנדי מארי בחצי הגמר 3:6 ו-4:6. זה היה הניצחון ה-23 ברציפות של הסרבי על המגרשים בסין והשישי מתוך שבעת המשחקים האחרונים שלו מול מארי.

ג´וקוביץ´ בפעולה בבייג´ין. בדרך לעוד תואר בסין? (רויטרס)
ג´וקוביץ´ בפעולה בבייג´ין. בדרך לעוד תואר בסין? (רויטרס)
 

"אני שמח שחזרתי לרמה שהייתי רוצה להיות בה ואני שמח שזה קרה כאן על המגרשים שלא הפסדתי בהם. אני מקווה לסיים את השנה בסטייל כמו בשנה שעברה", אמר ג'וקוביץ', שיפגוש בגמר את תומס ברדיץ', שניצח 4:6 ו-1:6 את מדיחו של רפאל נדאל, הסלובקי מרטין קליז'אן, שעלה מן המוקדמות.

בטורניר טוקיו עלו לגמר הקנדי מילוש ראוניץ' והאליל המקומי קאי נישיקורי. זה יהיה שחזור הגמר ביניהם מ-2012, בו ניצח נישיקורי. היפני, פינליסט אליפות ארה"ב האחרונה, חזר מפיגור מערכה לניצחון על בנג'מין בקר הגרמני בחצי הגמר, 6:4, 0:6 ו-6:7 (2:7). ראוניץ', שהפסיד לדל פוטרו בגמר השנה שעברה, עלה לגמר השלישי שלו ברצף בטוקיו עם 1:6 ו-4:6 על ז'יל סימון הצרפתי.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */