יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:57

מקום 59 לפז בש באליפות העולם באופני כביש

הישג נאה לרוכבת שסיימה את התחרות בזמן של 3:41:49 שעות ובפיגור של 12:48 דקות מהמנצחת. חיימי סיים שישי בתחרות בינלאומית שנערכה ביוון

|
בלצר וגפינוביץ´ על הפודיום ביוון (איגוד האופניים)
בלצר וגפינוביץ´ על הפודיום ביוון (איגוד האופניים)

אלופת ישראל לנשים באופני כביש, פז בש, סיימה את אליפות העולם שהתקיימה היום (שבת) אחר הצהריים בספרד במקום ה-59 מתוך 134 משתתפות, בזמן של 3:41:49 שעות ובפיגור 12:28 דקות מהמנצחת.

מי שזכתה באליפות היא הצרפתייה בת ה-22, פאולין פרבו, שמצטיינת גם באופני הרים (מקום שני באליפות העולם מתחת לגיל 23 לפני מספר שבועות בנורווגיה) לאחר שרכבה 127 ק"מ הרריים בזמן של 3:29:21 שעות. פרבו הקדימה את הגרמנייה ליסה ברנאור והשוודית אמה יוהאנסן.

זוהי הפעם הראשונה בה רוכבת ישראלית מסיימת את אליפות העולם לבוגרות באופני כביש מאז 2003, אז סיימה שני בלוך במקום ה-39. בלוך, פרשה היום מהתחרות לאחר נפילה במחצית המרוץ בה היו מעורבות מספר רוכבות.

עד אז לקחה שני חלק פעיל באליפות ואף הובילה את התחרות בחלקה הראשון למשך מספר דקות עד שנתפסה על ידי הדבוקה המרכזית.

איתמר איינהורן, ים פוליאק ובן גנון, שהתחרו במקצה הנוער, לא עמדו במגבלת הזמן המירבית המותרת ולא סיימו את התחרות. איינהורן סבל מתקלה טכנית בקילומטרים הראשונים ולא הצליח לסגור את הפער שנפתח בין הדבוקה לבינו ואילו פוליאק  וגנון נשרו מהדבוקה מאוחר יותר במהלך המרוץ.

שלומי חיימי (הועד האולימפי)
שלומי חיימי (הועד האולימפי)
 

בתחרות הבינלאומית באופני הרים ביוון סיים שלומי חיימי במקום השישי, שגיא ניב במקום התשיעי ועומר שובי במקום ה-13 מבין 33 רוכבים שהגיעו מיוון, קרואטיה, רומניה, בריטניה, גיאורגיה וישראל.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */