יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:14

כמו בווימבלדון: קביטובה זכתה בטורניר וואהן

בדיוק כמו בגמר בבריטניה, הצ'כית גברה על יוג'יני בושאר בגמר (3:6 ו-4:6). מארי ניצח את מונקו והעפיל לגמר טורניר שנזן, שם יפגוש את רוברדו

|
קביטובה (רויטרס)
קביטובה (רויטרס)

פטרה קביטובה הצ'כית שיחזרה הבוקר (שבת) בטורניר וואהן בסין את גמר ווימבלדון כשגברה תוך שעה ו-19 דקות על יוג'יני בושאר מקנדה 3:6 ו-4:6 עם מטח של 30 ווינרים וטניס אגרסיבי ומדויק.

קביטובה היא הזוכה הראשונה בטורניר הסיני והיא חגגה באצטדיון החדיש שהוקם בעיר הולדתה של נה לי ובדרך קטפה 440 אלף דולרים, והבטיחה את מקומה באליפות סוף השנה בסינגפור. בושאר, שנראתה שוב כמו בגמר ווימבלדון חסרת אונים מול ההגשות של קביטובה, גם כן הבטיחה מעשית את השתתפותה בטורניר סוף השנה.

קביטובה הייתה אגרסיבית כבר מן הפתיחה והצליחה לשבור את ההגשות של הקנדית בקלות והוליכה 0:3 בתוך כעשר דקות. מכאן הצליחה הקנדית לשמור על ההגשות שלה אבל ההכרעה במערכה כבר הייתה ברורה עם ההגשות העוצמתייות והיעילות של קביטובה שסגרה 3:6 בתוך 31 דקות. 

עוד משחקון הגשה אומלל של בושאר בת ה-20 נתן לקביטובה שבירה מהירה במערכה השנייה ומכאן הצ'כית שמרה ל-0:2 והשתלטה גם על המערכה הזו שבמהלכה הקנדית קיבלה טיפול באצבע שנפגעה כתוצאה מכדור עוצמתי של קביטובה.

קביטובה שברה שוב ל-2:5 אבל כשהגישה לניצחון ולתואר היוקרתי בסין, הצליחה בושאר אחרי משחקון של שמונה דקות לשבור ולשמור ל-4:5 לפני שקביטובה הגישה וניצחה 4:6.

מארי מרוצה (רויטרס)
מארי מרוצה (רויטרס)
 

מארי ניצח את מונקו וישחק מול רוברדו בגמר טורניר שנזן
אנדי מארי חזר מפיגור מערכה בחצי גמר טורניר שנזן וניצח את חואן מונקו מארגנטינה 6:2, 3:6 ו-0:6. מארי ישחק בגמר מול טומי רוברדו הספרדי שניצח את סנטיאגו ג'ילארדו מקולומביה 1:6 ו-4:6. קאי נישיקורי מיפן וג'וליאן בנהטו מצרפת ישחקו בגמר טורניר קואלה לומפור. נישיקורי ניצח את ירקו נימניין מפינלנד 3:6, 6:4 ו-2:6 ובנהטו הפתיע את המדורג שני ארנסט גולוביס מלטביה 4:6 ו-4:6.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגן המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */