יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:29
ליגת העל לנוער 24-25
136-145עירוני ק"ש1
1311-136מכבי פ"ת2
115-136מכבי ת"א3
111-75הפועל חדרה4
105-135מכבי חיפה5
106-96הפועל רעננה6
98-96מ.ס. אשדוד7
95-66בני יהודה8
910-76בית"ר טוברוק9
811-76מכבי נתניה10
73-45הפועל רמה"ש11
76-66הפועל ראשל"צ12
56-55הפועל חיפה13
417-76הפועל כפ"ס14
39-64הפועל ת"א15
312-76הפועל ב"ש16
29-55בני סכנין17
112-46הפועל פ"ת18
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • 1 - 1
  • בית"ר טוברוק
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 0
  • הפועל ראשל"צ
  • מכבי נתניה
  • 7 - 0
  • מכבי ת"א
  • מ.ס. אשדוד
  • 0 - 1
  • הפועל רעננה
  • הפועל חדרה
  • 1 - 5
  • הפועל פ"ת
  • בני יהודה
  • 0 - 2
  • הפועל כפ"ס
  • בני סכנין
  • שלישי, 15/10, 16:15
  • הפועל ת"א
  • מכבי חיפה
  • שלישי, 15/10, 17:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל רמה"ש
  • שלישי, 15/10, 17:00
  • הפועל חיפה

1:6 למכבי ת"א על הפועל חיפה, 3:5 למכבי חיפה

נוער: הצהובים הביסו, יונתן כהן (צמד), פרץ, ארמלי, חוזז וגלילי כבשו, סמסון צימק. צמד לשון וייסמן בניצחון האלופה. נס ציונה הפתיעה את הפ' ת"א

|
שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א חוגגים (חגי ניזרי)

מכבי תל אביב שמרה היום (שבת) על מאזן מושלם בליגת העל לנוער, אחרי שסיפקה תצוגה תכלית והביסה 1:6 בבית את הפועל חיפה במשחק שנערך במסגרת המחזור השלישי.

שחקניו של זיו אריה, שרוצים להחזיר את האליפות לקריית שלום העונה, הציגו יכולת נהדרת מהפתיחה וגדעו את החלומות של האורחים על סנסציה, כשהובילו 0:2 אחרי 30 דקות מצמד של יונתן כהן.

השער המצמק של סמסון אובי בוסה על סף ההפסקה לא עצר את המארחים, שסירבו להוריד רגל מהגז וכבשו רביעייה במחצית השנייה מרגליהם של פרץ, ארמלי, חוזז וגלילי, במה  שמהווה הצהרת כוונות רצינית לקראת המשך העונה.

מנגד, שחקניו של יוסי עמר, שהגיעו גם הם במאזן מושלם וחלמו להפתיע את הצהובים, לא הופיעו למשחק וסיפקו סימני שאלה רבים לגבי יכולתם להמשיך ולהתמודד בצמרת הגבוהה של ליגת העל לנוער.

זיו: "יש מה לתקן", ארמלי: "ההרגשה נפלאה"
מאמן מכבי, אריה זיו, אמר בסיום: "אני מאוד מרוצה למרות שיש דברים שצריך לתקן. לא הייתי מרוצה מהמחצית הראשונה, אך במחצית השנייה השחקנים הפנימו מה שדיברנו ועשו הכל יותר שקט ויותר מרוכז ולכן גם הצלחנו להגיע ליותר מצבים". על החילוף של יונתן כהן אמר: "שחקן מוכשר שעשה 25 דקות טובות ואחר כך ירד משמעותית בפרמטרים שאנחנו מצפים ממנו. יש דרישות ספציפיות שיוני מודע להן ולא ביצע אותן, ולכן הוא ירד מהמגרש".

"במחצית ה-2 הגענו ליותר מצבים"

סוהיל ארמלי הוסיף:  "ההרגשה נפלאה. אני משתדל לכבוש בכל משחק אבל גם אם לא זה לא מעניין, העיקר להגיע מוכנים לכל משחק ולנצח לא חשוב מי כובש. אנחנו לא חושבים עדיין על אליפות. צריך לזכור שהמטרה הראשית היא לקדם שחקנים לבוגרים ואחר כך חושבים על אליפות".

מחצית ראשונה
דקה 3: פתיחה נהדרת של מכבי ת"א, שכמעט עלתה ליתרון. הצהובים חטפו כדור ליד רחבת האורחים ואת הכדור קיבל סתיו בן אהרון, שהתקדם ובעט מ-15 מטר, רומיאו נופו הדף לא טוב, אבל גם את הריבאונד לא הצליח החלוץ להבקיע והבעיטה שלו הלכה לרוחבו של השער והורחקה. 

דקה 11, 0:1 למכבי ת"א: הקבוצה של אריה עלתה ליתרון אחרי שהתקפה נהדרת שלה הגיע לרגליו של יונתן כהן, שמתוך הרחבה בעט כדור חזק שלא הותיר סיכוי לנופו. 

יונתן כהן בדרך לשער (חגי ניזרי)
יונתן כהן בדרך לשער (חגי ניזרי)
 

דקה 24: דווקא אחרי פתיחה חזקה של הצהובים, שתי הקבוצות הורידו הילוך והמשחק נרגע מעט.

הצהובים חוגגים (חגי ניזרי)
הצהובים חוגגים (חגי ניזרי)
 

דקה 27: הזדמנות טובה נוספת לצהובים. סוהיל ארמלי קיבל את הכדור כ-22 מ' מהשער, התקדם מעט ובעט כדור חזק, שאותו הדף נופו לא טוב, אך הגנת האורחים הרחיקה.

בן אהרון רודף אחרי וייר (חגי ניזרי)
בן אהרון רודף אחרי וייר (חגי ניזרי)
 

דקה 29, 0:2 למכבי ת"א: הצהובים המשיכו להיראות מצוין ועלו בצדק ליתרון כפול אחרי שיונתן כהן בעט כדור חופשי מושלם מ-16 מ' פנימה.

כהן מודה לאלוהים על השער (חגי ניזרי)
כהן מודה לאלוהים על השער (חגי ניזרי)
 

כהן רץ לחגוג עם אריה (חגי ניזרי)
ורץ לחגוג עם אריה (חגי ניזרי)
 

דקה 30: רז יצחק השתחרר מהשומר שלו ומסר כדור טוב לכהן, שהתקדם באגף שמאל ובעט כדור חזק, אך הוא פספס את המסגרת של נופו.

גיא אביב בועט (חגי ניזרי)
גיא אביב בועט (חגי ניזרי)
 

דקה 37: מה יהיה עם ההגנה של הפועל חיפה? ארמלי ניסה להרים לרחבה והכדור, שפגע בראשו של אחד משחקני האורחים, כמעט הכניע את נופו אך נהדף מהמשקוף החוצה.

עידו וייר עם הכדור (חגי ניזרי)
וייר עם הכדור (חגי ניזרי)
 

דקה 43, הפועל חיפה מצמקת ל-2:1: התקפה נהדרת של האורחים הסתיימה בכדור עומק לסמסון. החלוץ הטעה את השומר שלו ובעט כדור חזק מ-10 מ' שפגע באחד משחקני הצהובים וחדר פנימה.

מחצית שנייה
דקה 52: הצהובים בזבזו הזדמנות נהדרת לכבוש את השלישי. בן אהרון נותר לבד בצד שמאל של הרחבה והרים כדור טוב, אך הנגיחה של יצחק מ-2 מ' פספסה את המסגרת של נופו.

זיו אריה (חגי ניזרי)
זיו אריה (חגי ניזרי)
 

דקה 53, מכבי ת"א עלתה ל-1:3: התקפה טובה של הצהובים מצאה את ארמלי באגף ימין. הקשר נתן כדור עומק לליאל פרץ, שנותר באחד על אחד מול נופו וגילגל בקלילות פנימה.

דקה 61: המארחים פשוט מתעללים ביריבה, אך החמיצו ברשלנות את הרביעי.  יצחק קיבל כדור עומק נהדר ומסר רוחב לאופק ברזני המחליף, שנותר מול רשת חשופה אך בעט לקורה והחוצה.

הצהובים חוגגים את השלישי (חגי ניזרי)
הצהובים חוגגים את השלישי (חגי ניזרי)
 

דקה 71: סמסון ממשיך לבלוט במדי האורחים. החלוץ הניגרי פרץ באגף שמאל והרים כדור נהדר לעידן גולן, אך הנגיחה שלו מ-8 מ' חלפה ליד הקורה של סהר חסון ויצאה החוצה.

דקה 80: הצהובים היו קרובים לרביעי אחרי שמתן חוזז המחליף קיבל כדור על סף הרחבה ובעט כדור חזק מהמקום, אך נופו התעופף היטב והדף לקרן.

אופק פישלר מתקל (חגי ניזרי)
אופק פישלר מתקל (חגי ניזרי)
 

דקה 83, 1:4 למכבי ת"א: פרץ, שכבש קודם לכן, היה הפעם על תקן המבשל. הקשר פרץ באגף שמאל ונתן כדור עומק נהדר לארמלי, שבעט פנימה מ-7 מ'.

הצהובים חוגגים את השער השני (חגי ניזרי)
הצהובים חוגגים (חגי ניזרי)
 

דקה 88, 1:5 למכבי ת"א: השער הרביעי פשוט פירק את האורחים, שחטפו את החמישי בתוך חמש דקות. חוזז קיבל כדור על סף הרחבה וניצל את החופשיות שניתנה לו כדי להכניע את נופו.

דן גלזר מנסה לעצור את תומר סדן (חגי ניזרי)
דן גלזר מנסה לעצור את תומר סדן (חגי ניזרי)
 

דקה 92, 1:6 ענק למכבי ת"א: מי שחשב שהצהובים יעצרו, התבדה. דור גלילי המחליף נכנס גם הוא לחגיגה, אחרי שקיבל הרמה נהדרת וכבש בקלילות בבעיטה מ-5 מ'.

יוסי עמר מתווכח עם השופט (חגי ניזרי)
עמר מתווכח עם השופט (חגי ניזרי)
 

מכבי ת"א: סהר חסון, גיא אביב, שחר פיבן, עידן יוגב, מקסים גרצ'קין, דן גלזר, אליאל פרץ (ראני חמזה (86'), סוהיל ארמלי (דור גלילי, 86'), יונתן כהן (מתן חוזז, 45), סתיו בן אהרון (אופק ברזני, 58) ורז יצחק (עומרי הרמתי, 72).

הפועל חיפה: רומיאו נופו, עידו וייר, גל בן נעים, אופק פישלר, אסף בוחבוט, בן קילגור (עומרי חמד, 66), תומר סדן (אור דן, 72), עמית מזרחי, עידן גולן, עבדאללה חולי (ענר שכטר, 82) וסמסון אובי בוסה.

3:5 גדול למכבי חיפה על מכבי פ"ת, הפ' ת"א ובית"ר הפסידו
פרט למשחק של מכבי ת"א מול הפועל חיפה, התקיימו משחקים נוספים במחזור השלישי, כשבמוקד 3:5 ענק של מכבי חיפה. לאחר ההצגה מול ראשל"צ במחזור הקודם, האלופה המשיכה את היכולת ההתקפית המרשימה שלה עם חמישייה על מכבי פתח תקווה.

ערן ביטון פתח עם שער לאחר שתי דקות ומוחמד עוואד הכפיל כבר בדקה החמישית. שערים של עדי ונטורה (32) ומור חוזז (49) קבעו שוויון, אך דניאל טוויזר החזיר את היתרון לירוקים בדקה ה-65 ושון וייסמן העלה ל-2:4 חמש דקות לאחר מכן. המלאבסים לא ויתרו ושער של עידן עדהנני (76) הוריד ל-4:3, אך וייסמן השלים צמד בדקה ה-90 וקבע את תוצאת המשחק.

שון וייסמן. כבש צמד לקראת הסיום (עמית מצפה)
שון וייסמן. כבש צמד לקראת הסיום (עמית מצפה)
 

הפועל רעננה ביצעה מהפך וגברה 2:3 בחוץ על בית"ר ירושלים. הצהובים-שחורים עוד הובילו 0:2 בסיום המחצית הראשונה משערים של ישי כהן ואסף חדד, אבל שגיא דרור (צמד) ויובל טיטלמן הפכו את התוצאה ונתנו ניצחון לרעננה. נס ציונה הפתיעה עם ניצחון 0:1 על הפועל ת"א. הכתומים נעזרו בשער של רועי בן בסט בדקה ה-65 לאחר מתפרצת נפלאה, האדומים של אופיר חיים עדיין ללא ניצחון העונה.

הפועל ב"ש ומ.ס אשדוד נפרדו בתיקו 2:2. ליאור משעלי העלה את האשדודים ליתרון בדקה הרביעית, אך שער עצמי של חן נוגן קבע 1:1 בדקה ה-33. יצחק אספה החזיר את היתרון לאשדוד בדקה ה-55, אבל ב"ש איזנה בפעם השנייה בדקה ה-82, מרגליו של דן ביטון. הפועל קרית שמונה ניצחה 2:0 בחוץ את מכבי נתניה משערים של אופיר טקיאר בדקה ה-15 ודן כהן, בשער בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-68.

הפועל ראשון לציון חזרה עם שלוש נקודות ממשחק החוץ נגד הפועל פתח תקווה לאחר ניצחון 0:1 משער של שקד חתוכה. בית"ר טוברוק גברה 1:3 בחוץ על הפועל רמת גן. אייל דנין כבש צמד לאורחים ובישל ללידור חדד, שגיב סלמן רק צימק.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */