יום שישי, 19.04.2024 שעה 04:01

חמדי סליחי מאוכזב (עמרי שטיין)

צפו: שער חוקי נפסל לעכו ב-1:1 מול בית"ר י-ם

חניכיו של חרזי הצליחו לחזור מפיגור (דסה, 8) כשסליחי מצא את הרשת (80), אבל שער של קונסטנטינוס נפסל בטענת נבדל שגויה (88). חפץ נזרק על הקוון

יום שבת, 27/09/2014, 20:10אצטדיון עכו - 5,500 צופיםליגת העל - מחזור 3
בית"ר ירושלים
שער אלי דסה (8)
הסתיים
1 1
שופט: רועי ריינשרייבר (ציון: 16)
שער חמדי סליחי (80)
הפועל עכו
ליגת העל 14-15
 פלייאוף עליון 
7032-6736מכבי ת"א1
6438-5336עירוני ק"ש2
6240-6336הפועל ב"ש3
5143-4836בית"ר ירושלים4
5037-5136מכבי חיפה5
4841-3436מכבי פ"ת6
 פלייאוף תחתון 
4444-4333בני סכנין1
4240-3633הפועל ת"א2
4154-4633מכבי נתניה3
3936-3533הפועל רעננה4
3842-2833הפועל עכו5
3447-2533הפועל חיפה6
3259-4333הפועל פ"ת7
3151-3233מ.ס אשדוד8
לוח משחקים
  • הפועל ת"א
  • 0 - 3
  • הפועל חיפה
  • מכבי פ"ת
  • 2 - 3
  • הפועל רעננה
  • מ.ס אשדוד
  • 2 - 2
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • 2 - 1
  • עירוני ק"ש
  • הפועל עכו
  • 1 - 1
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • 1 - 3
  • הפועל פ"ת
  • הפועל ב"ש
  • 2 - 3
  • מכבי ת"א
הרכבים וציונים
 
 

דרמה של ממש נרשמה הערב (שבת) במשחק בין הפועל עכו לבית"ר ירושלים, שנגמר ב-1:1, במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. היו שם שני שערים חוקיים, שניים שנפסלו בדקות הסיום (אבל רק אחד שנפסל בצדק) ותקרית אחת מכוערת שכללה זריקה של חפץ על קוון מיציע הפועל עכו.

חניכיו של אלון חרזי, שאירחו את המשחק, הצליחו לחזור מפיגור לקראת סיומו אך יצאו בתחושת החמצה, שכן הם קופחו ממש בדקות האחרונות כששער חוקי לזכותם נפסל.

בית"ר עלתה ליתרון כבר בדקה השמינית, כשאלי דסה חטף כדור ליובל אבידור ושלח כדור נהדר לפינה הרחוקה של דודו גורש. מאז אותו שער יקר החניכים של מנחם קורצקי הלכו אחורה, ועכו ניצלה זאת כדי להגביר את הלחץ על השער של בוריס קליימן.

הלחץ הזה הניב פירות רק בדקה ה-80, אז חמדי סליחי הצליח להכניע את השוער האורח עם כדור קשתי נפלא אחרי הגבהה של ספדאסיו. עכו רצתה מהפך וגם השיגה אותו, אך קופחה על-ידי הקוון.

עכו נשדדה ב-1:1 מול בית"ר

בדקה ה-88 עדי קונסטנטינוס הצעיר, שהגיע בהשאלה ממכבי חיפה, הצליח לשים את הכדור השני ברשת של קליימן. למרות שאכן היה מאחורי קו ההגנה של בית"ר, הכדור הגיע אליו מרגלו של בלם בית"רי, זאב חיימוביץ'. למרות המחאות של השחקנים, השער לא נחשב.

אלון חרזי: הקבוצה הראתה אופי

בזמן הקצר שנותר עד לסיום עכו הספיקה לשים עוד כדור ברשת של בית"ר מרגלו של אליאור סיידר, אך הפעם הדגל לנבדל הונף בצדק. המחאות של שחקני ואוהדי עכו לא אחרו להגיע ושקית גרעינים נזרקה על הקוון דן אוצ'ניק, מה שצפוי לעלות לעכו בעונש משמעותי מבית הדין.

מחצית ראשונה
דקה 2: קלאודימיר פריירה היה יכול להעלות את בית"ר ליתרון אחרי פחות משתי דקות של משחק, אבל כדור חופשי שלו, ממש בסמוך לרחבה, מצא את הכפפות של דודו גורש. בית"ר חושבת התקפה בדקות הראשונות.

דקה 8, 0:1 לבית"ר ירושלים: מהלך שכולו אלי דסה שם את הצהובים על הלוח. המגן הימני הנהדר של בית"ר חטף את הכדור ליובל אבידור, חדר במהירות לרחבה ובבעיטה חדה לפינה הרחוקה הכניע את גורש, שלא יכול היה לעשות כלום.

דסה חוגג עם קורצקי (עמרי שטיין)
דסה חוגג עם קורצקי את השער (עמרי שטיין)
 

דקה 13: חמדי סליחי חטף את הכדור, החליף מסירות עם אמיר האדזיץ' ומזווית קשה לא הצליח לעבור את קליימן ואיבד את הכדור. התעוררות מסוימת מצד המארחים, אך הם עדיין לא ממש מסכנים את השוער הירושלמי.

דקה 20: שחקני עכו מצליחים להפריע לבית"ר במרכז המגרש ולחטוף כדורים, אבל מתקשים לחבר התקפות בסמוך לרחבה. המארחים יוצאים קדימה במהירות ומפקירים מעט את החלק האחורי, בינתיים הם לא משלמים על כך בשער שני.

לידור כהן (עמרי שטיין)
לידור כהן דוהר קדימה (עמרי שטיין)
 

דקה 30: אלון חרזי החליט לבצע חילוף מוקדם מאוד וכבר אחרי חצי שעה הוציא את אמייה טגה (שכבר סחב כרטיס צהוב) והכניס על חשבונו את עדי קונסטנטינוס הצעיר, המושאל ממכבי חיפה.

דקה 38: יובל אבידור הצליח לברוח לקו ההגנה האחרון בצהוב וחדר לרחבה של האורחים באין מפריע, מזווית קשה הוא ניסה להכניע את קליימן אבל זה היה כמעט בלתי אפשרי. לאן נעלמה ההתקפה של בית"ר?

דודו גורש עם הכדור (עמרי שטיין)
דודו גורש עם הכדור (עמרי שטיין)
 

דקה 45: זה לא שהיא מנסה יותר מדי, אבל נכון לעכשיו הדברים פשוט לא מתחברים לבית"ר בחלק הקדמי. הקצב המהיר שהיה עד השער נרגע לאחריו, ומאז כמעט שום דבר לא שרק ליד השער של גורש.

מחצית שנייה
דקה 46: טעות של דושאן מטוביץ' איפשרה לחמדי סליחי לחמוק להגנה הצהובה ולהגיע למצב קורץ מול קליימן. סליחי בעט מקרוב, אבל השוער הבית"רי הגיב מצוין והדף לקרן.

דקה 47: מהלך אישי נפלא של קונסטנטינוס כמעט והסתיים בשער יתרון. המושאל הצעיר חלף בזריזות על מגן צהוב, הגיע לאיזור הרחבה ושחרר בעיטה חזקה. לצערה של עכו, שפתחה טוב את המשחק, הכדור יצא החוצה.

עומר אצילי דוהר קדימה (עמרי שטיין)
עומר אצילי פורץ (עמרי שטיין)
 

דקה 52: עכו המשיכה לתקוף, אבל קליימן עומד בינתיים במבחנים. ג'וליאנו ספדאסיו ניסה את מזלו בבעיטה חזקה ממרחק, אבל השוער לא התקשה וקלט את הכדור. עדין אין אות חיים מההתקפה של קורצקי.

דקה 60: סוף סוף התקפה של בית"ר. חנן ממן מצא את עומר אצילי 18 מטרים מהשער, והקשר הצעיר ניסה להכניע את גורש בנגיעה אחת. שוערה של עכו הדף את הכדור וגם הצליח להשתלט עליו, רגע לפני שרגל צהובה באה ליהנות מההפקר.

אליאור סיידר מול אלי דסה (עמרי שטיין)
אליאור סיידר מול אלי דסה (עמרי שטיין)
 

דקה 66: איזו רשלנות של אצילי. הקשר הגיע לכדור תועה בסמוך לרחבה של גורש, התקדם מעט אבל במקום ללכת עד השער ניסה לבעוט מרחוק ופספס את המסגרת. קורצקי לא ידע את נפשו מרוב כעס.

דקה 80, עכו השוותה ל-1:1: בסוף זה נכנס, וזה הגיע לחניכים של אלון חרזי. כדור חופשי של ג'וליאנו ספדאסיו נחת על הראש של חמדי סליחי, שהיה לא מכוסה ברחבה ושלח כדור קשתי מופלא שלא השאיר לקליימן סיכוי.

סליחי חוגג (עמרי שטיין)
חמדי סליחי חוגג (עמרי שטיין)
 

דקה 84: הזדמנות טובה לבית"ר. כדור קרן של תומר סוויסה התגלגל ברחבה של עכו והגיע לקוראץ', שיכול היה לכבוש אך נעצר אצל גורש, שיצא בצורה מצוינת לכדור ומנע שער בטוח. כמה זה היה קרוב.

דקה 88: שער חוקי נפסל לעכו. קונסטנטינוס כבש מעמדת נבדל, אבל הכדור שהגיע אליו הגיע מרגלו של זאב חיימוביץ' ולא מחמדי סליחי כפי שחשבו השופטים. הטענות לא עזרו, והמשחק המשיך.

קוסטנטינוס בועט (עמרי שטיין)
קוסטנטינוס בועט (עמרי שטיין)
 

דקה 91: עוד שער נפסל לעכו, הפעם בצדק. אליאור סיידר דחק את הכדור לרשת אחרי כדור קרן, הקוון סימן לנבדל מה שעורר שוב את זעמם של השחקנים והאוהדים. שקית גרעינים נזרקה על אחד הקוונים.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען (אמיר אבו ניל, 68'), ברניסלב יובאנוביץ', אדי גוטליב, אורי כהן, יוסי דורה, אמייה טגה (עדי קונסטנטינוס, 30'), ג'וליאנו ספדאסיו, יובל אבידור (אליאור סיידר, 46'), אמיר האדזיץ' וחמדי סליחי.

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, דושאן מטוביץ', זאב חיימוביץ', סזאר ארסו, אלי דסה, קלאודימיר פריירה, חנן ממן (מור שקד, 63'), שלומי אזולאי, עומר אצילי, לידור כהן (עומר נחמני, 56') וזרקו קוראץ'.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס