יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:37

נטע ריבקין שביעית בתרגיל הסרט באליפות העולם

התעמלות אומנותית: לאחר שסיימה שישית בחישוק ושמינית בכדור, הישראלית לא הצליחה להשיג מדליה גם בסרט. ריבקין ופילנובסקי העפילו לגמר הקרב רב

|
נטע ריבקין. שביעית בתרגיל הסרט
נטע ריבקין. שביעית בתרגיל הסרט

הופעתה של נטע ריבקין באליפות העולם בהתעמלות אומנותית, הנערכת באיזמיר שבטורקיה, המשיכה הערב (חמישי) כאשר המתעמלת הישראלית סיימה במקום השביעי בגמר תרגיל הסרט.

ריבקין, שהעפילה לגמר מהמקום השישי עם תוצאה של 17.000 נקודות, לא הצליחה לשפר את הופעתה בגמר וסיימה עם ציון של 16.333 נקודות שהפסיק לה למקום השביעי, אותו היא חלקה עם קרולינה רודריגס מספרד.

המקום השביעי בגמר תרגיל הסרט מצטרף להישגיה הקודמים של ריבקין באליפות - בחישוק ובכדור. מחד, בשלושת המקצועות היא השכילה להיות בין ה-8 שהעפילו לגמר, אך מאידך, בכל הגמרים היא סיימה בין המקומות האחרונים, כאשר בגמר החישוק היא סיימה שישית ובכדור הסתפקה במקום השמיני והאחרון. 

בתרגיל האלות ריבקין לא השכילה להעפיל לגמר, אך הצלחותיה בתרגילים השונים סייעו לה להעפיל גם אל הגמר בקרב רב, אליו היא עלתה מהמקום השישי, עם 51.658 נקודות בסיכום ארבעת התרגילים. גם טורי פילנובסקי הצליחה לעלות לגמר הקרב רב, כאשר היא עשתה זאת מהמקום ה-12, עם 50.140 נקודות.

טורי פילנובסקי. תהיה בגמר הקרב רב (עופר ביידה)
טורי פילנובסקי. תהיה בגמר הקרב רב (עופר ביידה)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */