יום רביעי, 03.07.2024 שעה 21:29
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

עטר הוצע להפועל ת"א, שלא תוכל לממן העברתו

גורמים בסביבתו של החלוץ שוחחו עם ברקוביץ', אך התקציב של האדומים לא יאפשר זאת. ורמוט אחרי ה-0:1 על נתניה: "היה לנו קצת מזל". צפו בתקציר

|
עטר. להפועל ת
עטר. להפועל ת"א הוא כנראה לא יגיע (יניב גונן)

גורמים הקשורים למשפחתו של אלירן עטר פנו למנג'ר הפועל תל-אביב, אייל ברקוביץ', והציעו לו להחתים את החלוץ. בהפועל השיבו כי אין להם את היכולת הכלכלית להחתים את עטר, גורמים הקשורים למועדון אישרו ל-ONE את הפנייה: "להפועל ת"א אין היום את ה-300 אלף יורו כדי להביא את עטר לקבוצה".

כזכור, למכבי תל-אביב ישנה זכות ראשונים לסירוב על עטר, כאשר היא יכולה להשוות כל הצעה שלו מקבוצה אחרת, גם לגבי סיכומים עם קבוצתו ריימס וגם לגבי השכר שיוצע לו. הפועל באר-שבע הוזכרה גם היא כמי שהביעה עניין בחלוץ הישראלי.

האדומים פתחו את העונה ברגל ימין עם ניצחון 0:1 על נתניה באצטדיון בלומפילד. הפועל הייתה עדיפה במחצית הראשונה ונהנתה משער עצמי של בלם מכבי נתניה, כריסטיאן סארגי, בדקה ה-23.

במחצית השנייה הפועל נחלשה, אך הצליחה לשמור על היתרון ולצאת מהמשחק עם שלוש נקודות חשובות, שיתנו לאסי דומב וחניכיו הרבה ביטחון לקראת ההמשך. בסיום המשחק עידו חג'ג' הודיע לאסי דומב ואייל ברקוביץ' שהוא מזמין את השחקנים להופעה של ליידי גאגא, בעקבות הניצחון.

דומב אמר בסיום: "ההרגשה נהדרת. כיף לשחק בבית מול הקהל הנפלא הזה ולנצח. חשוב לנצח במשחק הראשון כי התחלות תמיד חשובות והיה לי מאוד חשוב לנצח בפתיחת הליגה".

צפו ב-0:1 של הפועל ת"א על נתניה

דומב יודע שלמרות הניצחון, קבוצתו צריכה להשתפר ולהיות מאוזנת יותר ביכולתה בשתי המחציות: "היה משחק טוב בחצי הראשון, הנענו את הכדור. החצי השני היה פחות טוב. שי אבוטבול יצא בגלל שהוא לא הרגיש טוב כבר בתחילת המשחק, אבל משכנו אותו מחצית. חצי שני פחות טוב שלנו, אבל זה נותן חשק לעוד כיב חצי הראשון ראינו שיש קבוצה שיכולה לשחק. צריך לעבוד יותר קשה כדי שיהיה לנו משחק רציף ושתי מחציות אותו דבר.

"יש כמה סיבות לירידה ביכולת, אחת מהן זה ששי אבוטבול יצא והוא חלק חשוב באחזקת הכדור שלנו. לפעמים מוציאים שחקן אחד ואפילו שאין לי טענות לרמזי ספורי, שנכנס במקומו, דברים משתבשים ולא מצליחים. גם הובלנו, השחקנים רצו לסיים את המשחק עם ניצחון מול הקהל הביתי. נעבור על המשחק, נראה אותו ונתקן את מה שצריך".

ורמוט: "היה חשוב לקחת 3 נקודות"

גילי ורמוט, שהיה זה שהעביר את כדור הרוחב שפגע ברגלו של סארגי ונכנס לשער, אמר בסיום: "אני רוצה בכל משחק להיות הכי טוב שיש ולעזור לקבוצה, כמו שכל עונה אני מנסה לעשות. בחצי השני הובלנו, חיכינו שייגמר ויצאנו מהמשחק. אסור שזה יקרה, הם הביכו אותנו הרבה פעמים ובחצי השני היה לנו קצת מזל. צריך לעשות חושבים למה זה קרה ולתקן".

שחקני הפועל חוגגים עם ורמוט, ש&qout;בישל&qout; את השער הראשון לעונה (חגי ניזרי)
שחקני הפועל חוגגים עם ורמוט, ש"בישל" את השער הראשון לעונה (חגי ניזרי)
 

״בסך הכל היה לנו חשוב לקחת 3 נקודות ולנצח. החצי השני היה פחות טוב אבל תמיד טוב לתקן אחרי ניצחון. זה היה 0:1 מתוק ובשיניים וקשה. זה תמיד משמח, אבל היו להם כמה מצבים שעשו דפיקות לב. הנקודות היו חשובות מאוד, אני לא זוכר מתי פעם אחרונה התחלנו עונה עם ניצחון״.

״אני מקווה שיחשיבו לי את הגול כי אני לא מרבה לכבוש״ התלוצץ ורמוט, ״אני חושב ששנה שעברה הייתה לי עונה טובה מאוד, אני ממשיך עם אותה יכולת. הסטייל של הפועל זה כמו עונה שעברה עם שליטה בכדור, בעונה שעברה שלטנו במשחקים והפסדנו הרבה, אם נדע לאזן את זה נהיה קבוצת צמרת, אני רק מקווה שהעונה ההגנה תהיה יותר חזקה וזה מה שישדרג אותנו".

מן הצד השני מאמן מכבי נתניה, יוסי מזרחי, אמר בסיום: "השחקנים עשו מאמץ מאוד גדול. אנחנו צריכים להשתפר. שיחקנו בלי שני המגנים והשחקנים הצעירים עשו עבודה טובה. פתחנו ברגל שמאל, חבל מאוד כי לא היינו שווים הפסד. אבל נמשיך הלאה. ברור כשאאתה עולה ליגה והרבה זמן לא שיחקת במעמדים האלה, טבעי שברבע שעה הראשונה אתה לחוץ קצת ומתרגש אבל זה לא הסיבה להפסד".

ערן לוי מאוכזב בסיום המשחק (חגי ניזרי)
ערן לוי מאוכזב בסיום המשחק (חגי ניזרי)
 

ערן לוי אמר בסיום: "כשאני מגיע לשלוש הזדמנויות במשחק, זה לא משחק חלש שלי. עשינו משחק מצוין כקבוצה, התעלינו על הפועל ת"א בבית שלהם, הגענו למצבים ולא ניצלנו אותם. מסתכלים קדימה. זה רק המחזור ראשון, אני לא יודע מה ראיתם, זה מגרש קשה מאוד. הגענו והצגנו כדורגל טוב ולא הסתגרנו. אם היינו מנצלים את ההזדמנויות, היינו מנצחים. הרגשנו מצוין, יש פה שחקנים של ליגת על לכל דבר. אם נמשיך ככה, יהיו תוצאות נהדרות למכבי נתניה״.

הפועל ערכה טקס הוקרה לאנטבי, שמירר בבכי
רגע לפני שפתחו את העונה, האדומים עשו כבוד ליגאל אנטבי, שהחליט לתלות את הנעליים בקיץ האחרון, בגיל 40. במהלך הטקס הוקרן סרטון שהציג את רגעיו הגדולים של המגן השמאלי במדים האדומים. אנטבי עלה על הדשא, זכה למחיאות כפיים סוערות מהקהל האדום והתקשה להסתיר את הדמעות שזלגו מעיניו.

יגאל אנטבי ומשפחתו עם דומב וברקוביץ´ (ראובן שוורץ, ynet)
יגאל אנטבי ומשפחתו עם דומב וברקוביץ´ (ראובן שוורץ, ynet)
 

המנג'ר אייל ברקוביץ' והמאמן אסי דומב העניקו לאנטבי חולצה ממוסגרת ופרחים, אותם קיבל ביחד עם משפחתו. אנטבי ימשיך להיות חלק ממשפחת הפועל ת"א, אחרי שקיבל תפקיד מקצועי במחלקת הנוער של המועדון.

יגאל אנטבי (חגי ניזרי)
יגאל אנטבי. נפרד מאוהדים האדומים (חגי ניזרי)
 

אנטבי שיחק בהפועל בין השנים 1999 ל-2009, וחזר לשורותיה לקנדציה נוספת ב-2012 ובסיומה החליט לתלות את הנעליים. עם האדומים הוא זכה באליפות אחת ובארבעה גביעים, וכמו כן לקח חלק בקמפיין המופלא של הפועל בגביע אופ"א בשנת 2001, בו הגיעו לרבע הגמר.

יגאל אנטבי עם דומב וברקוביץ´ (ראובן שוורץ, ynet)
יגאל אנטבי עם דומב וברקוביץ´ (ראובן שוורץ, ynet)
 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */