יום רביעי, 03.07.2024 שעה 21:00

מהומה בין שעריים לק. מלאכי: אבנים וברזלים נזרקו

גביע: שער של שעריים בדקה ה-119 הוביל לבלאגן. צלם של ק. מלאכי מסר עדות במשטרה: "שחקן נפצע בראשו". מרמורק הביסה, ניצחון להפועל רובי חיפה

|
אוהד פצוע בשעריים (אתר גולר)
אוהד פצוע בשעריים (אתר גולר)

מכבי שעריים ניצחה היום (שישי) 0:1 בבית את קריית מלאכי סיבוב ה' של גביע המדינה משער בדקה ה-119 בהארכה, אך הסיפור של המשחק הזה כלל לא היה קשור למשחק עצמו, אלא לבלאגן שקרה לאחר השער.

אורן חסקי, אוהד שעריים: "בדקה 120, אחרי הגול של שעריים, ניסו לחדש את המשחק מהחצי והשוער של שעריים חיכה שהשחקנים יסיימו לחגוג ואז השחקנים של קרית מלאכי תקפו אותו. העניינים התחחמו ואז אוהדי קריית מלאכי פרצו למשחק. בנוסף, אוהדי קריית מלאכי זרקו אבנים וברזלים לעבר אוהדי שעריים".

עוד הוסיף האוהד: "הייתה מהומה גדולה בה אנשים נפגעו בראש. משטרה הוזעקה למקום כאשר במגרש יש כוחות אבטחה בלבד". מנהל הקבוצה של מכבי שעריים, מוטי נדב, מסר ל-ONE: “הייתה מהומה קטנה של כמה ילדים, שום דבר מיוחד".

אוהד נוסף של שעריים טען: “אחרי השער בדקה ה-120 אוהדי קרית מלאכי קיללו את דורון רוזקוביץ משעריים בטענה שהוא בעט בשחקן של קרית מלאכי (מספר 9). הרוחות התלהטו ואוהדי קרית מלאכי זרקו אבנים על אוהדי שעריים, אבנים שהיו בתור המגרש, אבני חצץ שהיו בשטח פתוח. ואז, אוהדי שתי הקבוצות יידו אבנים אחד לעבר השני. יש למעלה מעשרה פצועים. אוהדי קרית מלאכי פרצו למגרש, הגיעה המשטרה ואמבולנסים למגרש. בזמן כל הבלאגן השופטים היו על המגרש". שופט המשחק, אגב, היה שלו שושן.

רועי סבג (רועי אסרף)
רועי סבג (רועי אסרף)
 

בצד השני, צלם של קריית מלאכי, רועי אסרף, שמסר עדות במשטרה בעקבות המהומות אמר ל-ONE: “אחרי כיבוש השער הייתה תקרה בין השחקנים, שוער שעריים מנע מהמשחק להתחדש. התפתחה מהומה בין השחקנים. אוהדי קריית מלאכי גידפו את שוער שעריים ואוהדי שעריים בתגובה קיללו את אוהדי מלאכי. שתי מחנות האוהדים החלו לזרוק חפצים אחד על השני. שחקן קריית מלאכי שנפצע הוא רועי סבג, אשר קיבל אבן לפנים. בנוסף יש אוהד קריית מלאכי שנחתכה לו האצבע שלא ברור ממה זה קרה לו".

בתוך כך, תוצאות נוספות בסיבוב ה' בגביע המדינה. הפועל מרמורק דרסה 1:5 את הפועל הוד השרון. הבקיעו למרמוק: עומר מולאי (צמד), מאור חלבי, קובי חסן, יוסי פחיקר. הבקיע להוד השרון: קובי בדש. 

הבעלים אייל גולן שמח על הניצחון: "חשוב מאוד לפתוח עונה בניצחון כל כך משכנע. אומנם זה גביע, אבל אני מאוד מרוצה ומאחל לקבוצה עונה מוצלחת שבסופה נעלה לליגה לאומית בעזרת ה׳".

קובי חסן הוסיף: “טוב לפתוח ברגל ימין, זה ייתן לנו ביטחון לליגה. היו חסרים לנו המון שחקנים. היו הרבה משחקי הכנה, יש לנו את ניסן יחזקאל שהוא מאמן עם ניסיון. המטרה היא חד משמעית לעלות ליגה בכל הכח, לעשות את זה כמה שיותר מהר וטוב. יש קהל נפלא למרמורק, אנחנו שמחים לשמח אותם". אייל גולן גבי קצרה ושאר החברים היו במשחק.

אייל גולן ורוסלנה (יניב גונן)
אייל גולן ורוסלנה. הבעלים נכח בניצחון המרשים (יניב גונן)
 

מכבי קביליו יפו הביסה 1:5 את מחנה יהודה. כבשו ליפו: אביב עזריה, אדיר חליפה, אלכס בסוק, אסף לוי, מאור עשור. כבש למחנה יהודה: ננו ועקנין. הפועל רובי שפירא חיפה ניצחה 0:3 את הפועל טירת הכרמל. במשחק הבכורה החגיגי של הקבוצה. כבשו להפועל רובי שפירא חיפה: איתן יואש (צמד) ושגיא חייט.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */