יום ראשון, 29.09.2024 שעה 04:00

היסטוריה בחיפה: מ.ס. רובי שפירא יוצאת לדרך

לאחר ההצלחה של הפ' קטמון וקביליו יפו, גם בחיפה קיבלו קבוצת אוהדים, שתפגוש היום (15:30) את טירת הכרמל במסגרת גביע המדינה. העמותה: "נרגשים"

|
אימון מ.ס. רובי שפירא. יוצאים לדרך (אביעד אורן)
אימון מ.ס. רובי שפירא. יוצאים לדרך (אביעד אורן)

אחרי ההצלחה האחרונה עם קבוצת האוהדים של הפועל קטמון ועוד קודם עם מכבי קביליו יפו, שהקימו קבוצות כדורגל וזכו להצלחה לא מבוטלת, היום (שישי) זה יקרה גם בחיפה.

בשעה 15:30 ייערך במגרש ע"ש אבי רן בחיפה משחק הבכורה ההיסטורי של קבוצת האוהדים שהקימו אוהדי הפועל חיפה. המשחק ייערך במסגרת סיבוב ב' של גביע המדינה ובו ייפגשו מ.ס. רובי שפירא חיפה והפועל טירת כרמל.

תכונה רבה מורגשת בעיר חיפה, בעיקר בקרב האוהדים האדומים בעיר לקראת המשחק והצפי הוא לכמות צופים גדולה במיוחד במשחק הבכורה החגיגי. למרות שמדובר במשחק אותו תארח טירת כרמל, צפוי מחר רוב גדול לאוהדים באדום ביציעים הצנועים של מגרשי אבי רן בחיפה.

אגב, בנוגע לשם קבוצת האוהדים, בעמותת עיר הפועלים, שמנהלת את קבוצת האוהדים, קיבלו השבוע אישור ממרכז הפועל לשינוי שם הקבוצה להפועל מ.ס. רובי שפירא חיפה והם נמצאים בימים אלו במגעים מול הגורמים הרלוונטים בהתאחדות לכדורגל על מנת לשנות את שם המועדון.

אימון מ.ס. רובי שפירא (אביעד אורן) (מערכת ONE)
אימון מ.ס. רובי שפירא (אביעד אורן)
 

מעיר הפועלים נמסר: "אנו נרגשים מאוד, 4 חודשים של עבודה מאומצת יגיעו מחר לשיאם כאשר החלום - לראות קבוצה אדומה שהיא בבעלות האוהדים עולה על המגרש - יתגשם. אמנם מדובר במשחק חוץ ואת הטקסים הרשמיים אנו נשמור למשחק הבית הראשון, אך ללא ספק מדובר ביום חג לחברי עמותת עיר הפועלים בפרט ולאוהדי הפועל חיפה כולם בכלל. אנו מזמינים את כולם להגיע מחר למשחק ולצפות בקבוצה שנבניתה לקראת העונה הקרובה, להינות מכדורגל איכותי על הדשא ומחוויה אדומה ביציעים".

אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */