יום חמישי, 19.09.2024 שעה 02:23

ישראל במקום ה-17 בתחרות לרובה מצב שכיבה

אל' העולם בקליעה: הרובאים איכזבו במקצה הקבוצתי, שבו השתתפו 34 נבחרות. גיא סטריק ועימי בן חפר עברו את הסינון למוקדמות התחרות האישית

|
בן חפר. ינסה להעפיל לגמר התחרות האישית (מייק הקר)
בן חפר. ינסה להעפיל לגמר התחרות האישית (מייק הקר)

נבחרת הרובאים של ישראל סיימה היום (רביעי) במקום ה-17 בלבד מתוך 34 נבחרות בתחרות הקבוצתית לרובה מצב שכיבה באליפות העולם בקליעה בגרנאדה, ספרד. במדליית הזהב זכתה סין, שהקדימה את בלארוס וסרביה.

מנגד, גיא סטריק ועימי בן חפר עברו את הסינון הראשוני למוקדמות התחרות האישית מחר (10.00), שבה הם ינסו לעלות לגמר שבו חמשת המדורגים ראשונים זוכים בקווטה לריו 2016.

סטריק בן ה-47, שהחל את הקמפיין שלו לשיא ישראלי של הופעה בחמש אולימפיאדות, דורג במקום ה-12במקצה שלו עם 619.5 נקודות, בעוד חניכו, בן חפר, דורג 15 במקצה אחר והשיג תוצאה של 620.1 נק'.

מנגד, ליאור מדלל לא עבר את הסינון כשירה 617.4 נק' ודורג 29 במקצה נוסף.

ג'ין ג'ונגו מקוריאה ניפץ את השיא העולמי העתיק ביותר בקליעה, כשקבע 583 נקודות במוקדמות האקדח ל-50 מטר, שתיים יותר מהתוצאה שהשיג אלכסנדר מלנטייב מברית המועצותבאולימפיאדת מוסקבה  ב-1980.

לאחר שניצח בגמר עם 192.3 נקו', השלים ג'ונגו, שזכה שלוש פעמים במדליית הזהב באולימפיאדה בקטגוריה זו, את התואר היחיד שחסר לו, אלוף עולם, וזכה בקווטה לריו 2016.

בברזיל יקווה הקוריאני להפוך להיות האקדוחן המעוטר ביותר בכל הזמנים במשחקים האולימפיים, תואר שאותו הוא חולק כרגע עם רלף שומן הגרמני (אקדח אש מהירה), לאחר ששניהם זכו שלוש פעמים במדליית הזהב ופעמיים בכסף.

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */