יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:10

מירוץ השליחים העממי 5X5 מגיע לראשונה לישראל

המירוץ, שיתקיים ב-30.9 בגני יהושע, מיועד לרצים חובבים שיכולים להתארגן בקבוצות של חמישה. יו"ר איגוד האתלטיקה: "רוצים לעודד פעילות גופנית"

|
הלוגו של המירוץ. נועד לעודד פעילות גופנית
הלוגו של המירוץ. נועד לעודד פעילות גופנית

לראשונה, איגוד האתלטיקה בישראל יוזם מירוץ שליחים עממי שכל מטרתו היא ריצה להנאה. מרוץ השליחים העממי 5X5 כבש בשנים האחרונות את מדינות אירופה, ובהן דנמרק, שבדיה, אירלנד וגרמניה.

המירוץ, שיתקיים ב-30.9.14 (17:55) בגני יהושע שבתל אביב, מיועד לרצים חובבים שיכולים להתארגן בקבוצות של חמישה אנשים. אורך המסלול 25 קילומטרים, כאשר כל אחד מהרצים רץ 5 קילומטרים. מטרת מירוץ השליחים היא לעודד אנשים בישראל לשמור על אורח חיים בריא ולהפוך את הריצה לחוויה קבוצתית. 

גופים שונים אישרו את השתתפותם במירוץ, ביניהם ההסתדרות החדשה, משרד הביטחון, אל-על, בנק לאומי, שב"ס, משרד התרבות והספורט ומשטרת ישראל.

"איגוד האתלטיקה בישראל שם לו למטרה להפוך את הריצה לחוויה ולדרך חיים", אמר יו"ר האיגוד, דורון קופמן, והוסיף: "ריצה היא דבר חשוב, לא רק למקצוענים.

לסיום אמר: "החלטנו ליזום דווקא מירוץ שליחים מתוך רצון לעודד פעילות גופנית בקרב הציבור ומתוך הבנה שלא כל אצן חובב יכול או רוצה לרוץ מרתון. מירוץ השליחים מאפשר לכל אדם לרוץ מרחק קצר יחסית של 5 ק"מ. זו לא רק חוויה ספורטיבית, אלא גם חוויה חברתית".             

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */